4 domácí voňavé výrobky, které si nesmíte nechat ujít♥ | RECENZE

19.6.18

A víte co já miluju?
Víte co si užívám?
Domácí výrobky, které voní tak pekelně dobře, až je to možná hřích! Vůně tak omamná, až se sami divíte, že to jde vyrobit doma. A dostanete i výsledky!
No můžu vám říct, že jsem takovou kosmetiku našla. Slečna z Brna, která tím žije, zná tajemství, jak vyrobit naprosto překrásné výrobky.
Anett najdete zde: https://www.instagram.com/kukarraca/. Udělá na přání prý skoro cokoliv, takže neváhejte a napište.


Nevím, jak vám, ale samotné fotky mi evokují domácí pohodu. Příjemné odpoledne plné zkrášlování. Bez zbytečné chemie. Nejsem přímo typ holky, která by potřebovala všechno BIO, EKO, Vegan friendly,..ale snažím se nevyužívat nadbytečnou chemii. A u domácí kosmetiky nemusíte mít strach, že z vás bude laboratorní králík na kterého se patlají různé kombinace a pak se jen čeká na alergickou reakci. 
U Anett si můžete objednat výrobky, které vám budou vyhovovat jak složením, tak vůní. 



Růžový krém je tvořen avokádovým olejem a voní po melounu a rybízu. Jen co otevřete kelímek, tak ucítíte jemnou ovocnou vůni. Pokud máte problém s pravidelným mazáním, tak získáte větší motivaci se pravidelně o svojí kůži starat.
Aspoň já to tak cítím, protože mám pocit, že si na sebe mažu parfém. To se hodí, když máte v plánu vidět svého partnera. Máte totiž nejen krásně hebkou kůži, ale voníte jak sen. Další super vlastnost tohoto krému je jeho roztíratelnost, stačí opravdu málo. Určitě doporučuji:)! 


"Co to voní? Ty máš novou voňavku? To je dobrý."


Skořice a jahoda? Dohromady? No ano! Když jsem si poprvé čuchla, nebyla jsem si jistá touto kombinací. Čím déle jsem však čuchala, tím více jsem se zamilovávala. Ta kombinace je zvláštní, ale až neuvěřitelně dobrá. Peeling je tvořen solí a skořicí a já musím říct, že jsem netušila, že by skořice mohla také obrušovat. Ale je to tak a vaše nohy jsou jak znovuzrozené. Skořice je navíc perfektní jako antibakteriální a hojivá složka, tudíž pomůže od zarůstání chloupků. Dále se o skořici mluví jako o bojovnici s celulitidou.
Já se však více přimlouvám za tu antibakteriálnost a hojivost. A jakou sůl zde najdete? Epsomskou. Neznáte jí? Já jí taky neznala, ale evidentně to je do peelingu parádní složka. Přečtěte si o ní zde, budete koukat. Zkráceně však zlepšuje vstřebávání hořčíku, bojuje proti nespavosti a stresu a regeneruje unavené svalstvo. Nejlepší postup je si jí nasypat do vany plné vody a poté, co voda vychladne jí vypustit a vrhnout se na obroušení těla:)!



Další voňavá bomba. Máte rádi levanduli? Pokud ne, tak se tomuto obloukem vyhněte. Avšak pokud máte, tak nažhavte instagram a najděte tu Anett a objednávejte. Budete jak v nebi. Mýdlo je vyrobeno z bambuckého másla, bavlníkového a avokádového oleje. Nechybí ani levandulový květ. Mýdla tohoto typu se dají používat na celé tělo, záleží pouze na tom, jak vám to sedne. Nebojte se zkusit mýdlo na obličej (oleje rozpouští makeup), vlasy nebo celé tělo. 

Poslední výrobek je sůl na tělo a nohy. Samostatnou fotku nemám, ale vidět jí můžete na fotce číslo 1. Zde se budu opakovat, jelikož musím pochválit silnou vůni levandule. Ještě jsem nezkoušela, ale těším se, až se tak stane. Teď v létě se tyto koupele hodí, protože buď máme nohy v uzavřených botách a paří se nebo v otevřených a jsou na nich nánosy prachu z ulic. Nehledě na to, že většina letních bot je plochá a nohy tím trpí. Proto dbejte na pravidelnou péči.


Jsem ráda, že jsem se mohla podělit o svojí zkušenost a třeba jsem vás tím naladila na tyhle voňavé výrobky.
Máte zkušenost s domácí kosmetikou? Kupujete nebo vyrábíte? V obou případech mi napište do komentářů.
Pas a pusu♥.

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.