První zkušenost se Zalando 👗 I HAUL

23.2.20

Ahoj🌸.


"Hele Veru, nakoupila jsem si na Zalandu, mají tam super ceny. Vše mě to stálo jen trojku."

"To je trochu přehnaný nakoupit hadry za trojku, ne?"

A po pár dnech jsem tam nakoupila za trojku i já😂. Průměrně mě 1 kus stál 214,-. 

  1. Ráda bych řekla, že absolutně nevím, jak se fotí hadry. Tohle jsou fotky, co jsem posílala kamarádce, protože se mi nechtělo fotit znova... Takže promiňte. Fotila jsem to hned po vybalení.
  2. Nemám nervy na dokonalý úpravy fotek. Snažila jsem se dát pryč všechny barvy kromě oblečení, co mám na sobě, ale není to úplně precizní.
  3. U všeho jsou odkazy.
  4. Ceny jsou buď stejný, nebo už vyšší :(. 
  5. Mám 156 cm, široký boky, malý prsa.
  6. Je toho hodně, ale vyhazuju a prodávám dost svých věcí. Vytvářím nový šatník bych řekla. No...je to trochu výmluva😂.
  7. Stélka mé nohy měří 24 cm, nemám ji příliš širokou. Obvykle mi sedí velikost 37 a někdy i 38.

Oblečení


Žluté žeržejové šaty 
Cena: 210,-
Velikost: 36

Tyhle šaty jsou moc hezký, ale ne příliš pružný, that sucks. Materiál nelze popsat jako extra příjemný a navíc jsou fakt krátký! Skoro mi z nich leze zadek, ale tak dá se to asi no... Musím si u nich dávat pozor. Nesou označení "petite", ale já mám 156 cm, takže ani tak by neměly být tak moc krátké.


Pouzdrové šaty v mentolové barvě
Cena: 150,-
Velikost: S

Já na mentolovou barvu úplně nejsem. Nevím, jestli je to tím, že mi nesedí, ale není to moje topka. Naštěstí tady víc převládá zelená, což je super. Extra pružný materiál. Bohužel jsou trošičku větší, takže ne zcela obepínají postavu. Líbí se mi, že jsou výrazný, ale zároveň dost jednoduchý.


Žerzejové šaty v růžové barvě
Cena: 240,-
Velikost: 36

Ani růžová mi ne vždy sedne, ale tyhle šaty jsou prostě tak krásný, elegantní a vkusný. Na letní procházku, rande, do kina,... Ideální délka, styl i materiál. Materiál je takový hrubší, vypadá moc hezky. Ale jak vidíte, dost se mačká. Takže žehlete.


Červené body s tenkými ramínky
Cena: 230,-
Velikost: 36

Tohle asi není pro každého, ale já jsem občas ráda výrazná až extravagantní. No a protože mam malý prsa, tak to ani není vulgární. Nebo aspoň mně to tak přijde. Body je moc příjemný a dokonale sedne, nechápu, jak může sednout někomu, kdo má třeba 170 cm... Přes prsa je látka, není to průhledný. Mají vysoko vyřezané "kalhotky".


Áčková vinylová sukně ve vínové barvě
Cena: 230,-
Velikost: 38

Hned jak jsem ji viděla, dala jsem ji do košíku. Je nádherná lesklá a ta upíří červená? Moc pěknej kousek. Vzala jsem si 38, což je M, a sedí hezky. V pase by mohla být trochu užší, ale vlastně mi to nevadí, protože se aspoň nazařezává do špíčků. Sexy a přitom obyč. A akorát dlouhá.


Denimové šaty v černé barvě
Cena: 190,-
Velikost: 38

Tak tyhle krásky vypadají na postavě naprosto skvěle. I přesto, že jsou to 38, obepínají postavu a nikde neodstávají. Myslím, že jsou trošku menší, takže doporučuju vzít o velikost větší. Navíc jsou tam ty knoflíky, takže pozor na "rozevírání". Už se těším až si je vezmu na nějakou speciální událost.



Pouzdrové šaty s ramínky a rovným výstrihem
Cena: 210,-
Velikost: 36

Taky super šaty! Akorát mají hodně dlouhý ramínka, tak si je budu muset přešít. Materiál příjemný, látka velmi tenká. Trošku mi vadí, že na stehnech odstává ten okraj, ale pohoda, to se dá přešít nebo nechat být.


Žluté tričko s žabičkováním
Cena: 120-
Velikost: S

Moc hezký kousek na léto. Ta žlutá je fakt výrazná😁. Pěkně se roztáhne, takže ideální i pro holky s většíma prsama. Spadlý ramena nikde neškrtí, za což jsem moc ráda.

Boty




Žluté sandálky/lodičky se spičkou
Cena: 230,-
Velikost: 37

Tyhle boty se mi zalíbily na první pohled. Jsou elegantní, zajímavý a super k ozvláštnění každého outfitu. Na noze netlačí a hezky sedí.



Sandály na platformě v černé barvě
Cena: 260,-
Velikost: 38

Miluju platformy! Je to můj oblíbený detail u bot. Pokud můžu zvolit variantu boty s platformou, tak je velká možnost, že to udělám😂. I když je to 38, sedne fakt dobře. Naštěstí jsou docela lehký, takže drží a nepadají. Mimochodem jsou to ty boty, co mám na fotkách s oblečením.



Baleríny/sandálky s otevřenou patou WIDE FIT
Cena: 210,-
Velikost: 37

Ještě, že jsem si nevzala 38. Jsem totiž blbá a nevšimla si, že je to WIDE FIT verze. Boty mi trochu padají z jedný nohy🙄. Jakože... dá se to, ale pokud nemusíte, tak se širokého typu vyvarujte. Jinak jsou boty moc hezký.



Sandály na platformě
Cena: 260,-
Velikost: 37

A hele, další platforma. Tenhle styl boty jsem chtěla už léta. Obvykle preferuju trochu vyšší podpatek, ale zase jsou pohodlný a můžu je mít celý den. Velikost sedí, jsou kvalitní a prostě tak nějak cool.



Sandálky v pískové/nude barvě
Cena: 260,-
Velikost: 37

Bohužel už na ně neexistuje odkaz, což moc nechápu, ale možná už je nebudou nadále prodávat. Přála jsem si otevřené sandálky v neutrální barvě, které se budou hodit k širokému okruhu oblečení. No a vybrala jsem tyto. Ještě jsem se rozmýšlela nad jinými, ale tyhle vyhrály. Jsou příjemný, velikost sedí. Jsem ráda, že jsou přes prsty pouze tenké pásky, to mám ráda.

No a to je všechno. Je toho hodně a tak jsem překvapená, že mi nesedly akorát jedny šaty a boty, příčemž budu obojí i tak nosit. A ty ceny? To nešlo nebrat! Určitě se mrkněte až zase budou probíhat slevové akce.

Plusy Zalanda

  • Doprava i vrácení je zdarma
  • Mají extrémně velký výběr, ačkoliv na mě asi až moc velký 
  • Velikosti spíš sedí a při výběru na mě vyskakovaly informace, jestli mam vzít spíš větší nebo menší velikost
  • Vše přišlo poměrně rychle
  • Je to dobře zabalené
  • K sukni bylo ramínko 😂
  • Při slevové akci jsou tam neuvěřitelně nízký ceny
  • Dost luxusní filtrace zboží (barva, materiál, cena, udržitelnost, značka,...)
Mínusy

  • Nesponzorují mě 😂
  • Balení není příliš ekologické 
  • Výběr je tak velkej, že jsem tam strávila asi 5 hodin 😂
Aaaaa, to je konec. Co vy? Nakupujete na Zalando? Platí na vás slevy? A jaký z mých kousků se vám líbí? Ráda si přečtu úplně všechny komentáře.
Pa, Verča 🌹

You Might Also Like

28 komentářů

  1. Koukám, že nejsem jediná, kdo propadl hořčicové ^_^
    Jak jsem psala, nakoupila jsem tam zrovna tento týden a právě kabelku a lodičky v hořčicové barvě. S klady naprosto souhlasím - poměrně rychlá doprava, vrácení zdarma, velký výběr, parádní filtrování.
    Z tvého nákupu se mi nejvíc líbí asi ty nude páskové sandálky, budu si muset na léto nějaké sandálky koupit, tak hádám vyberu něco podobného. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hořčicováááá je krásná! Mně se fakt moc líbí, no hlavně mi sedne k barvě vlasů😁.

      Jinak ty tvoje kousky bych určitě moc ráda viděla! Na klasický lodičky moc nejsem, ale ráda na ně koukam :D. A kabelky mám taky děsně moc ráda:).

      Jo, ty sandálky jsou na léto ideální.

      Vymazat
    2. Jojo, jak říkáš. K vlasům ti sedne parádně. Já si hořčicovou pořizovala hlavně na "projasnění" šatníku. Obvykle totiž jedu docela tmavé barvy případně ještě šedou... Ale i na tom budu během tohoto roku pracovat. :)

      Odkazy na lodičky i kabelku jsem nahodila do komentáře na FB pod tvůj článek. Fotka se určitě objeví na FB stránce, jen co doladím blog a opět začnu fungovat. ;)

      Vymazat
  2. Krása střídá nádheru. Já mám bohužel smůlu v tom, že mám 182 cm a nohu č. 43 :D takže si o takových kouscích můžu nechat zdát. Máloco mi sedne. Všechno je krátké, takže musím prostě do obchodu a vyzkoušet. Je to naprd, ale aspoň tolik neutratí. Lítat po obchodech mě nebaví :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, ty jsi hodná❤. Jo, tak to jsi hodně vysoká no:(. Ale aspoň na konzertech něco vidíš, já ne :DDD.

      Jinak věřím, že to krátký je ty jo. Mně často nesedí kalhoty, ale šaty? Když jsou v S, tak mi jsou akorát a to jsem fakt prťavá :D.

      Vymazat
  3. Veru, to je bomba šatnik, hrozne to ve me uz evokuje leto, uz aby tu bylo :) :) myslim ze ty ruzove a mentolove šaty ti padnou uplne neskutecne :) hrozne jsem se i zamilovala do nekterych tech boticek :D :) hlavne tyto sandalky ? https://www.zalando.cz/co-wren-wide-fit-wide-fit-baleriny-s-otevrenou-patou-pink-c1t11a00g-j11.html jako nadherny :) :) tim, ze mas mensi prsa, asi si muzes fakt vybirat a bud za to rada... ja tim, ze mam vetsi prsa, nekdy tim trpim. jako nemuzu rict ze bych byla nestastna :d uz jsem si na ne za ty roky zvykla .. pritel je ma rád :D :) ale nekdy jsem omezena vyberem a treba ted jsem mela i kvuli tomu problem dopnout svatebni saty :D je to nekdy proste narocny :D :) ale proste to tak je v zivote, my holky s velkymi bychom nekdy braly mensi prsa :D a naopak :) kazdopadne ti to vsecko moc slusi :) ja jsem na Zalandu jeste nic nekupovala uprimne, akorat jednou pro mamku na About you dziny, a prekvapilo me jak rychly proces byl nakup a i bezproblemove vráceni :) to me aspon presvedcilo, ze nesmim dat na predsudky a udelat si proste vlastni nazor a zkusenot se vsim sama :)

    www.veronikahajkova.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, už aby tady bylo! Taky si ho hrozně moc přeju! Už chci vynosit ty botky a šaty🙏.

      Jinak moc děkuji z pochvalu:)! A mně ty malý prsa nevadí, jsem vlastně spíš ráda, jelikož nosím takový ty hodně hluboký výstřihy a v tom se mi větší prsa moc nelíbí:D. No, jsou to navíc jen prsa a já je neberu jako svoje mínus. Prostě jsem se s nima narodila, tak proč bych se z nich měla posrat, že jo:D.

      Věřím, že větší prsa jsou otravný, hlavně, když jsi štíhlejší :(. To je takový otravný. Ale hlavní je si uvědomit, že jsme vlastně "zdravé" a nemusíme řešit třeba vozíček, slepeckou hůl a tak. Ne, že by ti lidé byli zbaveni života, ale myslím, že smutnit kvůli malým prsům je naprostá zbytečnost a výsměch lidem, co něco doopravdy řeší.

      Jinak já právě Zalando považovala za vyhypeovanej obchod, ale ono to má asi důvod no :D

      Vymazat
  4. Já jsem vůči Zalandu zatím imunní :D Šaty, co sis vybrala, sice nejsou tak úplně můj styl, ale naprosto jsem se zamilovala do bot ♥ ..jen štěstí, že boty se přes net objednávat bojím :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla taky. Celou tu dobu, dokut mi o tom neřekla kamarádka 😂. Šla jsem se jen podívat a boooom. Ale jsou to super kousku, vůbec toho nelituju.

      Bojíš? Já ani ne ty jo, mám poměrně klasickou nohu, takže mi vše spíš jako sedne. Až teda na můj delší palec, kterej občas někde kouká, ale to moc neřešim. Ale chápu, že pokud ti boty moc nesedí, tak je to stresující :D.

      Vymazat
  5. Ty poslední boty :-OO všechno jsou krásné úlovky, ale ty boty se povedly asi nejvíc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, ty se vám evidentně líbí všem :D. Nude sandálky budou v létě asi hitem, haha :D

      Vymazat
  6. Hm, tak jak na to koukám, asi se tam jdu podívat! :-D Já nerada nakupuji oblečení po internetu, ale jak koukám, jsou to opravdu kousky za přijatelnou cenu! :-)

    https://pridesoul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, nerada? Já naopak jo :D. Můžu u toho pít čaj, poslouchat hudbu a přemýšlet a rozmýšlet. Snažím se nenakupovat něco, co nebudu nosit. A hrozně mě nebaví zkoušet různý kousky v obchodech, tak se toho ušetřím :DD

      Vymazat
  7. Zelando jsem nikdy nezkoušela. Ale vypadá to dobře, nejvíce mě zaujaly růžové šaty a pak ty černé, jak mají delší ramínka. :) Myslím, že nakonec tam mrknu.

    OdpovědětVymazat
  8. Zalando je jedno velký téma, které teď skáče všude kolem mě .. :D přítel tam nakupoval dárky před Vánoci pro ženské osazenstvo, mamka si tam nedávno pořídila extrémně levné boty a já se raději zatím držím dál, protože poslední dobou nemám dobré zkušenosti s eshopy a nechci se zase nechat vytočit a napálit nesedícím oblečením, pozdním dodáním nebo dodáním jiného oblečení, jako se mi stalo 2x u About you. Kousky, které sis vybrala, tedy z většiny není vůbec můj styl, ale velmi kvituji to, jak mluvíš v pohodě o své postavě a nestydíš se nosit i odvážnější kousky :) to je rozhodně super!
    Nejvíce se mi líbí asi všechny sandálky, co sis pořídila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, já se jim taky vyhejbala. Přišlo mi, že je to fakt extrémní bublina, která je na nakonec k ničemu. Ale musím přiznat, že to asi byla chyba, protože to oblečení a boty jsou fakt moc pěkný. Jako boty za 250 kč jsou docela pohodka, vypadají, že normálně vydrží, že to není nějaký šunt.

      Jinak to chápu s tím znechucením. Ono, když už se to opakuje po několikáté, tak je to fakt otravný.

      Jinak k tý postavě. Víš co, já jsem jako mladší, třeba okolo 15 let, akorát brečela, že jsem tlustá a nosila akorát dlouhý kalhoty (tlustý černý v létě!) a neměla se ráda. Jenže postupem času jsem se naučila mít ráda. Každý má jinou postavu, každý je jiný. Můžu bejt ráda, že nejsem na vozíčku nebo o berlích. Mam zdravé tělo a stěžování mi fakt nepomůže. Navíc mě to holčičí brblání spíš dost sere, takže já to dělat nechci. Vím, že jsem přibrala nějaký kila, nejsem za to ráda, ale to neznamená, že se budu zahalovat. Jsem mladá a na takový kraviny není čas🤷‍♀️. Takže moc moc děkuji ❤

      Vymazat
  9. Na Zalandu jsem ještě nenakupovala,ale trochu jsi mě nahlodala, ty ceny jsou krásný! :D Hlavně za ty boty, potřebovala bych nějaký pěkný na jaro a léto..Ty černé šaty ti moc sluší:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, no hele některý slevový akce jsou fakt boží. To musím uznat :D. A moc děkuji, Vaness :)

      Vymazat
  10. Jak jde o levné věci, radši se držím dál, protože jinak jsem hrozná. :-D Za ten počet věcí mi ta cena vůbec špatná nepřijde. :-)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se ti vůbec nedivím, hele🤣. Člověk se občas utrhne z řetězu a pak to nemá kam dávat. Třeba já😅.

      Vymazat
  11. Ty růžové šaty jsou nádherné! :)
    Ze Zalanda jsem nikdy nic neobjednávala, tak se nemohu moc přidat do diskuze :(
    Slevy na mě platily hodně dříve, teď už nekupuji nic, co fakt nechci :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee moc děkuji. Jsi hodná. Hele já jsem na slevy celej život. Ale zase se většinou můžu chlubit tím, že mám levný, ale krásný věci😃.

      Ale je pravda, že minimalismus je přecejen...lepší volba🌸

      Vymazat
  12. Tie ružové šatičky ti veľmi pristanú ♥ A z topánok sa mi páčia všetky ☃❄❅ Parádny výber ^^~

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mooooc děkuji🌸. Taky mi přijdou moc roztomilý, už se těším, až si je vezmu, na jaro jsou boží kousek!

      Vymazat
  13. Ja som odtiaľ ešte nikdy neobjednávala, ale keď som práve videla, aké krásne kúsky sa tam dali nájsť, asi to už dlho platiť nebude :D Moja peňaženka ti už vopred ďakuje :D Napríklad tie ružové šaty alebo to červené body alebo žlté tričko, no proste waaau! :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, no to vůbec nemáš zač, hahah :D. Ráda si pak přečtu článek. A jsem ráda, že se ti nějaké kousky líbí. Moc děkuji 🌸

      Vymazat
  14. líbí se mi některé šaty, cos si vybrala :) na Zalandu se dá opravdu dobře nakoupit, je tam velký výběr a jsou tam kousky levnější i dražší. já obvykle nakoupím i za několik tisíc (naposledy za 9), zkusím si to a vyberu si jen to, co mi sedí a sluší nejvíc zbytek posílám zpátky. je to easy a rychlé. baví mě to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, jsou tam super kousky. A opravdu obr výběr. Jo tak za 9k bych asi objednat nechtěla. TO bych se asi posrala🤣. S prominutím, ale to by mě zabilo. Ale je pravda, že to můžeš zadarmo vrátit, takže to zas tak blbej nápad není🤔. A nebo člověk zkusí nějaký kousek, který by ho třeba nenapadlo nosit. Já i když je vracení zadarmo, tak mám pořád v hlavě, že to dá hrozně moc práce a že je to otrava😅

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.