FOTOJÍDELNÍČEK: Co jsem snědla v poslední době:) ?

4.9.16




Ahoj.
Začala mi škola a práce, takže nestíhám psát a ani fotit:(. Je toho docela dost, teda ono spíš bude, zvládat tři práce bude asi docela fuška. Teď si teda spíše dávám odpočinek, začne ještě pravidelné chození do fitka, o prázdninách se mi, zas tak moc cvičit nechtělo. Přiznávám se! Čas totiž ubíhá hrozně rychle. Plyne tak rychle, že nestíhám skoro nic. Za chvilku budou Vánoce, Nový rok, Velikonoce, narozeniny, konec semestru, léto a pak zase znova. Akorát hezké chvíle budou utíkat rychleji a ty nepříjemné...bohužel pomaleji. Nespravedlnost :D!
No každopádně budu muset zkombinovat tři práce, fitko, školu a možná i přítele, když bude hodnej.
Nenafotila jsem bohužel moc svých jídel, protože spousta z nich nestála za zdokumentování. Avšak pár jídel mám, opakují se, jen se lehce mění, ale mně to tak vyhovuje:).
Tak jdeme na to!

Snídaně králů. Šunka, rajčátka, míchaná vejce a domácí lučina na kukuřičném chlebíčku. Moc dobré, zasytí to a nemusím se bát, že je to prasárna. Naopak:D!

Oběd, tak dobrý, že jsem mi tekly sliny i při jedení. Masíčko, pečené brambory a to oranžové v rohu? Je to mrkvička na tenké plátky (stačí použít škrabku), kterou hodíte na pánev a necháte změknout. Fakt je to parádní mňamka. Zeleninka  a dala jsem si trochu paprikové omáčky a tatarky. No jo, to je prasárnička, ale nejím to moc často, neholduji omáčkám.
 Domácí zmrzka ze zmrzlých jahod a trochy mléka. Přidala jsem ještě chia semínka:).
 Domácí lučina na rajčatovém chlebu, šunka a zelenina.
 Byla jsem s kamarádkou na jídle, protože mi chtěla představit své oblíbené jídlo. Jarní závitky jsou s krevetami, které jsem si díky ní oblíbila a potom miska s masem, zeleninou a nudlemi. Bylo to dobré, ale mám radši jiná čínská jídla:).
Moje divně zkombinovaná snídaně:D! Měla jsem hroznou chuť na ovoce a šunku. Šunka je z Lidlu, vysokoprocentní a poté tam je žlutý meloun, který znožňuji, banán a nektarinka.
Brácha mi přinesl ochutnat. Já tohle nepiji, tak mi vždy brácha dává ochutnat nové příchutě. Tohle bylo dobré, zajímavá chuť. Zůstanu ale u vody a čaje :D.
Zbývalo mi tofu a já měla chuť na placku. Tak tedy vznikla tahle kombinace! Moc dobré, zasytilo mě to a neměla jsem výčitky svědomí. Tofu teda není nejzdravější, co se dá sníst, ale pokud to člověk jí střídmě, tak v pořádku:)!
Vím, že moje jídla nejsou asi žádná paráda oproti ostatním, co se snaží žít zdravě, ale já jsem spokojená. Nejedu striktně, to mě nebaví, Z jídla potřebuji mít potěšení:)! Teď jsem si v knihovně půjčila pár knih o stravování. Paleo, veganské recepty a krabičková dieta. Nechci být ani jedno, ale rozhled člověk má mít:)!
Mějte se krásně, pište básně a ahooooj♥!

Kdo z Vás začal chodit do školy už? Jaká jídla začínáte jíst s příchodem podzimu?

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.