Jak si čistím pleť?

10.1.17

Ahoj holky♥.
Dneska jsem si připravila článek o čištění pleti. Pleť si čistit musím, jinak bych vypadala hodně špatně:D. Rozhodně bych se nechtěla vidět!
Nejde pouze o smytí makeupu, ale i o hloubkové čistění. Pleť zbavuji hlavně staré kůže, která dělá velikou neplechu→tvorba pupínků a zviditelnění černých teček.
Na pleť používám tyto tři přípravky. Bohužel mi teď došla ta Bioderma:(, takže jsem si koupila čistící gel od Rival de Loop. A kupodivu je velice dobrý!
Čisticí emulzi od Alterry jsem koupila za cca 50 kč v Rossmanovi. neměla jsem v plánu si jí koupit, ale líbil se mi obal, obsah Aloe Very a hlavně cena. Říkala jsem si, že za tu cenu to můžu zkusit a když mi nebude vyhovovat, tak s tím budu čistit štětce. Naštěstí mi emulze doopravdy vyhovuje. Pleť je krásně jemná a příjemná, nevysušená. Nemůžu však říct, že by čistila na 100%, což mi nevadí, protože je pleť hrozně příjemná na dotek a neucpává mi póry.
Vůně je příjemná a jemná.
Zadní strana.
Další jsem vybrala čisticí gel od Rival de Loop. Tento gel stál cca 60-70 kč? Nejsem si jistá, ale cena byla příjemná. Tento gel krásně klouže po kůži a velice dobře smývá make-up. Jediné mínus je to, že lehoulince vysušuje. To však zpravím tou emulzí výše zmíněnou.
Zadní strana.
Další bych ráda zmínila gel od Biogermy. Cena cca 350 kč za 200 ml. Gel je hrozně příjemný a vůbec nevysušuje. Pleť vyčistí moc příjemně a zanechává jí jemnou. Bohužel si myslím, že i za nižší cenu se dá pořídit dobrý čistící gel (viz nahoře). Pokud Vám však nevadí dát trochu více peněz, tak můžu vřele doporučit.
Zadní strana.

A abych nezapomněla. Nedávno jsem vyhrála čistící kartáček od Domči z Dombydom.com. Byla jsem hrozně nadšená! Nadšení lehce opadlo po prvním použití, jelikož jsem myslela, že kartáček bude víc brnět/více se pohybovat,...nevím. Asi jsem čekala to, co jsem neměla. Ale poté jsem se s tím smířila a vše je v pořádku, akorát krouživý pohyb musím vyvinout sama. Jako jo, je to příjemné, co se týká vibrací, ale kdybych si to koupila, tak bych nadšená tolik asi nebyla. Ale tak co, práci to samozřejmě plní, ale je to takové zvláštní.
V balení jsou tři nástavce. Měkký, tvrdší a masážní. Déle dostanete stojánek, který je super, krytku a pytlík na převážení. To jsem Vám zapomněla nafotit, ale nevadí:D.
 Prvně používám měkký kartáček, protože si nechci podráždit pleť, Ten tvrdší kartáček používám na místa, kde mám nedokonalosti místo peelingu.



 Masážní hlavici používám poté, co si dám krém. Krásně to klouže a krém se zapracuje.


Jako krém používám tento od Baley. Stál asi 50 kč a je proti pupínkům. Je suprový, určitě si ho koupím znova. Pleť je po něm jemná a určitě lehce pupínky redukuje. 
Zadní strana.

Na konečné vyčištění pleti používám Micelární vodu od Biodermy. Tu jsem zapomněla nafotit, ale určitě jí znáte. 

No a to je vše. Někdy příště můžu povyprávět o produktech od Freemana. Mam celkově čtyři produkty a každý se lehce lišší vlastnosmi:).

Tak zatím ahoj a ať se Vám povedou zkoušky, pokud máte! Pa ♥.

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.