CO JSEM DNES CVIČILA? Břicho a zadek+stehna♥

24.6.17

Ahoj v tak pěkný den:).
Je dnes krásná sobota. Teplo, sluníčko, větřík. To však pro některé znamená, že budou vyspávat do 12:D. To však není můj případ. Já většinou vstávám okolo deváté hodiny, dále spát nemůžu, protože to prostě nedokážu vydržet. Je mi vedro, mám žízeň a nudím se.
Přítel však tento problém nemá. Ten si vyspává, nejdéle jak může. A to pro mě znamená volná rána, kdy si můžu dělat, co chci. Ne vždy je to tak super, jak se může zdát:D. Dokážu se taky pěkně nudit.
Podívám se na milion videí na youtube, sjedu si Netflix a mé oblíbené show (znáte iZombie♥?) a sem tam zkontroluji instragram.
Dneska jsem si však řekla, že bych ten čas mohla využít produktivněji! Což se nestává moc často:D, tudíž té myšlenky musím využít, co nejrychleji.
V poslední době mám pocit, že moje břicho začíná lehce ochabovat a necítím tu pevnost, co dřív. To zní, jako bych se blížila babičkovskému stádiu:D, což pravda není, ale byla by to dobrá výmluva.
To mě vedlo k tomu, abych si trochu potrápila zbývající břišáky, což je vždy dobrý nápad. A abych v plavkách vypadala spíš lépe, než hůře, tak jsem se rozhodla zapojit i stehna a zadek.

Oba "work-outy" jsou z jednoho YT kanálu. Kanál najdete pod jménem BikiniModelFitness a nebo stačí kliknout ZDE. Videa na tomto kanálu jsou vytvořena kombinací různých žen, takže si myslím, že si vybere úplně každý. Najít můžete i videa, kde se při cvičení využívá různých fitness pomůcek.
Abyste si nemysleli...videa z tohoto kanálu nejsou pro křehké dívenky:D. Vždy mě překvapí, že se jede jako stroj a já skučím a nadávám (v dobrém). Cvičení nejsou nudná, což je další plus:). Rozhodně doporučuji tento kanál prohledat.
Teď už k cvičení samotnému. Prvně jsem si dala cvičení na břicho a pak na nohy. Myslím si, že je dobré si každé video pustit třeba dvakrát, aby to bylo, co nejefektivnější. Já jsem byla zpocená, jak prasátko, takže jsem si každé video dala jednou a rovnou zaplula do koupelny.

1. Břicho

2. Zadek a stehna

Přeji vám krásný den a ahoj:).


You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.