RECEPT: Tofu se zeleninou (+videonávod) aneb upravovat videa je fakt hrozný!

25.8.16

Ahoj :).
Byla jsem zvědavá, jak se vlastně tvoří videa, jestli je to těžké, proč youtuberům trvá, než se video vydá...a páni. Komentovat něco bez toho abyste to zkusili...špatný nápad. Natočit video je v podstatě lehké, pokud máte dobrý foťák (kameru), ale následné upravování, stříhání, efekty, hudba,...docela hrozný, pokud nemáte úpravu už v malíčku. 
První problém byl ten, že moviemaker nebere formát .MOV. Bohužel můj Olympus přesně tento formát využívá. Takže jsem začala stahovat jiné programy na úpravu videi. V počítačích se docela vyznám, ale to bylo tak kurva náročný, že mě to akorát naštvalo. 
Poté jsem si stáhla formátovač a videa uložila ve formátu .avi. Dvě hodiny jsem nemohla na počítač, takže jsem si vzala meloun, hroznové víno a knihu a šla si dočíst Kinga, pak koukla na TV, instagram... Když už bylo formátování hotové, tak jsem videa přetáhla do moviemakeru a co? Zase to nefungovalo.....:DDD. 
Sem tam mi ruply nervy a já si bouchla do stolu....ale nevzdala jsem se, měla jsem v Olympusu spoustu materiálu, který jsem hodlala využít! No, tak jsem to různě zkoušela přes Youtube, tam mi to zase hlasí, že nemám novej Flash. Heleďte prohlížeč Opera je dobrý, ale s tím, že mě furt otravuje, že nemám novou verzi Flash. Jo, no tu jsem si stáhla už dvakrát, ale pořád se to nechce spárovat nebo co já vím! 
Tak nakonec jsem na youtube našla návod, že si stačí stáhnout kodek na podporu formátu .MOV. Měla jsem radost, protože to konečně fungovalo! Joo, super, finally! Ne. NE. NEEEE! Já jako nevím, ono to je možná komické si to číst, ale já...ono to totiž funguje po určitou dobu. Vždy to funguje a najednou se u videa zobrazí vykřičník a napíše to, že formát neni podporován. Takže jsem si to uložila jako Projekt, vypla a zase zapla. Nooo dalších 10 minut fungovalo naprosto vše a pak zase ty vykřičníky. Nevím, kolikrát jsem to musela uložit, vypnout a zase zapnout.
No a teď se dostanu k vysvětlení, proč video není "dokonalé". Neměla jsem už náladu. Takže hudba je na konci useknutá, různě se opakuje, a na mém počítači se obraz seká. Ale když se podívám na telefonu, tak ne, tak já nevím. Seká se to u vás, prosím? :(
Každopádně Vám chci napsat ten nejjednodušší postup ever na tohle jídlo, kdyby video náhodou nejelo.
Suroviny:
Tofu Natural - cena cca 20 kč
Mražená zelenina - já měla fazolky, hrášek a kukuřici
Koření - podravka, bazalka, paprika,
Olej - olivový
Čerstvá zelenina na salát

Pomůcky:
Hrnec a pařáček
Misky
Pánev

Postup:

  1. Nakrájím si tofu, okořením, hodím na pánev s olejem a necham osmahnout do světle hněda.
  2. Mraženou zeleninu hodíme na pařáček, který dáme do hrnce s vodou. Voda musí být níž než zelenina. Na hrnec dáme pokličku.
  3. Nakrájíme si zeleninu a pokapeme olejem.
  4. Do misky dáme napařenou zeleninu, trochu osolíme a nahoru přidáme osmahnuté tofu.
  5. No a to je hotovo, lehké, zdravé a rychlé.
Přeji Vám dobrou chuť, snad Vás to osloví a zkusíte si to připravit.
Máte rádi tofu? Zkusíte recept? Jak se Vám líbí video?
Prosím zanechte mi komentář s názorem na video, ráda bych nějakou reakci, jelikož to vůbec neumím posoudit :D. Děkuju moc♥.

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.