Restaurace Modřanská Archa se s vámi rozhodně nepotopí! :) | GASTRO KOUTEK

1.7.18


Restauraci Modřanská archa v Praze jsem navštívila už dvakrát. A pokaždé jsem byla spokojená, což je supr a vždy mě to potěší. Není vůbec příjemný si jednu návštěvu užít a další považovat za obrovský fail (aneb kuřecí maso smrdící rybinou v Tom's Burgers a nepříjemná servírka). 

Tudíž mám radost, když se povede návštěva stejného podniku i na podruhé, potřetí...a tak dále. Ne vždy to je chyba personálu, někdy to může být tím, že máme blbou náladu a tak všechno kritizujeme a negativně hodnotíme. 

V tomto případě jsem však žádný problém neshledala ani při druhé návštěvě a zase si jídlo a pití vychutnala. Stejně tak i moji spolujedlíci. Výběr jídla pro mě není úplně dostatečný, protože nejsem tolik orientovaná na českou kuchyni, ale to mi nevadí, vybrala jsem si tak jako tak. Jídlo mám prostě ráda, tak mi nic jiného nezbývá, že jo:D!
Prostor Archy je moc hezký. Restaurace je docela dost veliká, překvapilo mě to při první i při druhé navštěvě. Stoly jsou dle mého názoru inteligentně uspořádané, nikde se s nikým totiž nestrkáte a máte i nějaké soukromí a svůj osobní prostor.

Váš prostor také zajišťují jednotlivé boxy do kterých je restaurace uspořádaná, nemusíte mít tedy pocit, že vám někdo něco ukradne ze stolu nebo židle. Já si položila foťák na stůl a žádný problém neměla, protože jsem seděla hned vedle jedné stěny, která mi sahala cca pod krk. 

Záchody jsou v pořádku, nezaznamenala jsem žádný bordel ani zápach.


Jídlo, které jsem si objenala byly Gnocci s kuřecím masem a smetanou, gratinované parmezánem (179 Kč). Já si však dala bez parmezánu, jelikož nejsem příliš velký jedlík sýrů. 

Jídlo mi moc chutnalo. Všeho bylo akorát a chutě se doplňovaly. Akorát ke konci se mi zdálo, že je to takové nakyslé, tak jsem dala ochutnat i svému bráchovi. Ten však žádnou pachuť necítil, tak je možné, že sem měla nějaký výpadek chuťových pohárků:D.
Edit: Ta nakyslá chuť pocházela z limetky, kterou tam přidávají:).

Abych nezapomněla, tak vám rovnou napíšu, co jsem si dala při první návštěvě. Pokud se nepletu, tak to byl 300 g Hovězí burger Archa se zeleninou, slaninkou a sýrem čedar (299 Kč). Vynikající, ale pokud jste holka, tak to nedáte:D. Já se snažila, funěla, ale stejně to po mně musel dojíst brácha. Doporučuji! O fous lepší než Gnocchi.


Jste připraveni na jedno z nejlepších pití pod sluncem? Ano?

Tak tady to je!

Bezinková domácí limonáda (55 Kč), která vás krásně osvěží a zároveň pohladí po duši. Chutnala mně, tátovi a bráchovi. Ten mi to nenápadně usrkával a to měl svoje nealko:D! Limča se mi zdála akorát sladká, nepřišlo by mi, že by mě přespříliš zalepila cukrem. Což občas hrozí. Určitě si jí dejte i kdybyste jen šli kolem a měli žížu.

Možná by mohli udělat i alko verzi, podle mě by to bylo moc dobré a oblíbené!
:D



 A teď se vrháme na jídlo, co měl brácha. Ten si dal 300g Vepřová krkovice marinovaná v pepři, česneku a čerstvém rozmarýnu,podávaná na prkně s fazolovými snopy (215 Kč). Vypadalo to nádherně a taky to tak i chutnalo. Nechala jsem si ukrojit sousto a fakt velice šťavnatá krkovička. Rozhodla jsem se, že si jí dám příště i já. 



Poslední krasavec je tento Grilovaný čerstvý losos na míchaném listovém salátě s cherry rajčátky a česnekovo-balsamicovým dresinkem (179 Kč). Zde chuť nemůžu ohodnotit, jelikož ryby nejím. Ale, co tak táta říkal, tak mu to moc chutnalo. Maso s krásně rozpadlo a se salátkem je to dle mého perfektní lehké jídlo na léto.

Jsem ráda, že zde můžu napsat pozitivní reakci na restauraci a nemusím nijak nadávat. Někdy je to složitý, nejsem příliš náročná, ale ráda bych za ty peníze dostala něco, co se bude dát jíst a obsluha nebude znuděná a nasraná:D. No a vidíte, tady to vyšlo!
Dokonce slečna servírka s vyholenou stranou hlavy byla neskutečně milá a oplatila mi vždy můj úsměv. A tak to má být. Sama jsem byla chvilku za barem a vím, jak je důležité oplácet úsměvy zákazníků i když vám třeba není úplně hej :). 


Má poslední slova míří na vás. Znáte tuto restauraci? Oslovilo vás některé jídlo a nebo snad limča?

Nezbývá mi nic jiného než se rozloučit a popřát hezký den. 
Pac a pusu!

Klíčová slova: restaurace v Praze, restaurace v Modřanech, Praha restaurace, levná restaurace praha, dobrá restaurace praha

You Might Also Like

2 komentářů

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.