Inspire Yourself 🌸I PHOTOS

9.4.19

Ahoj všichni. 

Tenhle typ článku jste u mě ještě neviděli. Nikdy mě nenapadlo, že by to někoho mohlo bavit, ale protože jsem to zahlídka u Terky a sama si to oblíbila, tak to chci zkusit i u sebe.

Upozornění: Spousta obrázků je klasickej výběr basic bitch. I když žiju úplně jinak, než na těchto obrázcích, tak I just find it comforting. Je to pro mě oddech a trochu útěk do jiného světa. Nevzbouzí to ve mně žádný negativní pocity, protože už jsem dostatečně velká holka na to, abych se tím nenechala převálcovat. Proto berte tyto obrázky pouze jako inspiraci a potěšte své oko👀. Nic víc, nic míň. Fotky jsou čórnutý z Pinterestu, neznám tedy přesný zdroj.

Každopádně doufám, že se vám článek třeba šikne a vy se taky jen zastavíte a trochu vočumákujete fotky, který jsem vybrala. Člověk by ani neřekl, že ukládání obrázků a následný skládání do koláže zabere takového času! Ale zase je na to hezký pohled, tak neva😁.
Tak co? Líbí se vám něco? Nebo nezájem?

Sledovat mě můžete i na instagramu. A nebo vás zajímá jakého podcastu jsem součástí?

You Might Also Like

26 komentářů

  1. To jsem nikde neviděla ty jo. Fotky moc pěkný! Kde jsi čerpala? Instagram? Pinterest? :-) Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosimtě převážně pinterest, radši to uvedu do článku🌼. A děkuju🙂

      Vymazat
  2. libi se mi akorat fotky jidla, zvirat a interiérů :D :) jinak je to pro me spanelska vesnice :D :) prijde mi to jako klasicke ala instagramovky ktere nemaji s realitou nic moc spolecneho :D :) ale proc ne. :) nekdy to muze byt zajimava inspirace www.veronikahajkova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak jasně, že to je klasický "instagramový svět". To jsem taky psala na začátku, že to je prostě jen přehled hezkých fotek a to je tak všechno😁

      Vymazat
  3. Mě se fotky moc líbí. Je to úplně jiný článek, než s jakými se běžně setkávám, takže něco podobného uvítám ráda znovu :)

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mně se to právě moc líbí, je to takový pohodový, jen se člověk jukne a jde zase dál. Třeba se mu zalíbí tričko, nějaká dekorace a nebo udělá jídlo z obrázku. A to mě ba🌸

      Vymazat
  4. Nic podobného jsem ještě nikde neviděla... Ale svý kouzlo to má :D...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je to takový oddechovka, nic náročného😁. Ale jako děti jsme taky milovali obrázkové knížky😁☝!

      Vymazat
  5. Presne, niečo mega comforting na tých obrázkoch je. :D Inak super výber. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  6. Mám radost, že se můžu podívat i na inspiraci od tebe! Každá jsme sice úplně jiná, ale i já si tady našla to své a takhle po ránu mě to i nakoplo, abych byla trochu produktivní! :D těším se na další! :)
    Tera in Chester

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotky, takovýhle procházím na Pinterestu a neskutečně mě to uklidňuje (ačkoliv to dost zabíjí čas) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, zabere to hrozného času☝😁! Ale tak zase to člověka trochu odpoutá od stresu. A to je fajn.

      Vymazat
  8. Zbožňujem takéto články! :) Páči sa mi klasický výber basic bitch :D :D
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy prostě musíme probudit svojí basic bitch, nedá se nic dělat😁.

      Vymazat
  9. Mám to stejně, také se za basic bitch nepovažuji, ale podobnými fotkami se pokochám ráda. No co, vypadá to pěkně a jsme prostě příslušnice něžného pohlaví, takže máme pro hezké věci slabost :D

    OdpovědětVymazat
  10. je to hezké, jen mám ted chuť sledovat tu slečnu v černém a růžové a pak tu co má na první fotce vlevo nahoře tu kytici květů a ted nevím, kdo to je:) Byl by i fajn článek o oblíbencích instaagramu, to je taky takové vděčné téma:)
    www.libenanovakova.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, to já bohužel nevím, kdo to je😕. Ale svoje oblíbené IG účty bych mohla sepsat. Díky za tip🌸.

      Vymazat
  11. Tyhle fotky plné inspirace přímo miluju, Pinterest i Instagram v tomto vedou! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkná inspirace, já se takto inspiruji také, dost často se dívám na pinterest, či weheartit.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.