Fajnovky za duben aneb když potřebuješ inspiraci, jukni do článku (+soutěž) I OBLÍBENCI

3.5.19

Před měsícem jsem brečela, jak rychle to uteklo a už jsme zase tady? To je příšerný, až se trochu bojím, že se brzo vzbudím a bude mi šedesát 😁.


Tento měsíc toho zase tolik nemám. Možná jsem byla líná, možná toho zas tak zajímavého nebylo, kdo ví🤷‍♀️. 

I tak doufám, že nějaké novinky a zajímavosti najdete i vy, čtenáři.


VĚCI, KTERÉ BYCH SI PŘÁLA NA ZAČÁTKU SVÉ FITNESS CESTY VĚDĚT O ZDRAVÉM STRAVOVÁNÍ - Pokud jste fit začátečníci nebo si prostě nejste jistí, co a jak, tak doporučuju tento článek. Autorka článku má nejen krásnou postavu, ale i supr přístup ke zdravému životnímu stylu. V článku se dozvíte, co dělat a co nedělat. Co je zdravé chování a co ne. Určitě doporučuji, protože je stále spousta holek, které zdravý životní styl berou "nezdravě". Což je trochu ironie, že? Tak to pojďme společně napravit. Jediný, co mi vadí, je to, že slečna upravuje článek na střed. Je to příšerný, tak se prosím naučte, že lidské oko tohle číst nechce😁😣!

TOP 10: Nejlepší adaptace Stephena Kinga - Máte rádi Kinga? Určitě spousta z vás jo, tak se jukněte do článku a zjistěte si, jaké filmové adaptace jsou jedny z těch nejlepších. Článek samozřejmě doporučuju i těm, co Kinga nečtou a mají prostě jen rádi dobrý filmy.

Stanley Tuci a Kiernan Shipka čelí útoku neznámých příšer v traileru k filmu The Silence - Mohlo to být zařazené ve filmech, ale zatím jsem to neviděla, tak to nešlo! Kiernan Shipka je dle méh vycházející hvězda. Hraje novou Sabrinu a já jí miluju. Věřím, že i v tomhle filmu předvede svoje super výkon. V článku si přečtete trošku o filmu a pak si můžete pustit trailer. Pokud jste viděli Tiché místo nebo Birdbox a líbilo se vám to, tak tohle je další kousek, který má stejné téma. Film pak můžete najít na Netflixu. Já se na něj chystám☝.

5 beauty rituálů pro krásu - Článek napsala užásná Lucka, která byla naším prvním hostem v podcastu. Že nevíte, že mám(e) podcast? CHYBA! Najdete ho na Spotify či iTunes pod názvem Ještě, jednu prosím. Každopádně Lucka sepsala 5 tipů, jak se o sebe starat. Obličej, nožky, tělo, mysl...na tom všem záleží, tak proč si nepomoct k duševní rovnováze i zvenku? Ten poslední rituál jsem poradila i příteli. A možná, že to začnu dělat i já!



Whitney mám moc ráda. Je roztomilá a vypadá úžasně. Ve videu vám ukáže, co považuje za každodenní must-have potraviny. Takže pro všechny, kdo cvičí nebo chtějí žít zdravě je tohle video ideální🍉. Kanál zde.


Je vůbec legální být tak dobrej v tanci? Když koukám na tuhle dvojici, tak si moc jistá nejsem! Jejich tanec je výrazový, gymnastický, krásný, jemný, svižný, plný energie,... Fakt úžasný. Podívejte se aspoň na kousek. Nechápu, jak některý kousky dělají 🤪...


Znáte RealTalk? Je ten nejlepší český interview kanál, který vede drsná Lili. Ptá se na nepříjemný otázky a tím jsou její rozhovory zajímavý. Žádný nahrávání na odpovědi. Lili si jde pro odpovědi jak žralok😁. Ale i tak mi je moc sympatická a už jsme si navzájem vyslovily oboustranné zálíbení. Nevím ani proč, asi mám prostě tak dobrý lichotky, že se nademnou ostatní smilujou a dělají, že mě mají rádi😅.

Vybrala jsem pro vás rozhovor s Sharlotou. Sharlota mi moc sympatická není. Její hudba mi přijde příšerná a je na mě až "moc". Prostě tak nějak celkově😁. Pro cítím lehké zadostiučenění, když jí Lili semtam vyvede otázkami z rovnováhy. Na kanálu mají i jiné zajímavé rozhovory, tak se určitě podívejte. Kanál zde.



Burger. Potřebujete něco víc? Přidam ještě jedno slov. Jednoduchý burger.

Zdravý mrkvový dort - nezkoušela jsem, ale kamarádka řikala, že byl vynikající. Vyměnila mouku a pár dalších věci a stejně byla spokojená. Článek sepsala členka FitFab, tak to značí kvalitku🍰.


Řbitov Zviřátek - A mně se ten film líbil. Občas čtu nevrlý recenze, ale nemůžu souhlasit. Knihu jsem dočetla asi týden před tím, takže jsem to měla živě v paměti. A podle mě film dost dobře zachytil ponurou náladu, která byla v knize dost cítit. Nebylo to obšlehnutý na 100 %, ale mně se to líbilo. Co se mi nelíbilo, byl konen. Ten teda byl až moc americkej😁.

Pokud film neznáte, tak je to o tom, že se rodina přestěhuje do nového baráku, který má tak velký pozemek, že zasahuje do mystického/mysteriózního území. Okolo baráku pořád jezdí obrovské náklaďáky, takže si musí dávat pozor, aby je nesrazily. Bohužel jejich kocourkovi se to nepovede a tak ho otec se sousedem jdou pohřbít na (h)řbitov, který si vytvořily děti. Jenže kocour se vrátí. Jiný. Zlověstnější.

Film je podle knihy od Kinga.

Vynálezkyně: Z kapky krve - Film (dokument) je ukázkou toho, jakou sílu dokáže mít člověk, který umí dobře mluvit o svém výrobku. Elizabeth Holmes našla neuvěřitelný způsob, jak otestovat lidskou krev. Z malého množství krve dokázal její přístroj zjistit snad vše. Jenže... vše byla lež. Elizabet oklamala všechny investory, znamé osobnosti, pacienty, zaměstnance. Nahrabala si milióny až jednoho dne její firma měla nulovou hodnotu.

Dokument je neuvěřitelně zajímavej. Fakt si ho pusťte a uvidíte, že v Americe je doopravdy možné vše. Elizabeth dokázala ochcast systém a lidi takovým způsobem, že to snad není ani možný. Nevím, kdy jsem viděla tak dobrej dokument.

Popis z čsfd: Díky vynálezu, který sliboval přinést revoluci do způsobu testování krve, se Elizabeth Holmesová stala nejmladší miliardářkou na světě, a Američané na ni pohlíželi jako na Steva Jobse v sukni. Pak se po její společnosti přes noc slehla zem... Elizabeth Holmesová vtrhla do Silicon Valley s revolučním lékařským vynálezem. Nazvala jej "Edison": malá, hypersofistikovaná černá skříňka, která měla být schopná provést až 200 typů krevních testů během pár minut, to vše z jediné kapky krve. Jehly, laboratoře a pár vyvolených společností, které je ovládaly, by se rázem ocitly v propadlišti dějin. Stejně jako Mark Zuckerberg, Steve Jobs i samotný Thomas Edison chtěla Holmesová převrátit celý průmysl vzhůru nohama a vnést do něj revoluci. Mělo to však jeden háček – celé to byla lež. Jednalo se o jednu velkou habaďůru. Z původně nejžhavější technologické společnosti roku 2014, oceňované na 9 miliard dolarů, se vyklubal podvodný, krachující systém, který odhalil zranitelné místo Silicon Valley.

Hra o trůny - Díky bohu už nadešel čas a je tady nová série. Popisovat seriál nebudu, jen vám chci sdělit, že jsem nadšená z třetího dílu osmé série❤.

Trailer Park Boys: The Animated Series - Animovaná sprostá kravina o chlapech z parku pro karavany. Jako oddych je to skvělý. A jsou tam kočky, takže dobrý. Najdete na Netflixu.

Love, Death & Robots - 18 animovaných krátkých filmů, které na sebe nenavazují. Aspoň ne příběhem. Jinak jsou si v něčem podobné a to v tom, že jsou tak trochu zvláštní. Zatím jsem viděla 11 dílů a moc se mi líbily. Jsou tam roboti, kočky (ty teď evidentně ovládly internet), příšery, poselství,... fakt všechno možné. Musím říct, že mě to nějakým způsobem fakt sebralo a je to podle mě hrozně fajn. A collection of animated short stories that span various genres including science fiction, fantasy, horror and comedy. Taky na Netflixu.
Tak přecejen to sem dám. Ale nebojte napíšu o tom samostatný článek💕. Pokud si ho poslechnete, tak určitě napište váš názor a nebo navštivte instagram.





Bubeník je kamarád a musím říct, že písnička je skvělá! Ploužákovitá, ale i přesto "silná"! 


A hned jsem si jí dala jako vyzvánení na telefon. Iggy rapuje a já to miluju❤.


Písnička naprosto skvělá k práci. Bez zpěvu, inspirativní.



parkujujakpica.cz - jak název napovídá, tak zde můžete koupit nálepky, kterými můžete zhodnotit jízdní vlastnosti ostatních řidičů😅.

Remove Image Background - Potřebujete rychle vymazat pozadí z fotky? A víte, že existuje úplně super stránka, která to udělá za vás?

Keanu Reeves cvičí s příslušníkem Navy Seals v rámci přípravy na nový film John Wick 3 - Nevím, kolik z vás baví videa, kde někdo trénuje taktiku a střelbu, ale mě to baví😁. Hlavně, když je to Keanu Reeves, kterého už několik let miluju. Poté, co mu umřela manželka i dítě, se uzavřel do sebe. Nebyl na něj hezký pohled a já zbožňuju aktuální situaci, kdy je zamilovanej do filmu ve kterém hraje - John Wick. Je vidět, že ta role mu úplně vlila novou krev do žil a to mě baví. I ten film mě baví💕.

Všechny odkazy z tohoto článku najdete zde.
A teď k soutěži moji čtenáři. Soutěžit se bude o tři poukazy (3 výherci/1 poukaz) na jeden nápoj do kavárny COTTEE. Najdete jí v krásných prostorech Karlína. Kavárna COTTEE je strašně fajn. Majitel je zlatíčko a jeho kavárenský výtvory jsou super. Sám do kavárny peče a dělá jídlo. No, ale to nejzajímavější je schované v tom názvu. 

Podmínky soutěže:

Povinné
Napište do komentářů:
1. Proč se kavárna jmenuje COTTEE?
2. Zaujal vás tento koncept? Slyšeli jste o něm někdy?
3. Proč čtete můj blog? Co vás na něm nejvíce baví?
4. Co je vaše vysněná práce?
5. Sledujte kavárnu COTTEE na insta. Majitel si o nic takového neřekl, ale já to tam mám prostě ráda 💕. A hlavně se budete furt oblizovat z těch jejich storíček.

Nepovinné
Protože nejsem influencer, tak bych vás ráda požádala o nějakou tu lásku na mém osobním instagramu. A pak taky na podcastovém instagramu (ale to si radši poslechněte a třeba se vám zalíbíme). Tahle část není povinná, protože nesnáším vydírání skrz soutěže.

Soutěž bude probíhat dokud nenapíšu do komentářů konec🙂. Takže směle do soutěžení, já se moc těším na vaše odpovědi🌹.

To je pro dnešek vše. Tak papa a hodně štěstí.

You Might Also Like

20 komentářů

  1. Já si myslím, že ten odkaz je víc než super😂!

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda já sem tak rada, že nejsem jediná, kdo nema rád sharlotu. Já absolutně nechapu, proč jsou z ní všichni tak mimo. Prijde mi hrozny všechno kolem ni, jeji hudba, její vyjadrovani, to jak se najednou vsude cpe, peitom ještě pred pár mesicema sem netušila, ze existuje :D jinak render talk je super, jen tam jsou většinou lidi, co neznám ani trošicku.
    A ty nálepky jsou docela sranda :D občas by se ani hodily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě mám třeba ráda, že je extravagantní, ale na mě je to už prostě moc. Když se někdo snaží být až moc zajímavej, tak mě to moc nebaví. Je to dokola a spíš nuda😥.

      Vymazat
  3. jeee, takova kopa skvělý inspirace :)) Tenhle typ článků je strašně fajn!
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že máš tyhle články taky ráda💖

      Vymazat
  4. Na ten dokument se budu muset podívat, už podle tvého popisu mě zaujal :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se podívej, je fakt dobrej a úplně nebudeš chápat, co se to stalo a hlavně, jak se to stalo😁🤪

      Vymazat
  5. Jdu mrknout na článek o informacích do začátku, zaujal mě. 😊
    Film Řbitov zvířátek je u nás teď na plakátech na hodně místech, takže ani mě neuniklo, že vyšel. Ale úplně nevím, jestli se na něj chci podívat. Jsem dost strašpytlík. :D
    A, neukamenuj mě, Hra o trůny jde úplně mimo mě. Neviděla jsem ani jeden díl... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad ti pomůže, ale dost možná ty věci znáš budeš🙂. A samozřejmě neukamenuju, to je na každém, jestli bude koukat😁. Já zase nejsem extrémní fanoušek Avengers, takže já to mám zase jinak v téhle části😁

      Vymazat
  6. Přidávám se k těm co nemají rádi Sharlotu, mě ona prostě jako osoba nesedí a nechápu to haló kolem ní. Řbitov zvířátek bych taky ráda viděla, ale nemusím horory, tak si raději přečtu knížku :D Podcast si ráda pustím. Skvělý článek plný super tipů :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já jí dissit nechci, ale prostě na mě je až moc extrémní a moc vidět. Mám radši lidi, co se drží při zemi a stejně odvádějí dobrou práci. To mi sedí víc.
      Kniha je super!! To rozhodně doporučuju💖

      Vymazat

  7. 1. název je spojením anglických slov kávy a čaje - je to i nápoj, který připravují i v kavárně (spojení čaje a espressa)
    2. upřímně jsem o tom nikdy neslyšela, a nenapadlo by mě to, ale rozhodně bych to chtěla někdy vyzkoušet, naposledy mi akorát kamarádka vyprávěla o drinku, který míchá dohromady espresso a tonic, to si taky nejak neumim predstavit :D obojí mě láká
    3. tvůj blog mám moc ráda, už jen proto, že je vidět, že tě baví psát, a jsi v tom vážně dobrá, vždy příjdeš se zajímavym tematem, hodně mě baví tvoje měsíční shrnutí, články o cvičení, ale i recepty :) piš dál a víc :)
    4. moje vysněná práce je editorka nebo redaktorka :)
    5. sleduji, vtipne je, že bydlím celkem kousek, a nevim, ze je tam takova skvela kavárna, rozhodne tam nekdy musim zajit na brunch, diky za tip :)

    https://veronikahajkova.blogspot.com/
    hajkovaveronika@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Aaa... Super post! Thanks for sharing, very interesting ^^

    Would you like to support each other by follow GFC and G+?
    Let me know if you follow me and I will follow back asap!

    Xoxo,
    Erika

    OdpovědětVymazat
  9. Slečnu z blogu Life by Angellyca sleduji už dlouho a musím uznat, že tyhle články jsou super! Já mám v oblibě její zdravé a zajímavé recepty. Beru si i osobně tvou radu o zarovnávání textu na střed, už se to nestane! :D
    Jinak díky moc za tipy na 5 beauty rituálů pro krásu a video o must-have potravinách, to jsou přesně mé oblíbené formáty. :)
    Tu samolepku na auto si koupím spíš pro sebe, právě dodělávám řidičák a zrovna s tím parkováním to vidím bledě. :D
    Tera in Chester

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, má je fakt super❤. Takový lidský.

      Doufám, že se ti beauty riturály zalíbí, mně se líbily fakt moc🙂.

      Haha, držím palce😅❤.

      Vymazat
  10. Ten článek o Fitness od Angellicy jsem taky četla a už dlouho mě žádný tak nezaujal :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.