Co jsem si půjčila na letní dny? (2 část) | KNIŽNÍ NOVINKY

13.8.18

Ahoj, tak tu máme 2 část knižních novinek z MLP. V části č. 1 jsem měla pár zajímavých knih, takže pokud chcete zjistit více, klikněte zde.
Po kliknutí na název knihy vás to hodí do MLP. Nepražáci si to následně můžou najít podle názvu.
Tenhle článek je rozdělen do dvou, protože se hrozně vykecávám a po 4 knihách jsem usoudila, že už by to bylo strašně dlouhé a nikdo by to nečetl. Nemáme na to čas, nikdo z nás. A kdo má, tak si to nechce číst. A kdo si to chce číst, tak klobouček, protože já dlouhý články moc nedávám. Nedávno jsem narazila na blog jedné slečny, která se v psaní extrémně dlouhých článků vyžívá a já jsem nebyla schopna ani začít číst, protože když už začnu, tak to chci dočíst. Ale fakt nedávám x stran o něčem, co se mě osobně netýká a nebo to není kniha:D. Ale měla komentáře, takže to lidé asi četli. Nevim, jestli je mám obdivovat, připadat si blbě nebo to nechápat. Asi zůstanu u poslední možnosti. EASY :D!

Knížky v tomto článku bych popsala, aspoň podle anotace, jako temné či strašidelné. Já jsem hodně vysazená na horory, takže ráda nejen využívám svých očí při pozorování obrazovky, ale i při hltání písmen, která následně podporují představivost a fantazii. A protože mám sem tam nějakou vědomost uloženou v mozku, tak vám chci říct, že představivost a fantazie nejsou jedna a tatáž věc. Při čtení tedy využívám fantazii, protože tvořím úplně nový svět. O rozdílu si přečtěte zde .
Jedna kniha je od mého oblíbeného spisovatele Kinga, ale ostatní mě přitáhly svým obalem nebo popisem. Jen ten King byla sázka na jistotu.
O téhle knize vím jedině to, že je to kniha napsána teprve nedávno. Vydána 2015, to je docela nedávno. Víte, co se mi moc líbí? Obal. Ten je hrozně zajímavej. Ten styl se mi vždy moc líbil. Je na ní tvář bez tváře. Divný popis? No jo. Je tam prostě silueta obličeje a v ní je díra a v ní Smrt s kosou v lese a okolo toho prázdného obličeje lítají motýlci. No co k tomu říct. Poetické!
Kniha je plná příběhů, které spojuje téma smrti, viny a morálky – vše vás má vést k zamyšlení nad tím, jak byste se zachovali vy. Co byste udělali, kdybyste viděli do budoucnosti a nebo mohli napravit minulost? Změnilo by vás to? Knihu jsem lehce prolistovala a je zajímavě vytvořená. Občas je tam nějaká básnička nebo popis, proč a jak příběh vznikl. Už se moc těším, King je fakt borec!
Haha. Přijde mi docela vtipný, proč jsem vlastně tuhle knihu vzala do ruky. Měl to být vtípek na přítele, protože on štěnice nesnáší a já mu jí chtěla vyfotit. Pak jsem si četla anotaci a přišlo mi to vlastně docela dobrý.
Anotace se vás ptá, jestli máte rádi příběhy, které vás donutí perfektně uzamknout byt, protože se děsíte, co by vás mohlo navštívit. No, tak já to mám ráda a co dál? Dál se tu autor zmiňuje o Susan a Alexovi, kteří si našli byt snů. Prostorný, bez poplatků a v super čtvrti. Majitelka je sice trochu divná a udržbář neslyšně mumlá poznámky o sklepě, ale to není důležité, když je nájem extra nízký. Teď přijde ten humus.
Susan se budí poštípaná, každé ráno více a více. Zjišťuje, že je byt naprosto zamořený. Co je ale podivné? Je poštípaná jen ona a štěnice nevidí nikdo jiný, než ona. Je to blázen nebo není? To asi zjistím až potom.
Já štěnice taky nemám ráda, ale nejsem na tom tak blbě jak přítel. Bohužel se bojím, že po přečtení se z nich poseru:D.
Tady mě hlavně zaujala štíhlost knížky a její netradiční název. Extáze mi přijde jako velmi zajímavá droga. Nikdy jsem jí neměla a asi ani mít nebudu, jelikož jsem prostě „stará“ 23 letá konzerva. No ale to neznamená, že to nemůže být zajímavé téma.
Alkohol?
Jistě.
Sex?
Ovšem.
Drogy?
Že váháš… Extáze… No, a co teď?
Že by sláva?
To by šlo, ale jak?
Napiš povídky o životě s alkoholem, sexem a drogama.
Skvělej nápad, odvětil autor a pustil se do toho.
Tak zní anotace. Docela…zajímavé, že? Pro mě ano a tak jsem si jí vzala. Uvidíme, co mi naservíruje během čtení.
Že vám název něco říká? Já si myslím, že jo, protože mě trknul hned! Rosemary má děťátko. Kultovní film, pro všechny, kteří se rádi topí v úzkosti a strachu. (Je to původně kniha!!!)
Já ten film neviděla no:DDD. Jsem ostuda a musím to napravit. Nevím, jestli před čtením nebo až potom?
Anotace je taková prapodivně obsáhlá, že ani nevím, jak to mám uchopit, abych neztratila ten zvláštní chlad, který z ní jde. Příběh začíná na úsvitu nového tisíciletí- v době, kdy svět potřebuje spasitele. V roce 1999 se Rosemary (byla x let v kómatu) zase potkává se svým synem. Ten vůbec netušil, že jeho matka žije.
Po jejím probuzení se odehraje boj dobra se zlem. Ten boj, který může ovlivnit naprosto celý svět. Následky budou hrozivé a dalekosáhlé.
Kniha představuje varování pro nadcházející tisíciletí. Levin zve na cestu do temnoty – znepokojivé síly, které se sváří v každém z nás.
Rozhodla jsem se, že se na film podívám předem a hned teď. Je 11.7. 23:33 a já si jdu zapnout film. Ty nemáš co na práci, Veroniko?!! Ne.
Knihy, které jsem si půjčila a zde vám je představila, jsou dle mého skromného názorů fakt zajímavé. Ještě víckrát napiš různé verze slova „být“. Myslím, že určitě neuškodí, pokud se na ně podíváte i vy, protože si myslím, že se zde skrývá potenciál! A to přece nemůžete propásnout, ne?
No já tedy ne.


Přeju krásný den a hodně knížek! 
Znáte nějaké knihy, které jsem zde představila? Co v létě rádi čtete? Máte své oblíbené summer knízky? Podělte se semnou a můžeme pokecat:).

Knihy, knižní novinky, knihy na léto, letní knihy, co číst, jaké knihy číst, hororové knihy, King knihy, strašidelné knihy

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Máš ráda úplně stejný styl knížek jak ségra, já tyto žánry moc nemusím, ale ona je miluje. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Sakris, neznam ani jednu :d mela bych si zas doplnit znalosti.- OD Kinga jsem cetla akorát Pan Mercedes, a pan jeho odborniou knihu O psaní, která byla i zabavna a poučna dohromady, jo a jeste TO :D ale to me moc nenadchlo.
    Ostatni autory bohuzel neznam, ale mrknu na ne k nam do knihovny, diky za tipy :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.