CO JSEM CVIČILA: Zadek a břicho♥+kotníkové závaží

25.7.17

Čauky.
Měla jsem jít dnes s kamarádkou do fitka, ale nějak to nevyšlo a já si řekl,a že bych konečně mohla zkusit kotníkové závaží, které jsem si minulý týden koupila. Musela jsem pro něj den před odjezdem na Colours a bylo pěkné vedro a já tahala krabici se 4 kg. Ono to je málo, ale ta krabice je veliká a hrozně špatně se nosí:D. Naštěstí to nemám daleko od domova.
No a tak jsem si našla nějaká videa na youtube a pěkně si u Dr. House zacvičila.
Zdroj: insportline.cz
Pořídila jsem si úplně stejná závaží jako můžete vidět na obrázku. Každý kus má 2 kg a váhu si můžete korigovat. V kapsičkách jsou totiž 400 gramové pytlíčky, které lze vyndat. Cena 299 kč.

►První video, které jsem si pustila bylo na nohy a zadek. Pěkně to začne bolet.

►Druhé video bylo zaměřené na břicho. Musím uznat, že cvičení břicha se závažím je úplně něco jiného. Mnohem těžšího:D.

Bylo to poměrně dost lehké cvičení, ale jsem ráda, že aspoň něco. Každá minuta se totiž počítá, na to nesmíte zapomenout. Nikdy si nevyčítejte krátký trénink, i ten se totiž bere:)!

Tak zatím ahoj♥

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.