Rok čekáte a pak je to za 3 dny pryč... I ÚVAHA

27.12.18

A je po Vánocích. To zase uteklo hrozně rychle, co? Přípravy jsou mnohem delší, než samotný Vánoce a svátky.

Je až vtipný, jak moc se na Vánoce lidi připravují a jak se hlavně nervují! Každej flek je najednou 5x horší než normálně, času je míň, všechno je takový uspěchaný... A já se ptám proč? 

Proč si tak zbytečně nakládáte? Vždyť si to máte užít, nic jiného.

Není přece vůbec nutný být z Vánoc zpruzenej. Pokud vás nebavěj, tak ok. Ale pokud vás baví, tak proč se takhle drtíte? Nic nemusí bejt dokonalý. Není to žádný pravidlo. Hlavní je přece ta nálada. Máte čisto a uklizeno na 100%, ale na ostatní štěkáte? No to se nemáte čím chlubit. Instagram feed je pro vás důležitější, než samotná nálada. Potřeba lajků převyšuje potřebu sounáležitosti. 

Ale ne, samozřejmě to neznamená, že ten kdo má perfektně uklizeno na ostatní lidi jen štěká. Ale věřím, že se takový lidé najdou. Jsou nasraný z úklidu, jídla, dárků, počasí, no prostě ze všeho. Pak si švihnou hezkou fotku na ig, dostanou lajky a jsou spokojený. A další roky to bude horší :D.

Všimli jste si, že tenhle rok bylo moderní si fotit zadek v kalhotkách před vánočním stromečkem? #facepalm 

Je až vtipný, jak sex prodává. Chcete rychlý lajky? Vyfoťte si umělý prsa a nebo zadek. Buď malej a nebo namakanej. Malý prsa na ig moc nejedou. Jakože trochu jo, ale nedostanete slintající smajlíky a komentáře od cizích chlapů :(...a z čeho by pak člověk měl žít?!

Ale nechci tady dělat kázání, to nikoho asi nezajímá. Jen je to taková vánoční úvaha:D.

Spíš mě zajímá, jak jste si svátky užili? Měli jste dobrý cukroví? Našli jste nový recepty a nebo tipy na dárky o který byste se rádi podělili? A jaký dárek vás letos potěšil nejvíc? Doufám, že aspoň špětku klidu a pohody jste měli.

Já zas tak moc ne. Bohužel jsou "prožila" dvě nepříjemný situace. Jedna nakonec vyústila v něco trochu dobrého, ale nejsem tak naivní, abych věřila, že to tak bude permanentně. Proto si Vánoce užívejte, protože jsou lidé, kteří si připadají jak ve špatným blázinci. 

Zním hrozně negativně, že? Ale tak to vyznít nemá. Nemám špatnou náladu, naopak. Jsem docela v klidu. Klid před bouří. Klid před zkouškovým:D.

Ráda bych znala váš názor na věci z článku. Otrávený lidi x zadky před vánočním stromkem x instagram Vánoce? Máte na to vůbec nějaký názor a nebo vás to absolutně nezajímá? 

Přeju vám hezký zbytek roku 2018 a užijte si Silvestra:).

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Já jsem tedy milovník Vánoc do puntíku. Byt mám vyzdobený už od října, což spousta lidí odsuzuje (jako vyzdobené obchoďáky žejo). Jenže já právě vždy říkám, že samotné Vánoce tak rychle utečou, že si tu atmosféru chci vychutnávat co nejdéle. :) Takže pak neblázním ani nestresuji, spíše naopak. :)

    Co se týče instagramu, holý zadek tam na mě nevyběhl, ale hodně mě otrávilo, že každý příspěvek každé blogerky nebo youtuberky byl reklama na nějaký produkt nebo značku. O vánočních soutěžích ani nemluvím. Z aplikace, kterou jsem sledovala pro krásné fotky se stal jeden velký teleshoping. A to jsem počet lidí, co sleduji z nějakých 600 promazala tak na 209. I tak jsem se reklamami cítila opravdu zahlcená.
    Přešla mě chuť jakékoliv vánoční fotky sdílet a tak je mám jen na blogu a přes vánoce jsem na instagram skoro nesáhla.

    A tohle bude nejdelší komentář, co jsem kdy komu napsala. :D Tobě také krásný zbytek roku 2018 a hodně úspěchů a pohody do roku 2019! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee Luci, moc děkuju! Cítím se poctěna, že jsi si zrovna vybrala můj článek:D!

      Já je mám právě taky moc ráda a až budu mít vlastní domácnost, tak si budu zdobit taky klidně už v říjnu:D. Ne dobře, já začnu asi v listopadu, ale taky se mi to moc líbí:). Nechci to přehnat, ale taková ta hezká dekorace je suprová:). Mám ráda jakékoliv dekorace, ale zase ne lapače prachu:D.

      Jo to máš pravdu, těch reklam je vždycky hrozně moc a bude hůř. Pořád je toho více a více, protože je mnohem více influencerů a firem, které do nich investrují. Mně teda označené reklamy úplně žíly netrhají, to spíš ty holý zadky v tangách:D. Je to pro mě až moc easy a to mě nebaví. Mám ráda, když si dá někdo s fotkou záležet. Btw já sleduju skoro 3000 lidí. Za těch 8 let se mi to vyšplhalo na tohle číslo a je to děs. Mám moc koníčků - šminky, cvičení, jídlo, kočky, diy, cestování a blogy:D. Ale už jsem to snížila asi o 400 lidí, takže jsem ráda. Musím to snížit ještě mnohem razantněji:D. Neznám nikoho, kdo by sledoval tolik lidí:DD...

      Moc moc děkuju a tobě taky přeju krásný rok 2019:)!

      Vymazat
  2. socialne siete hybu svetom, takze je jasne, ze kazdy chce zdielat svoju fotku vianocneho stromceka, pripadne aj seba pri nom. ale teda musim povedat, ze trend zadkov pred stromcekom som rozhodne nezachytila :D otravenych ludi som taktiez nezazila nejak privela, akurat my mame doma taku vianocnu tradiciu, ze sa pred vecerou fotime pred stromcekom ako cela rodina, a to kym otec spravne nasteluje fotak, tak je to trochu neznesitelne. kazdy rok na seba uz po pol hodine zacneme trochu zvysovat hlas, lebo komu sa chce len tak necinne postavat pred stromcekom, ked je este k tomu aj hladny?
    nove recepty na vianocne pecivo som tento rok neskusala, uz par rokov peciem stale to iste. a co sa tyka darcekov, tento rok som sa zamerala na darovanie vyuzitelnych darcekov, hlavne som kupovala ponozky vyrobene na Slovensku a prirodne mydla tiez vyrobene na Slovensku.
    prajem statny Novy rok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo jasný vždyť jo. Já jsem instagramem taky trochu pohlcená. Ale nejedu tak razantně ty instagram trendy, to mě neba. Na mě se ty zadky úplně sesypaly, viděla jsem jich za tenhle rok nějak moc:D.

      Jooo, rodinné fotky, to je vždy adrenalin. Ale za pár let si nevzpomenete a budete mít hezké fotky. Člověk musí myslet aspoň na to:D.

      Já právě vyzkoušet musela, protože jinak normálně cukroví nepeču, naštěstí se to povedlo:D. Já darovala právě taky praktický dary, který vydrží déle a mají nějakou funkci. Žádný blbosti. Ponožky a mýdla jsou náhodou super a ještě když jsou z rodné krajiny. Taky ráda podporuji český trh:)!

      Moc děkuju a já přeju krásný rok 2019:).

      Vymazat
  3. Mám z Vánoce každoročně deprese. Mám chuť se jít schovat pod polštář a vůbec to není kvůli tomu, aby Vánoce byli, co nejvíc TOP.
    Vadí mi právě ten spěch a stres lidí okolo a z toho jsem vždycky totálně mimo a na nervy. Každej jenom musí nakupovat, uklízet jak kdyby to mělo být naposledy za celej život.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já tě moc dobře chápu. Člověk se právě nevystresuje sám, ale ti ostatní. I to jsem článkem myslela. To je hroznej opruz, když tě někdo jen popohání a buzeruje a že takových lidí je:(.

      Člověk se musí obrnit, jinak to bude horší a horší:D. Protože někteří nepochopí nikdy, že o dokonalosti Vánoce nejsou...

      Vymazat
  4. Konečně pražanda :-D A jakto, že jsem na tvůj blog nepřišla už dřív? Beru odběr a těším se na další články, moc mě to tady baví!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.