Moje nová fitness láska 💪I FITNESS

28.4.19

Ahoj, ahoj, AHOJ!

S radostí oznamuji, že jsem zase našla motivaci  chodit do fitka! A nemyslím tím cvičení, ale fakt fitko. Proč jsem tam nechtěla chodit? Protože tam po Novém roku chodilo hrozně moc lidí a nedalo se tam hnout a mě to znechutilo tam vůbec chodit. A taky tomu nepomohlo to, že jsem vůbec nevěděla, co ve fitku cvičit. Nějak jsem si neuměla udělat svůj vlastní rozpis cviků.

A co mi pomohlo jít do fitka a pořádně si zamakat? Natacha Oceane! Její instagram najdete zde, její youtube tady a web tu.

Natacha je nejlepší fitness motivace ever. Není jen zahleděná do zvedání činek, ona jede spoustu funkčních tréninků, které tělo posilují v celé jeho podstatě. Co jsou to funkční cviky? Výbušný, zábavný a velmi náročný cviky při kterých spálíte fakt hodně kalorii. 

Tyhle tréninky vás vyždímou. Jediný na co budete myslet bude sprcha a jídlo. Aspoň já to tak mám🤣. Taky jsem to musela napsat do stories, protože mě zajímalo, jak to mají ostatní po náročném tréninku. A víte, co? Nejsem divná, většina má taky hroznej hlad🍕. Blbý je, že v metru kterým pak jedu domu, je taková ta malá pizzérka a vždy mě děsně láká. Ale já mám radši domáci pizzu❤. Btw mám na ní někde recept, ale co kdybych ho sepsala znova? Zajímalo by vás to? 

Co to teda je?

Funkční trénink je plný plyometrických cviků, které rozvíjí výbušnost těla. Právě výbušné cviky (skoky, přeskoky, zvedání váh,...) zapojují spoustu různých svalů, takže se nemusíte bát toho, že přetížíte jen jeden sval (nebo část těla). Já za sebe můžu říct, že jsem po cvičení fakt vyflusaná a cítím se skvěle. Jako vážně. Cítím se úplně parádně. Sice trochu mrtvě, ale vím, že svoje tělo vystavuju tomu nejlepšímu, co je❤.  Používají se gumy, kettlebelly, činky, míče, vlastní váha, medicinbály...vše, co vás rozseká😄.


Jak si můžete všimnout, tak jsem Natachou trochu posedlá😄. Ale já za to nemůžu, ona je prostě tak šikovná a zajímavá. Má super zábavný tréninky a hodně ráda je dává na svůj instagram i s názvem, trváním, opakováním a délkou odpočinku.

Funkční trénink rozvine fyzičku, svaly, výdrž a sníží % tuku ve vašem těle. Spíš než mega nárůst svalů čekejte jejich posílení a zfunkčnění. Divný slovo, ale myslím tím to, že budou vaše svaly všestranné a připravené na veškeré aktivity. Pro větší nárůst svalů jsou přece jenom lepší ty váhy🙂. A FT taky svaly vyrýsne.

Pokud jste starší nebo máte zdravotní problémy, tak si dávejte bacha. Tenhle typ cviků není úplná brnkačka, tak si na sebe dávejte pozor🌼.

Každopádně doporučuju tato videa, která můžete použít hned při svém dalším tréninku:




Pokud vám to nestačí, tak běžte na její instagram a najděte si to své. Všechno nejsou funkční tréninky, ale jak píše, tak je stejně všude propašuje: "This workout targeted my glutes, and was mostly hypertrophy but with a little functional movement cause I miss it when I go five minutes without😔😂".
Tip: Když půjdete na instagram na pc, tak si můžete trénink v popisku zkopírovat a uložit do poznámek. A já si třeba dělam i screenshoty cviků, abych věděla, jak je dělat.


Jak vidíte, tak jsem si uložila i obrázky a ve fitku se nemusela zdržovat hledáním videa. První poznámka je od Katty Blažčíkové z tohoto videa. To je taky dobrý work-out, ale s využítím většího množství nářadí.

Někdy si taky zapojuji svoje vlastní cviky. Občas se totiž stane, že cvik nechci nebo nemám možnost dělat, ale zkracovat cvíčo nechci, takže přijde na řadu náhrada. Používám různě dlouhé gumy, které jsou supr💪. Ale o tom zase příště.

Nechci tenhle článek zaplnit teoretickými poznatky, já stejně žádný nemám, tak si je najděte sami🙈. Určitě ještě budu psát na tohle téma, tak se seznámíme s dalšími tréninky, cviky a tak dále.

Jak na vás působí funkční trénink? Bavil by vás? Cvičíte ho

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Pár videí od téhle slečny jsem už na youtube taky viděla, sem tam jsem si vypůjčila nějaký cvik, ale nikdy jsem podle ní necvičila pořádně. Do fitka chodím ráda, ale je pravda, že jsem ho teď kvůli škole a práci hodně zanedbávala. Možná by tohle i pro mě mohlo být nové nakopnutí. Díky za tip!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně doporučuju, já se po tom cvíču cítím fakt super🙂! Držím ti palce🌸

      Vymazat
  2. myslis, ze se to da cvicit i doma ? ja nejsem moc fitkovy typ, nemam to prostredi moc ráda, ale predstava ze si to odcvicim doma by me potesila :) jasne nemam doma ketlebbel (i kdyz drive jsem je mela), ani medicinbal ani nic podobneho, ale male cinky mam :) pripadne pouziju neco jineho na posilovani :)
    je super, kdyz se v nejakem cviceni takto najdes a nadchne te to. jen tak dal :)

    https://veronikahajkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě dá. Jen se musíš připravit na skákání a dupání, tak pokud to nevadí v tvém bytě, tak je vše v pohodě😁. Ale určitě se dokážeš obejít i bez toho. Na dopa ti doporučuju si pořídit gumy - dlouhé i krátké. Oboje jsou skvělý pomocníci👍.

      Vymazat
  3. Já jsem všehovšudy byla ve fitku jednou a to v prváku s kamarádkama. :D Sama tam chodím nerada, protože po škole jedu radši rovnou domů, protože jsem úplně vyflusaná a v naší velkovesnici žádné fitko není. I kdyby bylo, nejspíš bych tam ani nechodila, protože je mým zvykem, že cvičím doma podle různých videí a to mi vyhovuje. :) Když už mají být okolo mě nějací lidé, tak si radši dojdu na volejbalový nebo tenisový trénink, kde si nejen zasportuji, ale i pokecám s kamarády. :)
    Koneckonců jsem také přece jenom chudý student a nějaké fit centrum se mi úplně platit nechce.

    Doma cvičím podle Péti Elbové, výzvy od FitFab a dalších random videí, na která mám právě motivaci a náladu.
    Ale moc díky za tipy! Už jsem na tento styl cvičení koukala dříve u tebe na instastories, ale ještě jsem se neodhodlala to zkusit. :)
    Tera in Chester

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele záleží, co ti vyhovuje. A o tom cvičení je. Nenutit se do něčeho, co tě nebaví. To je na prd a akorát tě to zprudí. Takže stačí cvičit klíďo doma podle toho, co tě ba❤.

      Ale určitě funkční trénink můžeš zkusit i doma🙂.

      Vymazat
  4. Gratulujem k znovunájdenej motivácii :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já někdy v únoru taky ztratila motivaci, ale teď budu mít plno času a od pondělí se chystám zase do fitka (do té doby ne, že bych byla líná, ale jsem mimo domov:D). Funkční trénink jsem ještě nikdy nezkoušela, ale vypadá zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  6. Já motivaci stále postrádám :( dřív jsem cvičila podle Jillian Michaels, ale teď se nedonutím jít ani běhat. Bohužel jsem takový vepřík, že budu muset zase začít

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.