Sebepoškozování jménem EPILACE I KRÁSA

23.6.19

Já jsem si před epilací dělala na instagramu srandu, že se asi nesnáším, když se hlasím dobrovolně na brazilskou epilaci

Ironie je, že kdybych šla podruhé, tak to bude pravda. Proč? Protože to byl šílený zážitek. ŠÍ-LE-NÝ!


Poukaz jsem koupila na Slevomatu. Měla jsem tam nějaké kredity navíc a řikala si, že další burger s Filipem už nedáme😁. Navíc jsem si řekla #treatyoself. Proč si neudělat radost a nejít konečně na tu cukrovou pastu, co už chci několik měsíců. Je léto, nebaví mě se holit, tak ideální.

Studio se jmenovalo Štajner studio a sídlí na Klimentská 1974/20, Praha - Nové Město, 110 00.


Byla jsem na brazilské epilaci a epilaci podpaží. Brazilská zahrnuje třísla a intimní partie.

Oboje jsem musela nechat narůst, takže jsem se asi 2-3 týdny neholila. Hrůza. Nějak mi nedošlo, že bude vedro a chlupatý podpaží je hnus. Musela jsem chodit s rukama u těla nebo aspoň malým rukávem. No a neoholený intimní partie taky nejsou nic moc. Sexy jsem si poslední týdny fakt nepřipadala. Ale dá se to samozřejmě zvládnout😁.


Cena je obvykle 399,-. Co jsem tak koukala, tak je to jedna z nejnižších cen. Já využila 110 kreditů, takže mě obě epilace stály 289,-. Což je si myslím fajn cena.

Ceny jsou různé, každý salón to má jinak. Já doporučuju koukat vždy na hodnocení. Určitě nechcete jít do nějaký špíny😅.


Teď přichází ta část, která se mi nepíše snadno.


Podpaží
Lehnete si na lehátko a natáhnete ruce nahoru. Podpaží se zbaví zbytků od antiperspirantu a zapudruje. Pudr se používá kvůli přilnutí pasty. Víc se toho vytrhne a celý průběh trhání je příjemnější. Po zapudrování se nanese špachtlí cukrová pasta, přiloží pruh látky a pořádně přitiskne. Následuje vyškubnutí.

Podpaží není tak příšerné. Jako jasně, je to otravný a bolí to. Hrozně záleží na tom, jak moc silné chloupky máte. Já je mám prý (podle paní trhačky😅) silné dost, takže smůla for me.

Intimní partie
Tohle je ta...zajímavější část. Lehnete si zase na lehátko bez spoďárů (hrozný slovo) a čekáte. Opět se otře, zapudruje a nanáší pasta.

Ležím na lehátku. Cítím, jak se mi zvyšuje tepová frekvence. Moc se nestydím, už jsem velká holka. Navíc na gyndě jsem na sebe nechala koukat jak doktora, tak dvě studentky. Tohle je větší pohoda. V hlavě mi běží myšlenka, že používám epilátor na třísla a zas tak hrozný to není, tak proč by tohle mělo být o tolik jiný. Navíc holčina, co mi to dělá řikala, že to pro lidi bývá ta nejbolestivější část. Slečna nanáší příjemně teplou pastu přímo nahoru. Uhlazuje proužek. "Můžeme?" ptá se. "Jojo, určitě." lehce přiškrceně odpovídám. 

*Škub*

A doprdele, pomyslela jsem si. To nemůže takhle bolet celou dobu, že ne? Verčo, co jsi to provedla? Proč musíš zkoušet každou sra*ku, kterou někde vidíš? Bože na nebi, co je tohle za mučení, vždyť je to úplně šílený. "Jste v pohodě?" starostlivě se ozve mučitelka. "Jojo, haha, hehe..." vydechnu.

Ani nevím, jak dlouho to už trvá, ale já si v hlavě jen řikám, že jí snad budu muset zastavit. Super a teď jsem jí bolestí kopla. "Pardon, moc se omlouvám" pípnu.

A tak to pokračuje x nekonečných minut. Já se fakt nesnáším, honí se mi hlavou.

Aby to mučení bylo ještě horší, tak si tenhle moderní diktátor ani nepovídá. Naprosto mě nechává se v tom plácat, což mě trochu mrzí. Potřebuju morální podporu, ale její jednoslovné odpovědi mě nemotivují zahajovat konverzaci.


Začíná se na vrcholku. Trhá se poměrně po malých kouscích. Moje první vytrhnutí? No... Bylo to něco šílenýho. A nejhorší je, že to bylo hrozný snad celou dobu. Nejbolestivější to je nahoře, nejmíň na stehnech. 

Trhá se po směru růstu, i když mě se zdálo, že slečna to kolikrát dělala naopak a to bylo podle mě špatně.

Zbývající chloupky vzala pinzetou. To nebolelo vůbec. Což obdivuju, tyhle holky (kosmetičky) mají nějaký super způsob, jak nebolestivě trhat pinzetou. 



Já vám lhát nechci. Pro mě osobně to byl fakt nepříjemnej zážitek. To je asi pro každého, ale já mám silný hluboký chloupky, takže to je ten největší problém. Pokud nejste takový "opice" jako já, tak vám to doporučuju. Ono vám něco stejně vyroste, ale nemusíte se docela dlouho otravovat. A těch pár chloupků můžete buď ignorovat nebo rychle oholit.

Další problém byl ten, že mě intimní partie bolely. A to docela dlouho, cca 4 dny. Byla jsem v úterý, teď je neděle a ještě trochu je to citlivý. Udělaly se mi pupínky a nevypadalo to vůbec hezky. Mazala jsem to uklidňujícími a hojivými mastičkami, ale moc to nepomohlo. Bylo to bolestivý na dotyk i ze začátku i při utírání. A taky když se mi nějaký chloupek "zasekl" o spodní prádlo, no ty jo... To bylo něco.


Já si myslím, že můj práh bolesti nízko fakt není. Nejsem fňukna a docela dost toho vydržím. Ale tenhle zážitek, to bylo pro mě jak znovuzrození.

Podpaží a intimní partie nebyly vytrhaný do hladka. Moc to nechápu. To podpaží bych dala úplně v pohodě. U těch ip mi to zas tak nevadilo, chtěla jsem rychle pryč.

Další věc, která mě překvapila bylo to, že mi slečna absolutně nic neřekla ohledně údržby. Nevěděla jsem, jestli se můžu ještě ten den vykoupat, používat oleje nebo nějaké mastičky? Prostě mě jen poslala pryč.

A to je všechno, protože vás nechci zbytečně strašit😅. Doufám, že vás to tak nebolí/nebude bolet jako mě. 

Chodíte na epilaci? Jak se zbavujete chloupků? 

Sledovat mě můžete i na instagramu. A nebo vás zajímá jakého podcastu jsem součástí

You Might Also Like

28 komentářů

  1. Kriste, ja som v poslednej dobe o brazílskej epilácii rozmýšľala tiež, ale neviem neviem. Môj prah bolesti je podľa mňa pomerne nízky a navyše mám problémy s pokožkou, vyrážkami a bolesťou aj po obyčajnom holení, tak teda naozaj neviem :D Obdivujem ťa za to, že si to zvládla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, já nechci strašit. Jsou holky, co na to chodí často a jsou v pohodě. Ale já v pohodě nebyla no.

      A ta vyrážka (asi?) byla hnusná, to zase jo.

      Vymazat
    2. Ale vypadá, že mizí, takže možná to byla obrana těla jenom.

      Vymazat
  2. Drsný! Trpěla jsem jen tím, že jsem četla článek... Už vím, jakou zkušenost si nechám minimálně nějakou dlouhou dobu ujít :D
    P.S. Ty oddělovače s nadpisy mi osobně přijdou super, zase to ten text ozvláštní :)

    Lucka Stefani

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, no doporučit to úplně nemůžu😅.

      Jinak moc díky, já nerada píšu dlouhý text bez oddělení. Člověka to pak ani nebaví číst😁

      Vymazat
  3. Kdybych někdy dostala ten super nápad jít na brazilskou epilaci, tak si vzpomenu na tenhle článek a jen ta myšlenka mě od toho odradí :D Každopádně máš můj obdiv, žes to vydržela, já bych utekla už po prvním vyškubnutí :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, třeba pak napíšeš článek i ty😅. A já zase budu brečet u tebe😁.

      Vymazat
  4. Já jsem střípky tohodle procesu sledovala u tebe na instastories, ale že to byl až takový masakr, to jsem netušila. Já bych na tohle dobrovolně asi nikdy nešla.
    Také jsem netušila, že jsi to měla i na intimní partie, to by bylo pro mě už úplně přes čáru. :D Ale jsi velká holka, žejo. Celkem tě obdivuju.
    Jako mladší jsem na epilaci používala různé epilační krémy, které "umrtvily" chloupky a po pár minutách se všechno i s tou pastou seškráblo takovou špachtlí. Mamka se bála, že budu mít brzy takové ty tečky na nohou od žiletek, tak ji nevadilo investovat do krémů. :D
    Dlouho mi to nevydrželo a moc mě to nebavilo, takže teď jedu všechno žiletkou a nějak jsem si zvykla, takže mi to moc neva a spíš to neřeším. :)

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to masakr. Musela jsem si jí koupit zmrzku a novou kofolu v plechovce😅. Haha.

      Jo ty krémy jsem taky používala. Dokonce jeden skoro plnej doma mám, musím ho vypotřebovat😁. Než se to zkazí.

      Vymazat
  5. Máš môj obdiv, že si sa na to dala. :) Ja by som to teda nezvládla a tak ostanem zatiaľ pri klasickom odstraňovaní :)

    OdpovědětVymazat
  6. no ty vole :D auuu tak ja pekne ostanem pri žiletke :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já asi zůstanu u žiletky a budu se holit každý den, tak jako do teď.

    lifestyleandbeauty.eu

    OdpovědětVymazat
  8. Dík, že si sa podelila o skúsenosť. Ja som nad týmto uvažovala, ale asi na to nemám. :D Ja by som tam vypustila dušu.

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  9. Človeku je až ľúto, čo vy ženy musíte kvôli kráse podstúpiť. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ono si i ti chlapi nechají trhat chloupky na zádech nebo hrudníku. To mi jich je taky líto teda😁. Ale jo, ženy to mají občas těžky no😁.

      Vymazat
  10. Nikdy jsem tam nebyla a myslím, že ani nepůjdu :D Děší mě ta představa škubání. To se radši budu otravovat s holením s tím, že se sem tam říznu :D Jsi statečná! Kopnutí mě hodně pobavilo :D :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jak jsem měla nohu na stranu, tak sem jí kopla mezi nohy no😁. Ale malinko.

      Vymazat
  11. Tak dobrý. Asi zůstanu kamarádit s žiletkou. Díky za ušetření nepříjemného zážitku a peněz :D

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, teď jsem se vyděsila, co za sebevraha mi sem píše. Myslela jsem, že mi píšeš k článku o tom kamarádství. Takže spojení článku o kamarádství a slov "kamarádit s žiletkou" mi hned vyvolalo šok😥.

      Tak dobrý, už chápu a je to asi lepší no😁

      Vymazat
  12. Díky za report! Já o tom párkrát uvažovala, protože jsem chlupatá opice s hluboko zarostlými silnými chloupky. :D Nohy občas vezmu epilátorem a pak průběžně doholuji žiletkou, ale podpaží ani třísla nedávám. Trvá to dlouho a bolí jako čert. S cukrovou pastou mám zkušenost na ruce, tam mi docela dobře funguje, ale silnější chloupky mi domácí pasta nebere. Teď zvažuji ještě IPL, ale je to strašně drahé...

    Zajímalo by mě, jak dlouho ti to vyholené vydrželo?

    OdpovědětVymazat
  13. Ja ťa v tomto úplne chápem! Mám veľmi bledú pokožku a tmavšie, hrubé chĺpky! Každopádne v poslednej dobe si vystačím s krémami na odstraňovanie chĺpkov alebo žiletkou, každopádne už roky zvažuje laser alebo IPL. A pravdepodobne sa na to skutočne "dám", pretože som si v živote už s tými chĺpkami prežila svoje :/ Ale zasa musím povedať, že sa holím iba vtedy, ak na to mám chuť a skutočne to chcem. Nie preto, že je to akýsi "štandard". ✿

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně o žádný standart nejde, jen mi přijde ženský chlupatý tělo ošklivý😁. Ale 100 lidí, 100 chutí.

      To IPL mě taky láká, chtěla bych se všeho nejradši zbavit😁.

      Vymazat
  14. Myslím si, že tohle všechno je vlastně jen rafinovaný způsob, jak z lidí tahat peníze. Celá století chloupky nikoho nepohoršovaly a najednou jsou něco ohavného...Já jsme zkoušela na nohy epilátor, ale chloupky mi začaly zarůstat. Tak jsme zkusila cukrovou pastu. Opět spousta chlupů zarostlých. Tak jsem to vzdala a jen holím. Ale i to mě dost otravuje. Proč to chlapi mají o tolik lehčí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakoby jo no🤣. Vytahalo to peníze i ty chloupky. Takže dvojitej horor. Každopádně, já taky holim no. Jen občas depilátor na třísla.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.