CO JSEM DNES CVIČILA: Taneční kardio, břicho, pas, nohy aneb celotělo doma♥

3.8.17

Ahoj:)
Zdravím všechny příchozí či případné pravidelné čtenáře!
Dneska jsem opět cvičila doma a musím říct...bylo to poměrně komické. Říkala jsem si totiž, že bych mohla svoje cvičení nějak okořenit. Nic lepšího než nějaká ptákovina mě samozřejmě nenapadla:D.
No a tak to dopadlo tak, že jsem si našla taneční kardio. Já se považuji za poměrně dobrou tanečnici, pokud jsem na parketu a vytvářím tam své tanečky, které nelze popsat. Jenže pokud se snažím tancováním napodobovat nějakou choreografii...no to není dobré. Vypadám jak postižená.

Já jsem fakt se nad sebou musela zasmát....několikrát/opakovaně. Dokonce jsem kontrolovala, jestli mě někdo nevidí z okna, protože jsem byla děsně trapná:D. Klasicky mi nejvíc šlo kroucení, ale víte co, toho tam nebylo dostatečně, takže jsem spíš vypadala, jak když jsem utekla z blázince a slyším hudbu poprvé ve svém životě.
No nic. Určitě Vám to doporučuji, je to sranda, třeba ve dvojici určitě:D
No a dále jsem cvičila všechno, co jsem tak nějak mohla:).

Ruce bez činek

Břicho

Pas





Stehna/zadek


No a to jsem cvičila pro dnešek. Potila jsem se fakt fest, při tom tancování jsem málem omdlela:D.

A to je pro dnešek vše:). Mějte se krásně, piště básně a čau!

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.