FIT DRINKY TRINKKOST? A není to blbost? Není! | Recenze

16.10.18

Ahoj, zdravím opět po nějaké době.

Dneska mám pro vás článek, který vznikl kvůli spolupráci s www.fitdrink.cz. Tahle spolupráce mě ze začátku trochu děsila, protože...znáte to taky. Fit drinky TRINKKOST? To připomíná teleshopping, herbalife a nevim co ještě.  
Na začátek bych ráda řekla, že nejsem v oboru výživa VZDĚLANÁ. Jsem samouk.


Než se ke mně drinky dostaly, byl to dost boj. Pošta je fakt neschopná poslat balík ze jedné Prahy do druhé. Balík přišel po xxxx dnech, když už jsem dávno byla z ČR pryč. Když jsem přijela, tak ho ještě ke všemu poškodili. Ještě, že to byly obyčejný flaštičky s práškem. Nikde nic nemohlo vytéct.

Složení - dobré nebo...?

Když jsem si přečetla složení, tak jsem musela svůj názor na tyhle "jednoduchý řešení" změnit. Je to plný dobrot. Nenašla jsem nic, co by se mi tam nelíbilo. A to je docela cool, ne? Složení je ve fitness světě to nejdůležitější. Nesmíte podlehnout popiskům na přední straně! Bohužel se musíte vždy podívat na složení dozadu, protože to je to, co vám primární musí zajímat. No a druhá důležitá věc je věřit samotnému složení:D... Nikdy nevíte, kdo si vymejšlí, že jo. Složení najdete vždy u každého drinku zvlášť. 
Drinky jsou bio, bez konzervantů. Certifikáty naleznete zde.

Umělý můžou být nehty, ale drink?

Já osobně nesnáším všechny ty umělý "fitness" příchutě. Nebo ne všechny, ale většinu! Umělý sladidla, který nikdy neprošly dlouhodobým průzkumem nejsou pro mě úplně to pravý. Některý fitness sirupy a sladidla jsou fakt hnusný. Bohužel se s nikým neshodnu, každý je baští po litrech a libuje si:D. Umělinu cítím už jen při pohledu na obal. Tady je naštěstí vše v pořádku.

Dost srandiček, o co vlastně jde?

Značka TRINKKOST je původně z Německa. Na českém trhu není příliš rozšířená, ale věřím, že v těchto fitness dobách je dost možné, že zaplní díru na trhu. Přece jenom kvalitní složení je dobrý tahák. Je to prášek, který se rozmíchá ve vodě. Stačí chvilku mixovat a obě suroviny se spojí.

COMPLETE FRUITY 
Oficiální popis
Sáhněte po BIO drinku COMPLETE FRUITY, plnohodnotném a nutričně vyváženém jídle. Jedna porce vám doplní energii a dodá 11 vitamínů, 12 minerálů, vlákninu a další živiny, po kterých vaše tělo touží. A to v té nejvyšší kvalitě. Kdo by navíc odolal vynikající ovocné chuti a kouskům oříšků?

ACTIVE CHOCO 
Oficiální popis 
ACTIVE CHOCO je ten pravý proteinový nápoj a zároveň nutričně vyvážené jídlo. Po sportovním výkonu dodá tělu vše, co potřebuje - 29 g bílkovin, 13 vitamínů, 13 minerálů a důležité makroživiny. ACTIVE CHOCO je 100% BIO, syrovátkové bílkoviny v něm obsažené jsou prvotřídní kvality a všechny vitamíny a minerály jsou přírodní. Nápoj má navíc lahodnou čokoládovou chuť.

SLIM FRUITY 
Oficiální popis
SLIM FRUITY má vše, co vaše tělo potřebuje, a to v BIO kvalitě. Dostatek živin, vitamínů i minerálů, které jsou při hubnutí nezbytné. Jedna porce je dokonale nutričně vyváženým jídlem, které si můžete dopřát kdykoliv a kdekoliv. A to nejlepší? Má jen 276 kalorií. Vejde se do každého batohu i kabelky a příprava nezabere více než 1 minutu. Jistě oceníte i vynikající ovocnou chuť a kousky oříšků.

Tři příchutě. Jsou všechny dobré?

První chuť, kterou jsem zkusila byla SLIM FRUITY. Zaujalo mě hned na začátku, že drink není příliš sladký. Osobně mi to velice vyhovuje, nesladím čaj ani kávu. Drink chutná lehce po semínkách slunečnice, to mi taky vůbec nevadilo. Fakt jsem měla radost, že drink chutnal hrozně zdravě. Když piju proteiňák, tak takovou radost nemám. Sice doplňuju bílkoviny, ale ta umělá chuť...nic moc. 

No a po celou dobu pití mě příjemně provázelo křupání semínek a oříšků.


Druhá příchuť byla ACTIVE CHOCO. Hned na začátku chci říct, že nejsem největší fanoušek čehokoliv čokoládového. Třeba čokoládovou zmrzku si samotnou nedám, pouze točenou s vanilkou. No neměla jsem úplně radost, když jsem zjistila, že jedna z příchutí je čoko, ale...


Vyzkoušela jsem a víte co? Mně to chutnalo:D. Docvičila jsem docela náročnej trénink ramen, rukou a lats a upřímně sem si drink následně fakt vychutnala. Není to silně čokoládový, takže jsem byla spoko. Spíš takový jemný a pro chuťové pohárky lahodný. A skoro 30 gramů bílkovin na porci? No parádička. Bílkoviny se musejí doplňovat a tímto způsobem je to jednoduchý. Jo a taky to není přeslazený:)!


Complete Fruity je poslední příchuť, která je k dostání. Musím se přiznat, že po ochutnání mě překvapila velice podobná chuť jako u SLIM FRUITY. Největší rozdíl nacházím v crunchy pocitu při pití. Je zde hóóódně oříšků a semínek, takže pořád koušete a koušete. Myslím si, že to je psychologický trik, jak někoho donutit mít pocit plnosti:D!


Je to moc dobrý a křupání mě baví. Nevypijete to během sekundy, popíjíte si to a pohoda klídeček.




Cena

Cena je trochu vyšší i na mě. Avšak pro někoho, kdo není šetřílek a nebo chce něco doopravdy zdravého pro tělo, se to vyplatí. Můžete koupit balíček na vyzkoušení (to jsem měla já). Zkušební balíček (1 lahvička od každé příchutě) vyjde na 350 Kč. 
Dále se dají koupit různě velká balení - 7/21/41 porcí.

Je dobré si uvědomit, že byste neměli denně nahrazovat nutričně vyvážené jídlo. Není to tedy tak, že si koupíte 7 porcí a budete to popíjet každý den. Drink je sice skvěle vyvážený a dodá vám dostatečné množství všeho, ale tuhá strava je tuhá strava. Nebudeme si nic namlouvat. Tím pádem se cena nezdá tak hrozná, protože se to pěkně rozprostře. 



Závěr

Já jsem fakt spokojená. Chuť je super a naštěstí mě i přes všechny obavy, potěšila. Cena je vyšší, ale když přihléhneme ke složení, tak se není čemu divit. Doporučuje deset Verč z deseti:D.

Tak a to je pro dnes vše. Máte nějaké otázky nebo přípomínky? Ráda se jim budu věnovat v komentářít. Čus a mějte se hezky:)!

You Might Also Like

2 komentářů

  1. takhle musim rict, me to moc nepresvedcilo, kdyz to rozkliknu, je to samy prasek a umelost, jasny, nevidim tu zarucene zadny cukr, je videt aspon podle toho co pisou ze to ma hodne bilkovin, ale nejak temhle vyrobkum moc neverim, to si radeji sama udelam doma poradne smoothie nebo vymackam jen stavu z pomerancu. Driv jsem tohle pila a myslela si kdo vi jak pro sebe nedelam neco super, ale uz si to nemyslim. a ta cena ? wow. no ... jako asi to muze byt dobre :) proc ne. ale ja na tohle moc nejsem. :) ale kazdipadne pekny clanek. sepsala jsi to hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čauky:).
      Já to právě porovnávám s proteinama, BCAA a takovými výrobky. Všechno je to děsně umělý a v porovnání s tímhle si myslím, že nic moc. Tohle má aspoň složení, kterému dokážeš porozumět.

      Hlavně ta chuť je fakt suprová. Mám doma dva proteiny a ty chutnájí nejlíp, co jsem kdy měla a stejně tam tu chemku cítím.

      Samozřejmě tuhé jídlo je tuhé jídlo:D. Ale taková ta rychlovka do flašky? To si myslím, že je to jedna z nejlepších možností:).

      Moc děkuju za komentář:)!

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.