Kosmetické novinky z drogérie č.1 I Kosmetika

6.3.19

Ahoj.

To jste netušili, že jsem #cosmeticjunkie, co?

Jsem a to dost velkej. Hrozně mě baví se malovat a zkoušet různý novinky. Buď opravdový novinky , co nedávno vyšly nebo " moje novinky", který doma ještě nemám😁.

Každopádně tentokrát jsou to novinky pro všechny. Určitě se můžete tešit na recenze všeho, co dnes uvidíte. Co vás zajímá nejvíc?

A taky jsem se chtěla zeptat, jestli byste chtěli nějaký konkrétní článek? Používám dekorativku z drogérie, takže kdo nerad utrácí, tak jsem váš nový drogérkový guru. Fakt. Věřte mi😁. Třeba líčení? Zajímalo by vás nějaký určitý barevný kombinace? Jsem otevřená všemu💄.

Makeup Revolution Conceal & Define, odstín F1


Sledujete-li aspoň trochu beauty komunitu, tak si určitě vzpomene na ten mega boom okolo tohodle make-upu. Každý na něj dělal recenzi. Youtubeři se předháněli, kdo natočí svojí recenzi dřív a získá dostatečnej počet shlédnutí. 

Já je chápu. Make-up Revolution fakt umí. Ať se vám značka líbí nebo ne, tak prostě vytvářej fakt dobrý výrobky za super ceny. Je to jedna z nejpovedenějších drogérkových značek. Ze začátku to bejval outsider a teď krade zákazníky od jiných značek. 

Make-up by měl být matný a hodně krycí. Už ho vyzkoušela, ale recenzi si nechám na příště. Taky budu mít takovou malou story, která se týkala získání tohodle make-upu.

Catrice Glow Illusion Loose Powder

Zdá se mi, že Catrice občas bývá dost podceňovaná značka. Některé produkty jsou takový "eeeh", ale některé jsou celosvětový oblíbenci. Třeba tenhle pudr má svojí matnou verzi a ta je super. Je hodně srovnávaný s drahými pudry od jiných značek.

Každopádně tenhle se liší tím, že je "lesklý". Není plný třpytek, jen dodá tváři krásný živý finish. Je to pravda? A vydrží? Udrží pleť krásnou celý den? 

Essence #Insta Perfect rozjasňovač

Essence miluju. Pár věcí mají na prd, ale některý výrobky fakt nedám z ruky. 

Když jsem tenhle rozjasňovač objevila, tak po něm mé srdce zatoužilo. Při první návštěvě drogerky jsem ho ulovila a z ruky už nepustila. A víte proč? Kvůli tomu, že jsem ho vyzkoušela a následně stála s otevřenou pusou.

Ale kdoví, jestli to byla pozitivní nebo negativní reakce. Počkejte si a uvidíte☝.

Essence Velvet Matte Lipstick, odstín 11 fudgy brownies

Já jsem prostě musela. Nemohla jsem jí tam nechat, když po mě házela ty svoje přitažlivý oči! Chtěla se přidat k zástupu x rtěnek, co doma mám. Takovýmu manipulativnímu chování jsem nedokázala odporovat... 

Takže mám doma (další) matnou, zajímavě zbarvenou rtěnku. Tenhle odstín ještě nevlastnim, takže jsem ráda, že jsem si jí pořídila. Už jsem jí měla na sobě a ta barva je na jedničku! 

Vysušuje? Drží? Je pigmentovaná? #staytuned

Dnes pro vás mám jen tohle, ale to neznamená, že nemůžete napsat nějaký komentář. Položím vám pár otázek😁🤘.

1. Zaujal vás nějaký produkt z mého článku?
2. Máte zájem o nějaké konkrétní líčení? Jsem schopná vytvořit snad vše. Nebo třeba návody či tipy a triky? Třeba vám něco nejde a potřebujete poradit?
3. Používáte šminky? Co je váš all time oblíbenec? Jaký produkt kupujete stále dokola?

To je pro dnešek vše. Přeju vám krásný den a nezapomeňte mě sledovat i na instagramu🌼.

You Might Also Like

33 komentářů

  1. Musím sa priznať, rúže od Essence nenávidím ! :D mám doma jeden, ktorý často používam, no tam to končí. Neviem ich vystáť, páchnu mi a prekážajú :D som divná, že ?

    S LÁSKOU, TORILINKA / @Torilinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám od nich několik a vůbec mi teda nesmrdět. A na puse mi neva😁. Tak spíš je to škoda, než že bys byla divná 🤣.

      Vymazat
  2. Ososbně mě ten makeup neláká. Concealer mě zklamal, protože celá tubička byla tak na tři použítí :/ osobně raději investuji do dražší kosmetiky, nicméně po shlédnutí videa od Jeffree Star mě lákají novinky od Elf 🙂

    CZECHHONEY - V.'s World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě teda vydržel déle, než tři použití😁. A teď dělají jeho velkou verzi😊. Já ale moc korektory nepoužívám, tak je tolik nehrotim😁. Jo já do toho investovat právě nechci, protože pořád zkouším něco nového a takhle bych si max. koupila paletku a tři měsíce nic jiného😁.

      Jinak Elf mě taky láká, ale nemůžu najít žádnou stránku, co by doručovala do ČR. Včera jsem to hledala a fakt jsem nic nenašla. Chtěla jsem zkusit make-up, korektor a bázi 😥.

      Vymazat
  3. já jsem vlastně ten typ holky co neustale zkousi novou kosmetiku, protoze jsem nikdy s nicim nebyla asi na 100 % spokojena :// nejvetsi problem mam vzdy s řasenkama, asi jsem jeste nenasla ten top strop rasenku kterou bych uz nikdy nevymenila.. ..) essence mam ráda, i kdyz jak pises, nektere veci stoji za prd ale najde se tam i par skvelych kousků :)

    https://veronikahajkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu:(. Já třeba miluju zelenou Essence řasenku Princess lashes nebo tak nějak. Fakt dělá nádherný řasy. Dala jsem jí i kamarádce k narozeninám:D!

      Vymazat
  4. Mala som dva rúže od Essence a som s nimi celkom spokojná, no teraz som sa zamilovala do rúžov od Catrice – tie sú ešte matnejšie, vydržia úplne celý deň a aj ich cena je úžasná! ❤
    BEE A CHANGE // Facebook Page // READ ABOUT "CURRENT EVERY DAY MAKE-UP ROUTINE"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo Catrice má taky dobrý, musím se na ně podívat víc. Zatím mě táhne barvama víc Essence, ale juknu i na Catrice. Podle mě nějakou i mám, ale teď nevím ty jo:D.

      Vymazat
  5. Zaujímavé produkty. Najviac ma asi zaujal ten púder aj keď mám radšej matné púdre :-)

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  6. Sakríííš, na recenzi makeupu od Revolution jsem zvědavá! A na rozjasňovač taky.. Šup sem s nima!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se těšíš😁! Jen musím vše vyzkoušet a pak pořádně zhodnotim😊.

      Vymazat
  7. Mně zaujal tem Makeum revolution. Jinak kosmetiku mám ráda.


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Skvelý nákup, väčšinu tých produktov mám tiež na wishliste :D :) Najmä ten make-up od MR ma už dlho láka :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělám recenzi a pak se můžeš rozhodnout :). Možná udělám i video, to ještě uvidím:D.

      Vymazat
  9. Ty rtěnky od Essence mě vždycky nalákají, ale zatím nemám moc dobrou zkušenost s jejich výdrží. Takžééé... Počkám si na recenzi! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš? Já s těmi matnými docela jo. Aspoň pár hodin vydrží určitě:D. Hodně podle mě záleží na typu, některý jsou určitě na prd. A zase někdy mi nevadí menší výdrž, když to aspoň nevysušuje:D.

      Vymazat
  10. Já používám od Catrice korektor pořád a pořád dokola. Už ani nevím, kolikate balení. Kupuji ho snad každý měsíc :D
    Jinak zrovna tento pudr si chci koupit ted v týdnu, určitě by me potěšila recenze, jestli bude opravdu tak fajn :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo určitě ten jejich Camouflage, viď? Ten je hodně super, já bych potřebovala ještě světlejší, ale krytí a výdrží je super:).

      Recenzi určitě udělám, tak snad ti bude prospěšná:)!

      Vymazat
  11. Catrice kosmetiku miluju snad odjakživa. A od Makeup revolution jsem se zamilovala. Naposled jsem si pořídila korektor, kterej je mimochodem super stejně jako jejich paletka rozjasňovačů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Catrice je super, viď? Já si taky myslim. Některý jejich kousky jsou hrozně fajn:). Paletku rozjasňovačů nemám a ani nevím, jakou mají. Musím se podívat na jejich stránky:D

      Vymazat
  12. Super článek, mám radost, že někdo píše o cenově dostupných produktech z drogerie, které používáme my, běžní smrtelníci a chudí studenti. :D Zaujal mě pudr od Catrice.
    Já mám také zálibu v líčení, takže těch oblíbených produktů mám více, například transparentní pudr od Nyx, Lid Lingerie Shadow Palette (zprvu se nezdá, ale pro brunety úplně super! dá se skvěle kombinovat i třeba s mojí milovanou Naked 2), tekutý korektor Camouflage od Catrice, a tužky na obočí od Avonu <3 Mohla bych pokračovat dále, možná o tom někdy sepíšu článek, kdyby to nevadilo. :)
    A osobně bych uvítala návod na stíny pro oči se spadlými víčky, nebo na úpravu obočí, které samo o sobě skoro neexistuje. :D Ale chápu, že ani jeden problém se netýká tebe, tak je to težký.
    www.terainchester.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tipy, podívám se na ně:).

      Hele zrovna ty spadlý víčka mám dost. Už jsem přemýšlela i nad jednoduchým chirurgickým zákrokem, protože vypadám furt nasraně a nebo musím to obočí vytahovat, aby bylo vůbec vidět, co mám za stíny:D. Takže spadlý víčka mám, protože to má snad každý v mojí rodině -_-. Dělam si kvůli tomu i jinak linky, takže určitě podobný článek sepíšu, moc díky za tipy:).

      A určitě to sepiš taky, protože mě to zajímá. Levná kosmetika není vůbec špatná, tak ať se to šíří, aby si holky nemyslely, že se dá nalíčit jen Huda paletkou:D.

      Vymazat
  13. Mě zaujal ten první krycí makeup, na ten budu muset kouknout. :)) A ta rtěnka, miluju matné rtěnky a dokonce i takovýto odstín. :))

    wonderful-time.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Teším sa na recenzie! Najviac ma zaujímam makeup, po ktorom pokukujem už dlho a keďže sľubuje silné krytie a matný efekt s to je predné to čo potrebujem.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je matný hodně hodně. Já ani nepudrovala při prvním použití :).

      Vymazat
  15. Musím sa priznať, že s týmito produktami som zatiaľ nemala tú česť a neobjavili sa v mojom nákupnom košíku. Ale ak na ne natrafím v budúcnosti budem vedieť, čo od nich čakať. :) Super recenzie. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Zaujímavé novinky! :) V DM-ku som už dlho nebola. Najvyšší čas tam zájsť ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
  17. Ten korektor od Revolution mám, je dosť dobrý aj keď je suchší.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.