RECENZE: Alterra - Pleťový krém na citlivou pleť s olejem z pupalky♥

7.8.17

Ahoj, dnes pro Vás mam recenzi na poměrně neznámý krém. Na internetu jsem na něj nenašla skoro žádnou recenzi, tak jsem si říkala, proč bych s ní tedy nemohla přijít já.

Krém jsem si zakoupila v drogerii Rossmann, kde německou značku Alterra můžete najít. Kupovala jsem, jak vidíte ve slevě za 40 Kč, což je naprosto super. Jinak krém stojí 80 Kč.
Krém obsahuje bio olivový olej a bio pupalkový olej.
Pokud máte rády jemné, lehké krémy, které se rychle vstřebávají a pěkně hydratují, tak Vám tent krém můžu z celého srdce doporučit. Jsem s ním naprosto spokojená, jelikož ho můžu používat i ráno pod makeup a nemusím čekat několik minut, než se vsákne.
Další plus je to, že rozhodně nepodporuje růst pupínků. Ani když si ho dám na "poraněnou" tvář, tak nezpůsobuje zanášení pórů nebo ranek. Občas se u některých krémů stává, že se ráno probudím a tvář vypadá hůř než večer. To se však nestává.
Oblíbenost krému můžu potvrdit i tím, že se konečně pravidelně mažu! Jsem fakt lenoch líná a často na to zapomínám, protože mě nebaví čekat až se krém vsákne a přejde pocit "mokrého" obličeje. No a protože tenhle se vsakuje rychle a zanechá jemnou tvář, tak mě s ním baví a moc ráda se mažu ráno i večer.
Vůně je velice jemná, vlastně žádnou ani pořádně nevnímám:).
Doufám, že Vám recenze třeba pomohla najít nový krém a vy budete spokojené jako já.

Přeji krásný den a mějte se♥!

You Might Also Like

2 komentářů

  1. To se zdá jako super kup :-) asi ho taky vyzkouším...mileráda bych našla něco, co mi nebude zhoršovat pleť :-)

    http://misovy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.