RECENZE: Dermacol 24h control

13.3.17

Ahoj holky.
Dneska jsem si připravila recenzi na poměrně hypovaný-oblíbený makeup od značky Dermacol.
Takže, jak začít. Moje pleť je řekla bych...smíšená. Občas se lesknu, ale pokud bych pleť nemazala, tak bych byla jako sušenka. A ještě se mi dělají pupínky, mám flekatě červenou pleť a zbytky po pupíncích bohužel také zůstávají červené. Abych nezapomněla dodat, tak jsem velice světlý typ. Hodně světlý.
Díky tomu všemu jsem hledala nějaký krycí světlý makeup. Volba padla na Dermacol, který je na internetu hodně oblíbený. Když jsem si pak někde přečetla, že odstín nula je nový a měl by být tedy ještě světlejší, tak jsem si pro něj hned jela. Je jeho oblíbenost zasloužená? Čtěte dál a uvidíte.

Moje poznatky:
  • Odstín 0: Nic moc. Je to oranžový. Fakt. Bohužel teda nemohu říct, že to je pro hodně světlou pleť. Nemyslím si, že ani pro pleť s žlutým podtónem by to bylo použitelné. Nemůžu to teda posoudit, protože jsem spíš neutrální až s přesahem do růžového podtónu. Pro makeup jsem si byla přímo v prodejně Dermacol a když jsem se ptala prodavačky, jestli je to nejsvětlejší odstín, tak řekla, že ano a že si myslí, že mi bude sedět. No evidentně se spletla. Musela jsem si koupit od Alverde takový makeup, který se používá na mixování. 
  • Konzistence: Je to sušší matný makeup. No. Podle mě je suchý asi hodně, protože mi to pořád dělá "dry patches". Jak je to česky:D? Suchý místa prostě. A to se mažu fakt pořádně... Roztírá se tak nějak normálně, ale zdá se mi, že mam občas takové divné skvrny na obličeji. Možná jsem jen nešikovná při aplikaci.
  • Výdrž: Ta je dobrá, vydrží dlouho pěkný. Nemusíte používat pudr.
  • Krytí: Hezké. Nesednu si z něj na zadek, ale určitě dostačuje.
  • Cena: Já ho měla díky registraci na Dermacol.cz za 189,-. Normálně stojí 289,-. V drogerii mají občas také slevu na 189,-.
Moje poslední slova: No, já nevím. Budu ho mixovat s jinými makeupy, přece jen ta výdrž je příjemná a nechci ho vyhazovat. Musím se ale přiznat, že jsem spíš zklamaná. Možná kdybych měla tmavší mastnou pleť?
Jakou máte zkušenost vy?

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.