DIARY: Začátek konce nebo konec začátku?

14.6.18

Ani jedno. Naštěstí.
Ukončila jsem studium. Jsem teď DiS. Pro někoho nic, pro mě zase jedna úspěšně zakončená část mého života. Tři roky každodenního studia. Během tohoto studia jsem měla čas si uvědomit různé věci. Tahle škola nebyl můj sen. Ani obor, který jsem chtěla. Byla to záchrana po hořkém ukončení střední. Jo dělejte si maturitu z ekonomie a učetnictví znova. Víte jak vypadaly moje prázdniny?

V červenci jsem myslela jen na to, kdy se začnu učit. Pak přišel srpen a začalo to. S holkama jsme se scházely snad každý den a drtily se. Naštěstí byla maturita naprostá katastrofa v celé třídě - 17 lidí jí neudělalo! A to jsme byli vyhlášené lyceum! Ale mějte celé 4 roky učitelku, která je sice hrozně hodná, ale třídu, kterou tvořila třetina drzejch flákačů, nezvládá. Že by to byla ideální třída, to říct teda fakt nemůžu:D. Zdravím ty, kteří semnou absolvovali ty krušné 4 roky! A díky, že jsme kvůli vám byli ta nejhůř hodnocená třída a všichni nás nesnášeli:D! To jsem si vždy přála. Být neprávem odsuzovaná.

Ale ne, já na to nemyslím s hořkostí v srdci. I to mě určitě něčemu naučilo a potkala jsem spoustu kamarádů na celý život. 

No každopádně je moje studium na VOŠ oficiálně ukončené. Jen si dojdu pro diplom a jsem free. Od října si jdu dodělat Bc., to bude další zajímavá zkušenost. Uvidíme, jak to dopadne.

Fakt mě dokáže pobavit ta honba za titulem. Ne, opravdu každý nemusí mít Bc./Mgr./Ing a jiné. Ale teď je to tak populární, že se lidé na školách drží ze vše sil, jen aby nezklamali rodiče. Proč? No to víte, protože bez titulu nejsou penízky. Jenže mně přijde, že se pak lidé spoléhají jen na ten titul. Snaha nikde. Motivace nikde. Dřepěj v kanclu. Klávesy cvakají, telefony zvoní a spolupracovník vedle frká do kapesníku. Jdou si pro kafe. Už osmé v řadě. Snaží se myslet na hodinu odchodu. Po nějaké době jsou....mrtví? Ne. Možná?

Každý takový určitě není a přijde mi, že práce bez smyslu je čím dál tím méně přijatelná pro mladý lidi. Sama to znám. Vidím to. Buď jsou tam ti, které ta nesmyslná práce zlomila nebo ti, kteří se vzpírají. No ale víte co...pochvalu za to nedostanou. Je to protifiremní jednání. Nejsou tým. Bourají autoritu. Nepodléhají firemní morálce. Mají v sobě ještě trochu zdravého uvažování. Vidí ty hnusy za oponou. Je jim to proti srsti. No a jakmile tohle nastane, tak je lepší jít pryč. A nebo lépe UTÉCT.

Chtěla jsem toho napsat více, ale to stačí. Dlouhé texty nudí. Pac a pusu♥.

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.