NEW IN: Maybelline 24hr full coverage foundation♥

11.2.18

Ahoj:)!
Tak vám přináším krátký článek ohledně nového make-upu. Nemůžu zatím říct nic o jeho vlastnostech či o jeho...fungování v akci. Ale nebojte, recenze bude, co nejdříve. Sama se moc těším. Slyšela jsem na tento make-up tolik dobrých recenzí, že jsem si ho ve slevě prostě musela koupit. Mám sice své hodně oblíbené make-upy, jeden z nich je i levnější, ale co...zkouším moc ráda nové výrobky, takže už ho mám i já ve své výbavě. 
Koupila jsem ho v Rosmannovi za 179,-, takže pokud máte také zálusk, doporučuji si pro něj skočit. Jinak stojí přes dvě stovky, podle mě možná i 250,-. 
Odstín je krásně světlý, doufám, že nebude moc oxidovat. Zatím jsem si ho dala akorát na nos, když jsem si kapesníkem při smrkání setřela původní make-up, takže bohužel moc velkou zkušenost nemám. Ale barva dobrá:D. Já se viděla jen díky přednímu foťáku na telefonu:D.





























Znáte tento make-up? Jakou máte zkušenost vy? Podělte se semnou♥.
Krásný den přeji.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tak uz odzkouseno? :) Ja ho pouzivam kratce, ale s bazi si moc nesedi a taky je potreba nanaset jen stetcem, prsty se moc nechyta, ale jeste ho potrebuji poradne vyzkouset, v lete, kdyz tece vse, je to tezke :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.