Tipy z drogerie DM (minirecenze) | NEW IN

3.8.18

Znáte to. Jsem si jistá, že určitě ano. 

Jdete do drogerie a máte cíl. A nebo tam jdete, protože se vám nechce čekat na autobus či tramvaj. Říkáte si, že ty minuty přece nepromarníte obyčejným stáním na zastávce. Nějak ten čas využít musíte.

Já jsem nedávno do DM šla s mamkou. Vždycky tam objevíme něco nového. Něco, čeho jsme si minulou návštěvu nevšimly. DM má obrovský výběr produktů, které nikde jinde neseženete. Jejich privátní značky jsou fakt super. 

Třeba taková Balea. Ne všechno je boží, ale za mě je naprosto většina super. Co mi moc nesedí jsou krémy, ale zdá se mi, že i ty se trochu zlepšují. Krůček po krůčku. Pamatuju si na ty krémy, které se vůbec nevsákly a jen vám na pokožce seděly. Takže pokud jste si umyli ruce, tak jste cítili, jak smýváte i ten krém. Hroznej pocit. To fakt nemám ráda!

Ale jinak si myslím, že Balea dost válí. Šampony, sprcháče, peelingy, stylingové produkty, krémy na suché paty, gely na holení,...vše, co vás napadne, tak Balea má. Cenově? To je prostě paráda. Bohužel pokud jste sběrači (ne ovoce), tak možná pocítítě slaboulinkou potřebu naházet do košíku zbytečné množství produktů. 

"Jéé, podívej, tohle je za třicet korun. No a tohle, to je za pade. Tohle jsem vždycky chtěla, ale bylo to drahý, to si vezmu, když je to za 70 Kč."... myslím si, že tenhle monolog znáte moc dobře. Pořádně si nahrabat, jako kdyby to najednou mohlo zmizet a vy ztratili veškerou šanci to získat. Buďme upřímní, tak to ale není, že ano :D? Prostě zbožňujete pocit, když si něco nového koupíte.


Na co bych ráda upozornila, jsou jejich čistící prostředky Denk Mit. Rozhodně se na jejich privátní značku podívejte, protože jejich ceny neodpovídají kvalitě. Kvalita je mnohem vyšší! Stejná jako zavedené/velké značky. Kuchyň, záchod, podlahy, stoly...to vše můžete s jejich výrobky vyčistit. Navíc se mi zdá, že jedou na vlně BIO a ECO. Nejsou to úplný sajraty. 
Snad moje asociace s touto značkou není úplně mimo.

Abych jen nekecala, tak vám přináším to, co jsem si koupila já a co stojí za zmínku. Věci už jsem i vyzkoušela, tak vám je i ráda doporučím :).


Peelingy MI-LU-JU! Hlavně, když jsou pořádně hrubý a ostrouhají vše přebytečné. Na tenhle jsem koukala už delší dobu a nebyla si pořád jistá koupí. Nadešel však čas a já po něm konečně sáhla. Peeling stál 70 Kč a musím říct, že je super. Kůži projasní, odrbe a ještě "namaže". Musím však upozornit, že je na olejové bázi. Tak pozor ať neuklouznete:D.


Když jsem byla mladší, tak jsem používala pěny na holení. Pak gely. Pak mi to přišlo jako zbytečný finanční náklad a nahradila ho obyčejným sprcháčem. No. Jako používat se to samozřejmě dá. V DM mě však přepadla vášeň po gelu a už byl v košíku. Co vám můžu říct? Gel si musí pěkně promnout v rukách. Když nebudete mít ruce úplně durch, tak se vám vytvoří nádherná pěna. Gel proto nemíchejte s vodou! Stačí pořádně rozetřít v dlaních a uvidíte, jak budete mít plné ruce. Žiletka následně nááádherně klouže a vy budete fakt bohyně. Bezchlupá Bohyně. Prostě BB. Víte co. Taková lidská Sphynx.



Avokáda. Jahody. Mhhh, jakoby...co za lepší kombinaci může být? Chybí maximálně tak mango. Tohle si vzala máma, ale já prostě neodolala a musela to vyfotit i sem na blog. Ten obal je extra-super-hrozně-moc cute! Zamilovaný Avokáda! Avocuddle! Boha jeho. Balea umí z člověka udělat kreténa, který mluví na láhev od sprcháče, jak na kočku nebo mimino. Je to prostě hezký, pěkně to voní a lahvičku nebudete chtít vyhodit. 





Co bych mohla o své kůži říci? Nemůžu se dlouho píci. Jakmile se peču moc, kůže hoří celou noc! 
Potlesk, prosím. Umím vymýšlet skvělé říkanky:D! Moje sluneční alergie jsou občas fakt na obtíž a regulérně mě serou, takže se musím chránit, jak jen to jde. Tenhle opalovací krém pro sensitivní kůži s SPF 50 byl jasná volba. Už jsem ho otestovala a dobrý. Vsákne se, nenechává povlak na kůži a řekla bych, že docela dlouho chrání. No a dobrá je i cena. Tu si ale nepamatuju:D.
Jo a je to sprej, což docela usnadňuje dávkování.



Vlasy jsou korunou krásy, se řiká. Já bych dodala, že objemné a nadýcháné vlasy. Uplácnutý moc ne-e. Je to sice moderní, ale u mě to nefrčí, já radši objem. Tento šampon je na vlasy, které jsou pokryté různými stylingovými produkty. Laky, pěny, spreje, lesky,..vše, co využíváte a vlasy tím zatěžujete. Šampon hezky voní a vlasy myje úplně v pohodě. Po použítí mám fakt pocit hrozně lehkého hára. Po prvním použití jsem pohazovala hlavou, jak na konzertě, protože to je fakt příjemný pocit. Cena cca 30 Kč.

Taaak a jsme konečně u konce. Myslím si, že hon za produkty tentokrát dopadl víc než dobře. Nic mě nezklamalo, spíš naopak. Co vy a drogerie DM? Používáte jejich privátní značky? Ráda se nechám inspirovat, tak se těším na komentáře:). 
Pac a pusu!

You Might Also Like

20 komentářů

  1. Balea je jedna z mála drogerkových značek, od které pár věcí doma mám. Super jsou třeba některé masky..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Masky, platýnkové, jsem ještě nezkoušela. Ale věřím, že jsou fajn:).

      Vymazat
  2. Balea mi tady v Uk chybi haha!
    http://ilovefashion-lea.blogspot.com/2018/08/amazing-day-with-my-family.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  3. Ten peeling vyzerá super, aj ten avokádový sprchač :) tú penu používam aj ja :) Ja do dmky chodím často a majú niektoré tie balea produkty fakt super :)
    THE NOELA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peeling je prostě nejlepší:)! Jojo Balea má ty produkty skvělý. Všechno není "nejlepší", ale stačí si vybrat:).

      Vymazat
  4. V DM jsem nalezlá skoro pořád, doslova to tam miluju. Ať už jejich kosmetiku, zdravou stravu,... A Balea je asi moje nejmilejší značka vůbec, je krásně voňavá a (přesně jak si psala) cenově dostupná. Miluju takovou jejich osvěžující melounovou vodičku, v těhlech vedrech je to poklad! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě myslíš ten sprej na obličej, ne? Já totiž myslím, že to mám:D. Je to moc příjemný, ale teda hodně hodně voňavý:D. Zdravou stravu mají v DM taky super, škoda, že je to trochu dražší:(.

      Vymazat
  5. Balea je zivot, taky od nich mam milion veci :)
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  6. Kosmetiky Balea se trochu bojim, ty ceny mi prijdou nebezpecne nizko, ale nedavno jsem slysela chvalu na sampony, tak si planuji jeden koupit. Gel na holeni pouzivam z Lidlu Cien, za ty penize taky dela, co ma :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec se nemusíš bát:)! Neznám od nich nic, co by byl úplný propadák. Jen u těch krémů si člověk musí trochu dávat pozor. Ale jinak si myslím, že velká paráda:)!

      Vymazat
  7. Gel mám a jsem z něj nadšena, líbí se mi, že dělají i mini balení, které je super na cesty. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Ten peeling je fajn. Akorát mi v tašce do fitka "vytejká" a já musím dávat pozor na to, jak ho pokládám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je naprd. Možná si to dát do nějakého kelímku, kde jsi měla krém? Ty jsou do tašky velikostně tak akorát:).

      Vymazat
  9. Přizná se, že do DMka chodím až poslední dobou a to převážně pro "plátýnkové" masky na obličej. Jsou boží, donutí člověka si fakt na 20 minut lehnout a odpočívat - což osobně fakt oceňuju. Jako ležet se u nich nemusí, ale mě je to příjemnější, navíc na 20 minut se v perném dni natáhnout a vydechnout je vážně super. Převážně kupuji hydratační masky od značek Garnier a Balea. ^_^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nikdy plátýnkovou masku snad neměla, ty jo :D! Nevím proč, ale prostě se jim nějak záhadně vyhýbám :D. Ale máš pravdu, že lehnout si, poslechnout si hudbu/podcast je asi dobrý nápad. Akorát já bych určitě usnula a pak bych si to napatlala na polštář :DD. Ale konečně na mě mrknu a uvidíme, jeslti se taky zamiluju. Díky za tip :)

      Vymazat
    2. Určitě doporučuji vyzkoušet nějakou hydratační. Já u toho vážně úžasně zrelaxuju. A musím říct, že u toho ani nic neposlouchám. Právě si užívám to ticho, ten klid, kdy jsem jenom já a mé myšlenky, které se postupně utlumují.. A vážně je to jen 15-20 minut, takže pokud si ji nebudeš dávat vyloženě v 10 večer, tak bys u toho usnout (snad) neměla. :) Já ji dávám jednou-dvakrát týdně a většinou mi to vyjde, že kolem sedmé večeřím a hned potom si umývám obličej a dávám právě masku.

      Vymazat
    3. Jojo, hydratační masku určitě zkusím. Občas mám obličej sušší a citlivější, takže to by bylo ideální. Nooo, já ráda spím, takže :D... Přes den nespím, ale věřím, že kdybych si lehla, zavřela oči a odpočívala, tak budu mít slušnej black-out😂. Hlavně třeba po fitku. Takže já to radši dám u seriálu nebo filmu. Nebo ráno😁.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.