Chřipkové období aneb jak na ucpané dutiny♥ | TIP

12.2.18

Ahoj lidi!
Jak se máte? Zvládáte období chřipek, angín a jiných neduhů? Já naštěstí ano. Až na ucpané dutiny a rýmu. To je u mě klasika, ale naštěstí to není tak hrozné jako to bývalo. 
S dutinami mám problémy. Naštěstí nemusím používat antibiotika, ale myslím, že je to i tím, že to podchytím a snažím se pro uzdravení dělat vše, co se dá. Nejlepší je to nenechat úplně rozjet. Ale i tak mě trápily bolesti hlavy a vůbec jsem si připadala úplně vyřazená z provozu. Každopádně! Našli jsme s pomocí mamky a lékárnic či mého vyhledávání přípravky, které mi hodně pomáhají.
Myslím, že to začalo v září či říjnu. Zase jsem měla problémy a protože jsem věděla, že to zase bude trvat klidné i týdny, než se zbavím těch děsně ucpaných dutin, začala jsem s vyšetřováním mého případu. Po vzoru Horatia Caine jsem si nasadila pomyslné černé brýle a dala se do práce. 
První byly kapky. Používala jsem Olynth a následně Muconasal. Olynth docela fungovaly, ale zdálo se mi, že jsou agresivní a bolí mě z nich nos. Následně jsem zkusila Muconasal, protože byly ve slevě. Můj názor? Velký špatný. Vždy jsem je akorát vysmrkala. Nastříkala jsem je, uvolnilo mi to rýmu, vysmrkala jsem se a dutiny se mi ucpaly třeba do 5 minut. Ani jsem vlastně moc neměla pocit volných dutin, spíš jsem v jednom kuse smrkala, což právě samo o sobě nastartovalo zduření. 
A tak jsem je musela používat pořád dokola. Probouzela jsem se v noci a musela stříkat a následně jsem se probouzela, protože jsem se musela vysmrkat. Kolotoč stříkání si kapek do nosu. Dokonce jsem se ptala, jakto že mi nevydrží avizovaných 12 hodin. Na to jsem odpověděla, že si mám stříkat maximálně 2-3 denně. Jenže chápete....nemohla jsem spát, mluvit, jíst, cvičit,...unavovalo mě to.
Zapátrala jsem tedy na internetu po nových kapkách. 
Našla jsem Sinex Vicks. Koupila jsem si je.
Překvapila mě jejich velikost. Mají o 5 ml více, než ostatní kapky a to je dost, jelikož to je půlku více. Jsem spokojená? Moc. Více než moc! V nose vydrží dlouho, nádherně mi splasknou dutiny, po vysmrkání jsou stále splasklé. Mohu je použít třeba 3x denně a jsem v pořádku. To je opravdu změna. No a k tomu se váže i to, že od října mám buď pořád první balení nebo maximálně druhé a jsou z poloviny plné. Rozhodně doporučuji, kamarádka si je po mém doporučení koupila a taky spokojená.
Další super přípravky jsou Sinupret Forte a Paralen Grip.
Sinupret Forte je přípravek na přírodní bázi. Obsahuje směs pěti rostlin, které napomáhají zprůchodnit dutiny a vyčistit je. Více informací zde. Určitě doporčuji. Tabletky jsou malé zelené potvůrky, které jsou nasládlé, ale nerozpustí se vám rychle v ústech, takže máte čas na polknutí.
Paralen Grip je přípravek přímo na chřipku a nachlazení. Potírá více problémů než Sinupret, ale není zase tolik přírodní. Avšak doporučit ho mohu taky. Je řekla bych i silnější než Sinupret. Nejlepší je kombinovat a uvidíte, jak se vám uleví. Více zde.
Já je začala brát někdy v tom říjnu a rýma se mi objevila až někdy teď v únoru. Pro mě naprosto neuvěřitelné. Nikdy jsem tak spokojená nebyla. Víte, já jsem dost make-up addict, takže když pořád smrkáte, tak si stíráte make-up a nemůžete absolutně nosit rtěnky, protože si je rozetřete všude okolo pusy a nos máte celý červený a úplně zbavený make-upu. Světový problém číslo jedna, že? No pro mě je to aspoň druhý světový problém:D! Nebaví mě vypadat neupraveně a nemocně. Takže je to díky těmto pomocníkům mnohem více zvládnutelné a pohodlnější.
Nikdy bych neřekla, že se dokážu takhle rozepsat na téma "rýma, dutiny a já", ale ráda bych pomohla někomu z vás, kdo je nešťastný po celý rok, protože ho trápí dutiny. 
Tento článek není sponzorovaný, ale pokud firmy vyrábějící tyto výrobky mají zájem, tak se nebráním:D!
Každopádně vám přeju krásný týden a určitě se rozepište, jak to máte s nachlazením či chřipkou vy.
Pac a pusu♥.

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.