Co jsem cvičila? Horní část těla♥

11.4.17

Ahoj, ahoj:).

Tak jsem tady zase se zmateným článkem o cvičení:D. Proč "zase se zmateným"? To proto, že nejsem schopná popisovat cviky:D.
Včera jsem se rozhodla, že se musím zaměřit na ruce a záda, jelikož se mi moc líbí semtam rýsnuté svaly. Já mám od přírody hezky tvarované ruce a záda, ale to  neznamená, že nemusím makat. Zas tak hezký to bez cvičení nikdy není:D. 
Poznámka: U rukou si nepočítám opakování, cvičím dokud mohu, takže dokud se nebojím, že se zabiju činkou:D. Ani nejedu na čas.

Jak probíhal můj trénink?
1) Na začátek jsem si dala zase běh na pásu. Prvně jsem si dala rychlost jen 6,5 km/h a pak když jsem byla na 700 metrech, tak jsem si to zrychlila na 11 km/h a doběhla jsem asi na kilák a čtvrt? Pak jsem zpomalila zase na 6,5 km/h a došla to na kilák a půl. To mi stačilo, pěkně jsem se prohřála a byla spokojená.


2) Po pásu jsem šla na stroj, který je na obrázku dole. Měla jsem cca 6 sérií. A další vtipná věc kromě nepočítání si opakování je to, že si nepamatuju váhu, protože nejsem honič za těžkýma váhama, protože mi to přijde...divné. Pokud mě však paměť nešálí, tak jsem měla 2 série 15kg a potom jsem si dala 2x 20 kg a pak zase 2x 15 kg.


3) Poté jsem šla na kladku. Prvně jsem jí přitahovala před prsa a poté za záda. Cca 3 série na obě strany.

4) Následně jsem se přesunula k činkárně a jela cviky s činkami. Bylo jich hned několik, tak vám sem hodím obrázky. Měla jsem 4 a 5 kg činky. Vše jsem jela cca po 4 sériích. 

Bez obrázku: Dále jsem měla činku s nataženou rukou nahoře, tak si jí přitáhla k ramenu jako na obrázku nahoře a pak jsem jí odtáhla vodorovně od těla. Chápete? Asi ne:D. A toto jsem opakovala několikrát za sebou, je to poměrně náročné. Doporučuji.

5) Dále jsem si vzala kettlebell a jela mrtvé tahy. Jela jsem 4 série.

6) No a nakonec jsem šla na vibrační plošinu a tam se různě štelovala, abych si provibrovala všechny části těla. Bolí mě totiž všechny svaly z neděle, tak jsem to potřebovala. Obrázek pro inspiraci ↓. Určitě využívejte, pokud můžete! Je to příjemné a krásně vás to promasíruje a uklidní svaly.


7) Nakonec jsem se jen trochu protáhla a šla do sprchy. 
Jsem mrtvá. Unavená a nejradši bych teď v 18:45 šla spát:D.
No nic, ráda jsem se Vám vypsala z mého tréninku a třeba to někoho bude bavit číst, kdo ví. Mě psát baví. Haha prej baví, mam napsat ročníkovou práci a nemám ani tečku.

Přeji Vám krásný den a mějte se krásně a pište básně♥! Pa!

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.