Nejkratší článek v historii tohoto blogu, který ale i tak ukrývá tajemství

7.7.18

Tento článek vám odkryje něco, co vás možná nikdy nenapadalo.

Něco, co jste nikdy neudělali.

Možná, že jste to někde četli.

Možná vás to nikdy nenapadlo, protože je to totálně easy a simple.
A vy víte, že rádi věci ztěžujete.

Hloubáte, analyzujete, rozebíráte, šťouráte.

Avšak teď jsem se rozhodla vám život obrátit. Někomu možná úplně naruby.

Je to tady.

Avokádo ve šlupce posypané solí.

Ano, taky jsem šokovaná, že jsem to tajemství konečně odtajnila.

Ne dobrý teď bez prdele. Už jste někdy zkoušeli jen rozříznout avokádo a posypat to vegetou/podravkou a prostě to sežrat lžičkou? No já taky ne, až mi to poradil přítel a já toho teď dost využívám. Miluju guacamole, ale někdy prostě není čas nebo nálada cokoliv vyrábět a vám už rychlostí blesku tmavne to zázračné ovoce, což vás přivádí na pokraj šílenství. Jo jo. Taky to tak občas mám. A 40 Kč je v prd..ce.


No ale nemusíte se bát, protože teď už víte, co dělat. Poděkovat a poslat finanční obnos můžete do mého emailu. 

Tak zas čau a příště u delšího článku, který bude mít nějakou hodnotu!


Klíčová slova: avokádo, avokáda, jak jist avokado, avokado recepty, avokado ovoce, avokado zelenina

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Vegeta je moje noční můra, v dětství ji používal každý do všeho. Avokádo jsem nikdy nejedla, tak někdy zkusím a třeba i se solí. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně jí naštěstí nikdo nikdy nenutil, takže se mi neznechutila:D. Teď jí miluju:D. Ale se solí je to taky super:)!

      Vymazat
  2. Když mně to takhle nechutná. To já si tu práci radši dám :D

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se občas fakt nechce:D. A nebo nemam rajčata, česnek,.. a bez toho je to škoda:D.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.