Revolution Pro - Co jsem si pořídila za novosti? | New In

29.8.18

Ahoj.
(Texty, které mají žlutou barvu jsou odkazy. Stačí na ně kliknout.)
Dneska mám pro vás svůj NEW IN se zajímavými produkty. Nejsou ani tak zajímavý svejma vlastnostma, spíš svým "příběhem". Znáte značku Make-up Revolution? Levná, kvalitní a moderní značka. Před x-lety to taková bomba nebyla. Výsledky se rovnaly jejich ceně. Levný = "eh" produkt. Neurazil, ale ani nenadchl.

Pokud se však o kosmetiku zajímáte, tak víte, že tahle značka se vyšvihla do naprostých výšin. Těch kosmetických. Teď je právě někde blízko Slunce a pěkně se opaluje...protože si to zaslouží.
Cena je stále parádní. Moc se mi líbí, že si stále ponechávají tu svojí "levnost". Víme všichni, že jakmile  je něco populární, tak se to zdraží. Naštěstí tady se tohle nestalo a my se stále můžeme těšit z dobrých, ale cenově přijatelných produktů.


No a aby to nebylo všechno, tak se rozhodlo, že se tato značka rozšíří a vznikne Revolution Pro
Nová a stále levná. Co je nového? Kvalita. Chtějí se posunout dál a být ještě větší konkurencí pro dražší značky. Povede se jim to? Nevím, je to dost možné, jejich obliba stále raketově stoupá. Celý Youtube je naprosto zahlcený recenzemi na Revolution Pro. Naprostá většina jsou pozitivní recenze. Pár produktů bylo trochu zdissených, ale to spíš, když to nesedlo člověku než, že by produkt byl špatný. Například jejich transparetní pudr není přílíš transparetní. Je to pro bledulky, protože zanechává bílý film na pleti. Což pro někoho, kdo má identifikovatelnou barvu pleti, není asi úplně ok:D.

Já jsem neodolala všemu tomu nátlaku z Youtube a musela jsem si pár kousků také pořídit. A co jsem si tedy pořídila?

Prvně jsem si koupila make-up, korektor a rtěnku v odstínu Bad vibes a protože následně udělali "tu příšernou a hroznou" akci, kde dostanete k nákupu nad 800,- mystery bag, musela jsem udělat další nákup a dokoupila rtěnku v odstínu Intution. Protože...no, já vlastně nevím. Jsem prostě úchyl na fialový rtěnky:D.


Rtěnky Supreme Matte Lip Pigment

Zkusila jsem zatím jen odstín Bad Vibes. Jakou barvu si asi tak představíte pod názvem Bad Vibes, co? No je to totálně a nepřekonatelně černá. Černá jak smrt. Věřím, že to není pro každého, což vůbec nevadí, protože někdo musí vyčnívat. Třeba já:D. Černou na rtech naprosto zbožňuju. Bavily jsme se o tom s kamarádkou a obě jsme se shodly, že i když je to tak provokativní a neobvyklý odstín, tak to na rtech vypadá poměrně dost elegantně
Stejně jako malé černé. 
Akorát tady máte černej flek na obličeji...ale vypadá to fakt suprově!:D
Rtěnky Supreme Matte Lip Pigment Bad Vibes Intitution

Co vám o rtěnce můžu říct? Odstín Bad Vibes zasychá dost dlouho - cca 20 minut. Pro někoho nevýhoda, pro mě výhoda, protože vůbec nevysušuje, což nesnáším. Rty mám suchý tak jako tak, a ještě tomu přidávat... Doporučuju nanést slabou vrstvu, netřít o sebe rty (má to tendenci se obtiskávat na druhý ret) a nechat samovolně uschnout. Po uschnutí se můžete radovat z dlouhotrvajícího složení a matného vzhledu.

Odstín Intuition je tmavě fialová/vínovo červená. Myslím si, že si budou, co se týká vlastností, hodně podobný.


Ostínů je, pokud dobře počítám, 30. Od růžovejch po fialový, červený, šedý, nude...a našla jsem dokonce i bílý odstín. 

Cena 140 Kč.
Edit: Tak odstín Intuition pěknej, ale obal se mi skoro rozpadl pod rukama! Achjo. (Naštěstí jsem dostala náhradu od firmy a tak je vše ok:).)


Korektor Full Cover Camouflage Concealer

Tak tenhle korektor je trochu divnej. Lesklej, ale zároveň dost krycí. Roztírá se dobře a pěkně i kryje. Díky jeho konzistenci navysušuje, což má ale i za následek to, že zalejzá do vrásek. Je to tak a nemůžu vám lhát. Musíte to hezky rozetřít a hned zapudrovat. Jako báze pod oční stíny nevím no, zkusit to můžete, třeba budete spokojený. 
Na half-cutcrease jsem to zkoušela a je to fajn. Stíny se lepí suprově, takže to určitě jde. Jen do toho záhybu mi to moc nesedí.

Já mám odstín, který je nejsvětlejší a v neutrálním podtónu - C1. Bledulky budou spokojený, protože je to světlý moc pěkně a neoxiduje to do oranžova.
Cena 180 Kč.

Make-up Full Cover Camouflage

Make-up Full Cover Camouflage F1
No a máme tady tuhle parádičku. Na mé IGTV najdete recenzi a můžete vidět make-up v akci. Ve videu jsem byla spokojená, ale jsem z toho make-upu trochu rozčarovaná. Vůbec nevím, jak ho mám hodnotit.

Prvně začnu pozitivníma věcma - kryje jak kráva a nezvýrazňuje suchý místa. Taky jeho nejsvětlejší odstín v neutrálním podtónu je naprostá pecka, sedí mi jak prdel na hrnec. Celkově se vůbec dobře roztírá a pleť je taková šťavnatá.

Negativní věci - ten make-up je tak šťavnatej, až se mi těžko pudruje:D. Jako vážně musím pudrovat hodně, abych si mohla sáhnout na tvář a necítila lepkavý pocit. Nevím, jestli to mám jako nechat trochu lepkavý, aby to bylo dewy a nebo to fakt zasypat pudrem. Nerada něco zasypávám pudrem, přijdu si pak až moc matná. Já spíš vyznávám dewy finish, ale bojím se, že mi to steče, že jo:D. Jenže v tomhle vedru se mi make-upy hodnotěj na hovno, protože, co se jako nerozteče, když na vás paří slunce a vy se topíte nejen v myšlenkách (jako vždy :')..), ale i v potu... Nepotím se jako prase, ale stejně cítím, jak se mi ten obličej přehřejvá a povoluje:D. Musím ho vyzkoušet i v menším vedru, tyhle silně krycí/lesklý make-upy jsou prostě hutnější a to si s vedrem poradit neumí. 

Po několika hodinách samozřejmě vidím, jak se ten make-up trochu rozpouští, ale nechci ho hodnotit negativně, k*urva! (Sorry not sorry. Jsem si řikala, že musím trochu té svojí plechový pusy ukázat i vám:D)
Můžu říct, že tohle letní make-up není a nebude. I když...když použijete dobrej setting spray a nebo bázi...kdo ví? Třeba jo. Ale pro mě spíš ne. Ale nosit ho budu tak jako tak, protože vypadá na pleti krásně:D!
EDIT: Zkoušela jsem to v počasí, kdy se věci samovolně neroztejkaly, a make-up vypadal i večer dost dobře. Takže na normální teploty je to v pohodě. Neleskla jsem se moc viditelně a ani žádný mapky, suchý místa... Prostě ok a já mám radost!
Cena 250 Kč.

A toto je konec dnešního článku. Není to však konec šminek, protože jsem si objednala další a ještě jsem dostala tu mysterybag, takže se máte na co těšit. Pokud máte nějaký výrobek jako já a nebo máte otázky, tak napište dolů a pokecáme:).

Krásný den přeju!

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Revolution Pro vypadá slibně. Zatím jsem si pořídila jen jednu z palet Supreme eyshadow, která má hodně třpytivých odstínů a je naprosto výborná. Nemá sice tolik odstínů(i když vytvořit se s ní dá dost), ale ta pigmentace ...<3 a pak mám také pomádu na obočí, která mě až tak nenadchla, ale to je nejspíš proto, že s tím moc neumím :D na ten korektor už koukám delší dobu, ale jak to tak čtu, pro mě asi moc nebude

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Supreme eyeshadows nemám, ale četla jsem na to (nebo spíš viděla) dost kladných recenzí:). Mně už ani nevadí, když je někde málo třpytivých nebo matných stínů, protože mam tolik paletek, že mi to nevadí:D. Vždy je kombinuju, takže je to v pohodě. Pomádu ani nevím, že mají novou:O. Nebo je to takový to s tím polštářkem namočeným v barvě? No radši nebudu koukat nebo si něco zase koupim:D.

      Vymazat
  2. Hmmm! Coby neúnavná testerka rtěnek se zeptám, jak dlouho ti ta černá vydržela? Nedrolí se to? Ceny víc než fér!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych nejedla, tak si myslím, že možná i dodnes:D. Nedrolí se vůbec! Ale spousta lidí dělá tu chybu, že dává matných tekutých rtěnek moc a drolí se to kvůli tomu. Ale nezaznamenala jsem žádný drolení:).
      Ještě k té výdrži...sama od sebe se fakt neztrácela. U jídla jo, ale naštěstí jen vnitřek rtů, takže to lehce opravíš a pohoda:)!

      Vymazat
  3. Absolutně tuto značku neznám. :) Cena mi připadá v pohodě a myslím, že by to nebyla špatná kosmetika.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si dlouho nic od Revolution nekoupila, nějak mě ta značka nezaujala. Až teď, když s nimi PetraLovelyhair udělala spolupráci, tak jsem si tu paletku zkusila koupit a musím říct, že ta kvalita mě fakt příjemně překvapila. :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.