Necvičím a to mě štve!

26.4.17

Ahoj!
Víte, co mi vždy zkazí náladu? Počasí a nachlazení. A oboje mě teď dost obtěžuje, protože moje tělo se neumí vypořádat s deštěm a přechodem ze zimy do přetopeného autobusu:( a já to pak schytám v podobě dlouhotrvající rýmy a ucpaných dutin a dalších přidružených blbostí:(!
A díky tomu nechodím ani do fitka, protože jsem ráda, když doběhnu autobus a nebo vstanu do školy. A upřímně? Docela mě to sere. No a počasí je taky příšernost.

Jedna dobrá zpráva je, že od května by mělo být fakt super počasí! No super počasí, takové jaké si květen žádá! Už se těším až nebudu muset nosit šálu a kabát, to už mě po několika měsících doslova vytáčí. Takže hooray! Konečně budeme trochu více nahatí:D!

Pro mě je to i plus v podobě zmírnění mé nechuti cestovat po Praze, jelikož mi je furt zima a vůbec se nemůžu v kabátu a šále pohodlně hýbat a přijdu si nešikovná jak sněhulák! Zajímalo by mě, jestli si tohle taky někdo říká a uvědomuje? Já bohužel ano a tam mě těší, že konečně přichází období křiváků a bomberů a eventuálně jen svetříků, šatů a sukní! No jenže, když kydnu doma, tak moc dobře vypadat asi nebudu:DD. Ale budu se snažit a o to jde především, že:D?!!!

Další věc, která mě trochu tíží je ta skutečnost, že teď budu mít až nějako moc práce a málo času:(. Ale dny se prodlužují a teploty zvyšují, tak budu moct využívat i pozdější hodiny a nebudu nikde nasraně čekat na zastávkách, ale budu dýchat teplejší vzduch a budu mít příjemnou náladu.
Na pořádně rozkvetlé stromy se moc těším, ta jejich vůně! Není to něco hypnotického, nevzbuzuje to ve Vás naději a inspiraci? Ve mě ano a proto to tak miluju. Jen by to chtělo méně výfukových plynů a bylo by to fajn:D. To už si přeju asi moc, že jo:D.
No a dále nevím, co Vám mám říct. Koupila jsem si dneska novou konturovací tužku a primer od Catrice, tak sem udělám i recenzi, jelikož o té bázi moc českých recenzí nenajdete a to je docela škoda. Nebo možná dobře, aby mi jí nikdo nevykoupil??? 
Tímto bych asi skončila, jelikož netuším, co za další bláboly vypustit:D! Pokud na Vás působím negativně, nebojte se, nejsem taková, jen občas ráda vypadám, ale zároveň se dokážu hrozně moc radovat:D!
Čauky mňauky♥!

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.