RECENZE: NYX Dewy finish setting spray

30.1.18

Ahoj♥.
V první řade zdravím Evču:D!
Cca do minulého června/července jsem ještě nepoužívala žádný setting nebo fixing spray. Nemyslela jsem si, že je důležitý a že je zbytečné utrácet za něj peníze. Pak jsem propadla mánii, která se nesla celým beauty YT a řekla si, že si nějaký taky pořídím. Moje pleť je spíše sušší, takže jsem se snažila najít nějaký spíš dewy nebo hydratační. Další podmínka pro koupi byla cena. Rozhodně jsem nechtěla platit zbytečně hodně. A nakonec...jsem našla.
Našla jsem setting spray od značky NYX za pěkných 219 kč. To si myslím, že je jedna z nejlepších cen na trhu a přitom se nemusíte obávat špatné kvality.
Co o něm píše NYX?
Chtějte dokonalost! Pro dlouhodobý efekt čerstvě naneseného make-upu použijte fixační spreje NYX Professional Makeup Setting Spray. Je lehoučký a příjemný, ale zároveň dokonale účinný, takže se životnost vašeho make-upu výrazně prodlouží. K dispozici v ve variantách Matte Shine-Free Finish a Dewy Fresh Glow.
Musím říct, že jsem byla lehce skeptická. Sice jsem viděla na YT různé recenze a tutoriály, ale i tak jsem si nebyla na 100% jistá. Ale nakonec jsem byla velice ráda, protože tenhle setting spray je pro mojí tvář fakt parádní. Nevypadám jako sušenka, pudr se trochu vpije do make-upu a vše drží mnohem déle. A na tváři mám příjemný glow efekt.
Pro někoho s mastnou pletí asi nebude. Mám pocit, že by po pár hodinách dost zhoršil vzhled make-upu a to určitě nikdo nepotřebuje. Možná by se však dal použít na místa, kde se nemastíte a máte třeba sušší pokožku. To už je však na každé z vás.
Pokud máte mastnější pokožku určitě doporučuji matnou verzi spreje, podle kamarádky je to dobrá volba. Make-up jí drží mnohem déle.
Sprej klasicky stříkám na přepudrovanou a vykonturovanou tvář. Stačí mi 3x stříknout - pravá tvář, střed těla, levá tvář. Občas si ještě přestříknu tváře ještě jednou. Záleží jaký make-up používám.
Tip: Chraňte si vlasy během stříkání. Já trpím na kroucení vlasů po styku s vodou, takže je  po stranách obličeje chráním.

To je pro dnešní recenzi vše. Přeji krásný den♥.

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.