ZDRAVÝ NÁKUP: GRIZLY.cz - vločky všech druhů, karob, celozrnné těstoviny♥

18.7.17

Ahoj:).
Ráda bych Vám ukázala, co jsem si nedávno koupila na eshopu grizly.cz. Není to teda úplně nedávno, je to skoro měsíc:D. Ale to je myslím úplně jedno:).
Musím se přiznat, že tahat krabici, která je těžká jak kráva a naprosto neskladná do rukou pro člověka se 156 cm, je docela opruz. Bylo mi vedro, výdejní místo daleko od mého bydliště...ale co bych neudělala pro jídlo. Já prostě dopravu platit nebudu:D!
A protože jsem si říkala, holka ty máš peněz nazbyt, šla jsem se podívat do obchodu Gate, který také v Edenu je. No a koupila jsem si kalhoty. Super krátké, tudíž na mou výšku ideální, a s nádhernou výšivkou. Další, co jsem do šatníku chtěla dokoupit, byly kalhoty s dírami. Bohužel díru v rozkroku kalhot počítat nemůžu:(. No a tyhle kalhoty splňují vše. Sice jsem nechtěla dávat skoro 500,-, ale kamarádka po messengeru usoudila, že bych si je vzít měla. No a teď mam super upnuté, světlé kalhoty s odpovídající délkou, které zdobí nášivky a díry. To bych však nebyla já, kdyby se něco nepodělalo:D. Věřte mi nebo ne, ale ty kalhoty v kabince byly dokonalé...na první obléknutí.
Poté, co jsem si je vzala poprvé, jsem klasicky dobíhala bus/tramvaj a víte co? Ty kalhoty mi sjíždějí tak, že mi z nich vylejzá spodní prádlo:)))))! Moc hezké. Připadám si jako dáma.
Jako jo, jsou mi větší v pase, ale to jsou mi všechny kalhoty. Tyhle jsou však nějaké kouzelné a chtějí ze mé slézt. Dobrý večer, když přijdu, ale ve společnosti, to už tak dobrý neni.
No a tak musím nosit pásek. To nesnášim:D.


Hledala jsem různě na internetu vločky, které jsem ještě nikdy neměla, protože jsem si řekla, že bych mohla udělat změnu a z obyčejných přejít na nové a třeba i chutnější. Což se naštěstí vlastně stalo:)!
Rozhodla jsem se pro 4 druhy. Rýžové vločky, díky kterým jsem vlastně začala své vlastní pátrání, jsem se snažila najít za nejlepší cenu a narazila na tento eshop. Pak jsem koukala, že mají docela dobré ceny i za ostatní vločky a tak jsem se rozhodla, že si jich koupím více. Zaprvé proto, že mám velkou spotřebu a zadruhé se hodí i na nejrůznější vaření/pečení. Tyto vločky jsou dobré, pokud máte rádi chuť rýže, tak je to něco pro vás:)!
Další jsem si vybrala jáhlové vločky. Nebyla jsem si úplně jistá, jestli mi budou chutnat, protože jáhly nejím. Ne proto, že mi nechutnají, ale nikdy jsem asi neměla úplně možnost, doma je nemáme:D. A musím říct, že jsou parádní. Moc mi chutnají, mají jemnou chuť. Dokonce jsem je jednou použila na pizzové těsto. Docela zajímavé:D.
O žitných vločkách jsem četla spoustu dobrých věcí, nemohly mi tedy chybět v mojí vlastní sbírce. Zatím jsem je neuchutnala:).
Špadla. Vždy jsem jí chtěla vyzkoušet ve formě mouky, ta mi však přišla nekřesťansky drahá a tak jsem si jí ještě nepořídila. Místo toho mám však tyto špaldové vločky:). Chuť zatím posoudit nemohu. Víte, že špalda je jednou z nejstarších obilnin na světě, díky tomu, že nebyla šlechtěna, zachovává si množství důležitých látek - vitamín B1, B3, B17, mangan, draslík, hořčík, vápník, fosfor, zinek a nenasycené mastné kyseliny(←klik zdroj)?
Karob na mém seznamu přání už bych poměrně dlouho. Pořád jsem se odhodlávala, protože kakao stejně moc nepoužívám. Ale řikala jsem si, že za zkoušku nic nedám. Cena byla přijatelná, tak jsem si karob pořídila. Už jsem ho ochutnávala a vše v pořádku. Nechutná jako kakao, je to trochu jiná chuť, ale já jsem na chutě přecitlivělá:D. Proto nemůžu mít žádný protein, ochutnala jsem jich tak 9 druhů a ve všem cítím chemickou příchuť. Pro mě je to nepřekonatelně hnusné. Toto chemicky nechutná, ale kakao to není prostě:D. Avšak když si přečtu složení, mám menší problém to vypít. O tolik méně tuku:O! Já mam teda tuk ráda, ale nesmí se to přehánět, že jo. Když pijete z půllitrového hrnku:D..
Dále jsem si pořídila tři nebo 4 balení celozrnných vřeten. Miluju chuť celozrnných těstovin! Miluju jak jsou tvrdší a strašně dobře se doplňují s ostatními chutěmi. Za cenu asi 28 kč? No neber to!:)
Dostala jsem dáreček♥. Zrovna přesně pro mě♥!

Obchod grizly.cz se mi zalíbil. Ceny jsou akorát, mají velký výběr a můžu si dojet v Praze na výdejní místo, které je v Edenu v obchodě Adidas. Tohle bohužel není placená recenze:D, ale nabízím se! Haha.

P.S.:Abych nezapomněla, samozřejmě jsem si zapomněla sluneční brýle v Gatu, takže jsem se musela vracet, jak mentál:D. A pak jsem zjistila, že to celou dobu obcházím...z východu bych to měla asi půl minuty...ale né. Já to obcházim dokola. Dvakrát. Ta krabice vážila pár kileček no...¨

Tak čauky, kupujte vločky a nezapomínejte brýle v obchodech!♥

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.