Co jsem cvičila? Zadek, stehna, záda, ruce ♥

10.4.17

Ahoj:).
Tak jsem si konečně zaktualizovala permanentku do fitka a můžu zase začít chodit:)! V BBC je akce za 2000 kč do září, tak to určitě zkuste, pokud nechcete utrácet. Je to pár kaček na měsíc:)! Poté bude zase studentská akce, tak si zakoupím tu:).

(Jinak jsem Vám chtěla dát tip na cashback web. Já jsem milovník Aliexpressu a jsem šetřivá, tak jsem se nechala ukecat nabídkama. Já jsem si vybírala podle %, která jsou nabízena za nákupy přímo na Ali a podle částky od které vyplácejí. Nakonec jsem si vybrala Refundo.cz, protože to mají nejjednodušší. Vše funguje na stejném principu, tak si můžete vybrat, ale já mám zkušenost jen s Refundo. Peníze se mi tam kupěj jedna radost a je to fajn si nechat vyplácet peníze nazpět. Kdo by to nechtěl, že jo:D. Navíc je super, že pokud objednáváte i pro někoho jiného, tak toho můžete využít hned dvakrát, jako já. No tím bych to asi ukončila. Svůj odkaz sem dávat nebudu, nechci působit jak mentál:D. Chci dělat články na nákupy z Ali, tak se to hodí.)
Abych se vrátila zpět k tématu. Včerejší cvičení jsem si zpestřila gumou na cvičení a 0,5 kg zátěžemi na kotnících.
Jak můj trénink probíhal?

  • Na začátek jsem si dala kilometr na pásu. Bežela jsem na rychlost 6.5 km/h a když jsem byla na 700 metrech, tak jsem to doběhla na 10 km/h. Běhání mě moc nebaví, takže nejsem úplně člověk, co tam stráví půl hodiny. Baví mě sprinty, ale to bych se na pásu zabila:DD.
  • Pak jsem si stále zalezlá v místnosti s pásy a koly chtěla zacvičit a přišel přítel, ať jdu za ním, ať nejsme odděleně a co to dělám:D. To mě pobavilo. No dobře. Včerejší den jsem zasvětila zadku a celkově nohám. Guma a závaží jsou, co se týká těchto partií úplně nejlepší pomocníci. Cvičila jsem 20 vteřin a 10 vteřin odpočinek a každý cvik jsem opakovala aspoň 4x za sebou. Cvičila jsem podle těchto videí. Neměla jsem ta videa u sebe, ale snažila jsem se zapamatovat všechny cviky. Nedělala jsem všechny cviky, protože nemám tak dobrou paměť:D. Ale většinu jsem převzala odtud. 



  • Když jsem byla hotová se zadkem, tak jsem přešla k rukám. Zahákla jsem si gumu za spodek boty, gumu chytla do jedné ruky a dělala klasický bicep curl. Já jsem seděla a tahala jednou rukou a pak ruce vystřídala. Moje guma je poměrně silná, takže jsem to nepřeháněla a jela na pocit spokojenosti.
  • Dále jsem si dala podobný cvik jako na obrázku dole, akorát já jsem měla gumu před sebou v natažených rukách a pak přitáhla a roztáhla ruce před hrudní kostí. Cca 12x po dvou sériích.


  • Další na řadě byla záda. Mám lordózu, tak se snažím zpevnit si, jak core, tak i záda, vše musí být vyvážené, aby svaly nebyly na jedné straně silnější. K tomu mi posloužila 5kg činka a lavice. Vždycky mě z toho bolí jak stehna, tak záda. Ale ta bolest je příjemná, až na to, že pak chodim po fitku jak největší retard:D. Určitě doporučuji. Měla jsem cca 5 sérii a vždy dokud jsem nemohla, takže počet opakování nemohu říct.
  • Na konec jsem si dala 20 kliků s přestávkami a pak se jen protáhla. Využila jsem nějaké jóga polohy jako kobra, dítě(?) a pak klasický stretching.

Nejradši bych Vám fotila, co jsem přesně cvičila, protože třeba nevím, jak se cvik jmenuje nebo si ho upravím podle sebe a nemůžu najít fotku:(. Třeba se časem do toho vrhnu. Bylo by to mnohem více názorné a přesné.

Děkuji Vám za pozornost a krásný den přeji♥!

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images