Podcasty, který neznáte aneb když už vás nebavěj ty zprofanovaný I TIPY

17.3.19

Podcasty.

Šíří se to jak spalničky antivax dětí. Akorát tohle je teda lepší, zajímavější a užitečnější.

Ale jak to tak s trendy bývá, tak se ho chytne kdokoliv. A věřím, že jsou tady lidi, který ty mainstreamový vyhajpovaný podcasty nebavěj.

A protože mám pro tyto lidi pochopení, tak jsem si připravila článek o zajímavých podcastech, který jsou fakt dobrý, ale pravděpodobně je neznáte. Což je škoda, protože i oni si zaslouží lásku💪.

Vše najdete na Spotify.


KYDY
Tenhle podcast je fakt prdel. Dva kluci, kteří vtipnují a probírají různá témata. Nemluví (moc) sprostě, naopak používají pro mě fakt funny slovník, který se ke klukům jejich věku moc nehodí😁. Ale dohromady to je fakt švanda. Já mám klučičí vtipy hrozně ráda, takže mě to fakt baví. Poslouchám je i teď když píšu tenhle řádek. Což je docela náročná aktivita, protože se snažím vnímat jak je, tak text. No, co vám budu povídat, už jsem je musela několikrát přetočit😁. 

Kluky jsem si vyhledala i na instagramu a jeden z nich má takový neobvyklý...životní příběh (jo a taky vede moc zajímavý projekt). Nebudu řikat co, protože to není v mojí kompetenci. Ale určitě doporučuju sledovat i jejich soukromý život.

Každopádně se při poslechu usmívám, směju a tak si rozhodně kluky pusťte! Žádný motivační kecy, jen hrozně vtipný dialogy, kdy na sebe prásknout snad všechno, co jde.

Zkuste díl: o dospělosti
Instagram: KYDY podcast


BALANC
Tenhle podcast je od Českého rozhlasu a v každém díle je zajímavý odborník. Dozvíte se o tématech jako je spánek, odpočinek, emoce, štěstí, altruismus, neúspěch či zdravý životní styl.

Není to prázdný motivační podcast plnej afirmací a podobnejch blbin. Naopak je tady spousta zajímavostí, informací a užitečných tipů k tomu, abyste se cítili lépe a byli produktivnější. Takže jestli vás zajímá lidské tělo, myšlení a seberozvoj, tak si tento podcast určitě najděte.

Nad tématy se zamyslíte, takže si vemte kafčo, dejte nohy na stůl a jen vnímejte ty tuny zajímavostí.
Diagnóza F
Tohle je hodně zajímavý podcast. Pokud jste si někdy třeba řekli, že vás zajímá psychologie, tak šup šup na Spotify. Proč? 

Kvůli tomu, že tenhle podcast otevírá stigmatizovaný téma - duševní nemoc. Jaký to je mít duševní nemoc? Musíme se každého s takovou nemocí bát? Jsou to lidé, kteří jsou nestabilní a neumí se kontrolovat?

Psychologové, psychiatři a terapeuti se zde postupně scházejí a vše uvádí na pravou míru. Věřte, že o tomto "problému" víte poměrně špatný informace. Spoustu věcí si jen domýšlíte a tím z těchto lidí děláte blázny.

Doufám, že si tenhle podcast pustíte, protože prolomení tohodle tabu je důležitý. No a taky se některým z vás otevřou oči a pochopíte, jak moc je práce psychologa/psychiatra/terapeuta důležitá.



Rozhovory z Česka
Tento podcast si pro vás připravil Redbull. Jo, fakt Redbull. A je to super.

Trochu se po předešlých podcastech můžete uklidnit a poslechnout si zajímavý rozhovory různých lidí. V každém díle je někdo jiný. Podnikatelé, odborníci, sportovci, zpěváci, tatéři... Doopravdy si každý najde to své téma, toho svého člověka.

Střídají se známý osobnosti a neznámý. Dozvíte se věci, o kterejch jste nevěděli, že je dobrý je znát. Takže si zapněte i téma, který vás "nezajímá" a uvidíte, jak si rozšíříte vědomosti☝.

Web: redbull.com/cz-cs/projects/podcast


Matematika zločinu
Tohle je docela bomba. Musím to víc prozkoumat, ale je to hrozně zajímavej projekt! První krimi podcast, který řeší spravedlnost.

Dozvíte se o tom, jak se spravedlnost měří a zda je to v dnešní společnosti nastavené správně. A co se dá dělat, když ne? 

Zajímavý jsou taky ženy, který podcast vedou. Česká reportérka Magdaléna Sodomková a dánská dokumentaristka Brit Jensen se v podcastu vydávají na trnitou cestu plnou zváštností soudního systému. Jak a co vlastně probíhá v soudních síních a vězeňských celách?

To je pro dnešek vše. Doufám, že jsem se někomu z vás trefila do stylu a seznámila vás s něčím, co vás bude bavit. Podcasty nedělají jen blogerky, ale taky "neznámý" lidi. Ale to není vůbec na škodu! Kolikrát vám toho dokážou předat víc.

Tak co? Kolik podcastů z článku znáte? A dáte nějakému šanci?

Přeju vám krásný den🌹.

Sledovat mě můžete i na instagramu. A nebo vás zajímá jakého projektu jsem součástí?

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Já moc podcasty neposlouchám, ale tyhle zní hodně zajímavě, taky nemám ráda takové ty profláknuté :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si právě řikám, že kolikrát lidi podcasty neposlouchají jen proto, že je to odpuzuje díky influencerům. A to je škoda 😢

      Vymazat
  2. Máš pravdu ani jeden nepoznám! Ďakujem za tipy! Podcasty mám moc rada.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelo napísaný článok, všetky dôležité informácie :) Ten Diagnóza F si určite musím vypočuť, takže ďakujem za tip :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  4. Oceňujem tématiku, problematiku podcastov som ešte v rámci blogov veľmi nevidel. Niektoré vyzerajú fakt zaujímavo a častokrát lepšie ako tie kde sa "influencery" len rozprávajú v podstate o ničom. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. Já se snažím na blogu tvořit něco zajímavého. Nebo spíš ozvláštnit svět "povrchnosti" i něčím užitečným a zajímavým. Ráda hledám v hlubinách internetu :).

      Vymazat
  5. Diagnóza F a Matematika zločinu vypadají skvěle. Určitě je prozkoumám. Jinak, ten antivax mě pobavil 😅

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, určitě si to poslechni, je to fakt super. Hrozně si rozšíříš znalosti🙂🙏.

      Jo to víš, antivax musí bejt😁😁.

      Vymazat
  6. Ja mám rada Girlcast a Cukrfree a ešte V oblacích.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že znám dokonce všechny. Od Cukrfree jsem něco i poslouchala :). Má dobrý témata :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.