COLOURS OF OSTRAVA - středeční paráda♥

25.7.17

Ahoj ahoj:).
Zdroj: colours.cz
Vůbec mě nenapadlo napsat sem ohledně COO, kde jsem měla možnost ve středu být, ale řekla jsem si proč ne. Třeba by si to někdo, kdo tam nebyl, chtěl přečíst.
Na Colours of Ostrava bych určitě nejela jen tak. Je to drahé a hodně daleko. Nejde jen o to zaplatit lístek, ale musíte počítat i s dopravou, občerstvením, ubytováním...a to se nakonec projeví v hmotnosti peněženky mnohem více, než máte původně v plánu.
Pokud pominu finance, tak prostě a jednoduše nejsem festivalový typ. Moc lidí na jednou místě. Nejsem žádný sociofobik, ale festivaly jsou prostě přeplněné až moc. A bohužel (bohudík?) neposlouchám skoro žádnou českou hudbu, takže pro mě naprostá většina festivalů odpadá. Někdy bych chtěla ject třeba na Rock for People, to by mě totiž nadchnout mohlo:D!
Další věc, co mě neláká je spaní ve stanech. Nejsem žádná fajnovka, ale prostě mě to neláká. Alkoholem posilněné skupiny lidí jsou pro mě veliký strašák:D!
No, ale abych už teda začala!
Zdroj: Colours.cz
Musím se přiznat a uvést vše na pravou míru. Lístky jsem si nekupovala, vyhrála jsem je v soutěži. Což mě překvapilo a potěšilo. Mohla jsem si vybrat libovolný den a protože s přítelem na ty fesťáky moc nejsme, tak nám šlo hlavně o hudbu a tak byla středa tím pravým a jediným dnem, který lze vybrat. A víte proč?
Zjistila jsem to den před odjezdem:D. Jsem z Prahy a na další den jsem úplně naplánováno neměla, že pojedu tři a půl hodiny do Ostravy, ale vzala jsem příležitost za pačesy. Prvně jsme chtěli s přítelem přespat v hotelu, ale ono je to docela drahý:D. Takže jsme se nakonec pasovali na drsňáky, co pojedou ve tři ráno zpět domů.
Samozřejmě jsem den před odjezdem vyřizovala všemožnou poštu, čtyřkilové objednávky z obchodů, dovolenou,...prostě klasika:D.
Zdroj: http://ceskobudejovicky.denik.cz
Areál byl nádherný. Doopravdy to mělo neuvěřitelné kouzlo. Nikdy jsem nic podobného asi neviděla a musím říct, že tento výběr pro pořádání festivalu byl vynikající. Industriální království.
Na festivalu byla spousta různých koutků, které byly úplně rozdílné. Stánky Jack Daniel's, HM, Camel, evropská unie,...hrozná spousta! Všechny jsem určitě ani neviděla. Také tam byli stánky s výrobky. Příteli to přišlo až moc, že to prý připomíná trhy. Což byla pravda.
Prvně jsme s přítelem šli na suprovou přednášku od FORBES, která se jmenovala 30 pod 30, což jsou lidé do 30 let, kteří jsou více než supertalentovaní. Pokud Vás zajímá více, klik sem! Bylo to dost motivující, škoda jen, že tam bylo hrozně moc lidí, které to asi ani nezajímalo, ale byli tam židle a stín. A pan moderátor vůbec nenechával dokončovat myšlenky nebo dokonce věty hostů, to bylo debilní nepříjemný!
Zdroj:Forbes.cz
No a pak jsme nějak kroužili po areálu, protože jsem čekala na vystoupení Birdy, kterou tak nějak znám, ale ne moc. Řekla jsem si, že když už je ta zpěvačka známá, tak bude zajímavé se podívat, jak zpívá na živo, jak působí a tak. Sem tam jsem nějakou písničku slyšela, ale nepamatovala jsem si skoro žádnou. Nakonec jsem zjistila, že pár jsem jich tak trochu znala:D! Ale bohužel musím říct, že její písničky byly na jedno brdo. Myslela jsem ke konci jen na to, že si chci dát zmrzlinu:D. Když jsem to potom řekla příteli, tak říkal, že mi to nechtěl při koncertu říkat, ale že se mnou souhlasí. Ale hlas měla nádherně čistý. Jak kdyby pouštěli písničky upravené v rádiu.
Pak jsme si s přítelem dali zmrzku a musím Vám říct!!!! Byla strašně dobrá. Nevím, kdy naposled jsem měla takhle dobrou zmrzlinu. Stála 40 kč a byl jí docela kopec. Dali jsme si limetkovo-jahodovou. Přítel si nebyl jistý kombinací, ale nakonec o ní básnil ještě dva dny. Bohužel si nepamatuju od koho byla. Ale byl to obyčejný stáneček.
Byli jsme se také podívat ke stánku českých drah, protože jsme si museli nechat orazítkovat jízdenku do vlaku. Když jsme odcházeli, narazili jsme na docela zábavný stánek od Evropské unie a tak jsme se tam zastavili.


Zahráli jsme si vědomostní hry, zkusili točit talířem na dřevěné tyčce, lepili samolepky, vyplňovali soutěžní papíry,... Bylo to dobré, ale občas jsem si přišla blbá:D, protože tohle téma (EU) nemám úplně probádané dopodrobna. Ale vše dopadlo dobře. Nahoře můžete vidět termohrnek, který jsem vyhrála, není naprosto nádherný? Pán, který mi ho dal, mi s ním udělal velikou radost:)!
Začalo se stmívat a my se opět přesouvali z místa na místo. Byli jsme se třeba podívat na pána, který hrál na natažené struny. Aspoň já myslím, že to byly struny:D. Byly natažené asi v 8-9 metrové délce. Do toho zpívala strašně charismatická zpěvačka, no prostě super.
Avšak čas toho nejdůležitějšího se blížil. A nebo spíš krátil? My jsme byli tak nadšení, že uvidíme Imagine Dragons, že čas k zahájení jejich koncertu se hrozně rychle zkracoval.
Zdroj: colours.cz
Strašná hromada lidí, viďte? A divíte se? Jejich koncert byl něco nepopsatelného. Zpěvák a ostatní byli jak sluníčko. Z celé skupiny šla ohromně pozitivní energie. Něco se Vám během jejich vystoupení usídlilo v těle a nutilo Vás křičet, skákat, tancovat, hypnotizovat...! Nevěděla jsem, že se tohle stane, ale jo. Zpěvák zapálil jiskru a všichni sršeli nadšením.
Když přišel a začal zpívat, řikala jsem si, že to teda moc dobrý zpěvák nebude, jeho hlas byl poměrně dost slabý. Pak ovšem uvedl na pravou míru a řekl, že měl problém vůbec mluvit a musel si nechat zavolat doktora s injekcemi. Prvně však chtěl koncert zrušit! Ještě, že se tak nestalo. Zpíval a zpíval, až nakonec utichl a otočil se ke kameranovi za svými zády s prosbou, aby vybral kohokoliv z fanoušků. Kamera se nakonec zastavila na mladém klučinovi a zpěvák řekl: pojď za mnou prosím na podium. Všichni jsme čuměli a kluk málem zešílel radostí. Nakonec spolu tancovali na pódiu a pak skočili do obecenstva, aby je drželo. To trvalo déle, klučina totiž nechtěl, bál se:D. Ale hrozně fajn zážitek i pro ostatní.
Nejvíc jsme se těšili na písničku Radioactive a tu jsme si nakonec poslechli úplně nakonec. Přítel mě vzal na ramena a já konečně viděla, kolik je kolem nás lidí:D. Párada, řvali jsme z plných plic♥!


Zdroj:colours.cz
Haha, zrovna poslouchám na Spotify Imagine Dragons a sakra! Oni umí udělat fakt dobrou písničku. Není to obyčejný pop, je to prostě bomba♥. 
Abych nezapomněla, měli jsme burgery z burgerjakokráva a sakra! Za velký burger s 200g masa jsme zaplatili jen 150 kč a víte jak moc dobrý byl? Asi nevíte:D! Takže až to někde uvidíte, tak doporučuji. Já měla bacon, který byl s pepřovou omačkou a...extáze:D.
No a takový byla moje zkušenost. Nebudu vyprávět všechny negativní zkušenosti, toho bylo taky poměrně dost. Jen řeknu, že ne všichni účastníci festivalu byli....příjemní.
Jo a po jejich koncertu, který byl do 0:20 jsme se šli ještě napít, posedět a tak a pelášili na vlak. To bylo trochu náročné, ale dalo se to.
Zážitek to byl super to popřít nemůžu, ale jestli bych jela další rok? Asi ne. Pokud však vyhraju lístky, tak klidně:D.
Přeju krásný den, pac a pusu♥.

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images