Co jsem cvičila? Zadek a stehniska♥

18.4.17

Ahoj♥. Bolí mě prdel a stehna.
Přes velikonoce jsem byla s přítelem třikrát ve fitku, ale! Ve čtvrtek to bylo totálně na prd, bolela mě hlava a bylo fakt pozdě a já nejsem moc schopná cvičit večer. Moje tělo to přímo odmítá bych řekla.
V sobotu jsme byli opět. To bylo fajn, jela jsem si ruce a pohoda. Ale víte, co mě naštve? Když na dvou stojanech s činkama nejsou činky váhy, které chci zrovna používat. Ano ano, můžu si vzít rozdílnou váhu, ale dost mě to obtěžuje a fakt mi vadí pobíhat po fitku a hledat. BBC není úplně malé fitko a já fakt nemám náladu hledat, kde jaký mentál činku nechal:D! Takže prosím, vracejte činky na místo, neválejte to po zemi! Člověk aby se furt rozčiloval, že jo:D!
No nic, dala jsem si různé cviky s činkama, gumou a taky nějaké kliky, ale těch jsem dala málo, byla jsem vysílená.
Po fitness session jsme s přítelem a naším kamarádem a jeho přítelkyní šli zapařiti, takže to byla švanda. Po dlouuuhé době jsem si zahrála Activity, tak to byla docela prdel, občas jsem byla za pěkného mentála:D! No nic, tancování s Aničkou bych počítala za poměrně dost náročnou aktivitu, podle mě jsme docela dost spálily! Dostala jsem dokonce květinu od cizinců se kterými jsem si povídala anglicky. Konečně jsem si to trochu procvičila angličtinu, jsem dost stydlín, tak je to pro mě v klubu nejlehčí, tam ztrácím zábrany a stud! To bylo fajn. (Haha, přítel tam měl kamarády, tak netancoval semnou a pak když viděl, že se zabavím bez něj, tak jen přišel a slyším "She's mine...", kdo by nemiloval lehké žárlení:D!)
No a včerejší trénink?
Jak moc příjemné je jít opět večer do fitka, když prší a vy v šatně zjistíte, že jste si sportovní tričko zapomněli na topení a máte sebou jen top do klubu, který má úplně holá záda s pár šňůrkama? No je to na hovno, to vám řeknu. Zaprvé mi tohle počasí opět ťuká na dveře mého zdraví, a zadruhé holá záda ve fitku, ve kterém je docela zima.... No cvičilo se mi na prd, bála jsem se o ledviny, protože jsem fakt cítila, jak rychle chladnu a to je při cvičení řekla bych až nebezpečné.
Ale i tak jsem odjela docela dobrý trénink, svaly cítím, tak to mě vždy těší:D!

  • Na začátek jsem si dala běh. Nepočítala jsem, že poběžím víc jak kilák, ale jaká byla náhoda, že slečna vedle bude sledovat seriál 13 reasons why, který naprosto zbožňuji! Tak jsem si dala ještě o půl kiláku víc, protože měla puštěný díl, který jsem ještě neviděla. Chudák slečna, jsem jí to skoro vykoukala:D!
  • Prvně jsem si dala břicho a na to pár nějakých cviků, ani není důležité jaké, protože si to ani nepamatuju:D.
  • Dále jsem si dala na nohy cvičení s gumou. ►Opět jsem byla v horní pozici gluten bridge a roztahovala gumu, kterou jsem si upevnila nad kolena. Opakovala jsem do zblbnutí. ►Další cvik byly donkey kicks s gumou opět nad koleny. Dobrý cvik. ►Dále jsem dělala čůrajícího pejska a zvedala nohu do strany, guma na stejném místě.
  • Dále jsem si vzala pětikilové činky a jela lunges. Koněčně jsem je dělala dobře. V minulosti jsem měla tendenci přenášet váhu na zadní nohu, ale to je chyba, zvedat se má stehnem nohy, která je aktuálně vepředu. To mě docela odbouralo, jelikož jsem měla asi 10 metrovou trasu a to je poměrně dost. Vídám holky, které jdou tři metry a odpočívají. Já jsem si to vzala jako osobní challenge. :D
  • Poté jsem si dala dřepy s pětikilovým kotoučem.
  • Pak jsem si opět zpevňovala záda na šikmé lavici s pětikilovým kotoučem.
  • Nakonec jsem ještě šla na kovový...jak to říct? Kovovou konstrukci(viz obrázek dole). Prvně jsem jela s koleny k tělu nahoru/dolů, poté s natáhnutýma nohama nahoru/dolů a pak jsem kolena zvedala střídavě. Vždy mě překvapí, jak je to zajímavé viset ve vzduchu:D.
  • Nakonec jsem šla na svojí milovanou vibrační plošinu, to bylo fajn.
No a dneska jsem se ráno vzbudila a bolelo mě v krku. Musela jsem to spláchnout teplým čajem, jinak nevím, co bych celý den ve škole dělala. No a aby den začal ještě lépe, tak jsem musela s taškama, které vozím k příteli běžet na autobus. Ale nevadí, po škole si teď dávam Netflix a vše je v pořádku:D.
Je důležité si najít i ty pozitivní věci a zaměřit se na ně!

Nevím, co dalšího bych Vám řekla, je toho hodně, ale to by Vás nezajímalo, takže tak.
Přeju krásný den i přes to ošklivé počasí a pac a pusu♥!


You Might Also Like

1 komentářů

  1. Hey, I even have looking your article and that helped me to put in writing my article about chronic lower back pain you want to have a test on my article.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.