Co jsem cvičila? ♥ Celotělo (DVA workouty - tabata+stroje)

19.10.16


Ahoj.
Zase byla prodleva v psaní, jsem nepoučitelná:(. Ne, měla jsem praxe, takže nebyl čas a furt bylo hnusně a mně to sebralo veškerou sílu na cokoliv produktivního.
Jsem fakt dobrá, dokopala jsem se jít v pondělí i středu do fitka a jsem na sebe pyšná. Měla jsem dost dlouhou pauzu, tak to byla challenge!
V pondělí jsem jela ve znamení TABATY! Akorát jsem si něco malinko skřípla a trochu chodila jak mentál, jelikož jsem sem tam pocítila bodnutí v dolní části zad.

Začala jsem během, který jsem nijak nepřeháněla, max. 10 minut.
Dále jsem si dala 4 kola po 4 cvicích - 20 sekund cvik/10 sekund pauza:

  • Ice-skaters

  • Burpees/angličáky
  • Kliky - já je dělám normálně mužské, napnuté tělo a až dolů
  • Dřepy - ty jsem dělala buď jako pulzování nebo jako normální dřepy. Používala jsem medicimbal.
Potom jsem přešla na jiné cviky - 40 sekund cvik/8 vteřin pauza
  • Poté jsem si došla pro moje milované bosu a začala se zanožováním. Dala jsem si ho pokud vím po na každou nohu 2x. Nejsem si jistá v názvosloví, takže to radši vysvětlím. Jednou nohou jsem byla na bosu a druhou jsem natáhnutou zvedala dozadu a na konci zatla zadek a zase se spustila dolu. A pak se zase zvedla na noze, co spočívala na bosu a zase natáhla nohu a zvedla jí a zatla zadek.
  • Dále jsem na bosu dala obě chodidla se zády přilepenými k zemi a pak zvedla zadek. Klasické zvedání zadku se zatnutím v horní části cviku. 4x
  • Dále jsem střídala dřepy na bosu a lunges. Z lunges mě hrozně bolela kolena, něco jsem asi dělala blbě. Ale nepřišla jsem na to co. To jsem si dala na střídačku, každý cvik 2x.
  • Na břicho jsem si dala přitahování kolen k tělu a následné natáhnutí celého těla ve vzduchu ↓. 4x
  • S pětikilovýma činkami jsem si dala dva cviky a to tyto dva na obrázcích. Jela jsem dokud jsem mohla a pak vystřídala ruku.


  • Poté jsem chtěla procvičit spodní záda a tak jsem šla na šiknou lavici a cvičila zadíčka. Jakmile jsem byla v horní pozici, tak jsem silně zatla zadek, takže to bylo fakt super 2v1. Vždy jsem jela dokud jsem nemohla, dala si pauzu a jela znova. Tipuji, že jsem to jela tak 6x dokola. Pak jsem si vzala myslím medicimbal, co se tam válel na zemi a zvedala se s ním.
  • A po tom všem jsem šla na vibrační plošinu a užívala si tu pohodu♥ a pak si dala protáhnutí.
--------------------------------------------------------------------------------------------
No a ve středu jsem cvičila víc na strojích, protože mi to trochu chybělo a navíc nemůžu jezdit přes půlhodiny do fitka cvičit tam jen Tabatu, kterou můžu cvičit kdekoliv:D.

Na rozehřátí jsem si dala kilák na běžícím pásu. Ke konci už jsem si dala poměrně rychlé běhání, mě to motivuje mnohem víc, než ploužení se ve stylu "buď ve svojí tepovce". Vždycky jsem byla spíš na sprinty než vytrvalostní běh, to mě ukrutně nudilo a otravovalo.

Cvičení už poté probíhalo takto:

  • Legpress - dvakrát jednu váhu dokud jsem mohla. Jela jsem váhy tři, tedy 2x 3 váhy a nakonec jsem si dala každou váhu ještě jednou. Váhy vám neřeknu, protože si to nepamatuju. Nejvyší byla tipuju nějakým 59 kg (who knows).
  • Zakopávání na stroji - zde jsem jela dvě váhy a střídala je po jedné sérii (?). 
  • Předkopávání na stroji - stejný princip jako u zakopávání
  • Kladka - z minulého dne mě bolely ruce, tak jsem kladku stahovala před sebe, jelikož jsem nemohla bolestí za sebe:D. Jela jsem jednu váhu asi 5x.
  • Ruce - vzala jsem myslím pětikilčo a opět cvičila cvik z druhého obrázku nahoře a jako druhý jsem zvedala loket, který jsem měla pokrčenýv 90 stupních ↓
  • Kliky - deset mužských kliků
  • Záda - opět jsem šla na šikmou lavici s pětikilovou činkou a cvičila spodní záda. V horní pozici jsem zatla zadek. cca 6x
  • Břicho - jak to popsat :D, ležala jsem na zádech a vždy jsem se zvedla na zadek a dotkla se pravou rukou levého kotníku a naopak.↓
  • S láskou jsem opět šla na vibrační plošinu, kde jsem různě dělala blbosti typu: stání na jedné noze, dřep, sed na plošině, položení dlaní na plošinu, položení předloktí na plošinu a tak:).
Fakt jsem mentál a nejsem schopná po nějaké době převyprávět, co přesně jsem dělala, tak si asi budu brát zápisník a budu to psát, jelikož takhle z patra je to fakt těžké :(. Navíc se nerada nudím a tak třeba random přidám nějaký cvik, který nezapadá do vzorce.
A objenala jsem si Flavdrops v příchuti bílá čokoláda a MySyrup v příchuti borůvka. Oboje je od MyProtein, tak se moc moc těším až oboje ochutnám. Nikdy jsem nic podobného neměla:)!




No nic, dneska se rozloučím. Přeji Vám krááásný den a vůbec....zbytek týdne♥!

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Dobré cviky, většinu z nich znám a když se dostanu ke cvičení, tak je cvičím ráda :) Hezký článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, já nejsem moc inovátor, co se týká cviků:). Mám ráda klasiku, kterou si sama kombinuji a přizpůsobuji:)! A moc děkuji!:)

      Vymazat
  2. Super inspirace, taky někde potřebuju najít motivaci a začít pořádně cvičit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší je začít cvičit doma, uvidíš, co tě baví a třeba ani nebudeš muset kupovat permici:)! Kdybys chtěla můžu ti kdyžtak něco sestavit:D, pro ostatní se víc snažím:D.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images