A co když vlastně nemáš mít make-up s růžovým podtónem? LA Girls - Foundation mixing pigment | KOSMETICKÝ TIP

11.7.20

Konečně jsem sepsala článek s kosmetikou. Líčení, šminky a patlátka naprosto miluju. Až je trochu divný, že nemám 100% kosmetický blog 😁.

Najít správný odstín make-upu může být fakt náročný. Existují 3 základní podtóny pleti - žlutý, růžový a neutrální. Výrobci tohle moc nerespektují a flákají to, jak se jim zachce. Už je to teda mnohem lepší, ale v drogérce prostě není místo na 30 odstínů (a podtónů) od každého make-upu. Ačkoliv já si myslím, že by měla být povinnost mít v nabídce všechny podtóny. Většina se mi zdá hrozně růžová, přitom my Evropani jsme buď neutrální a nebo do žluta. To, že máte na tváři zečervenání totiž neznačí, že máte mít make-up do růžova. Ale nebojte, já si to taky myslela. Pak jsem zjistila, že jsem spíš do žluta. Jaké překvapení!

Nevíte, jaký máte podtón pleti? Mrkněte na video od Molly. Vše je tam naprosto skvěle vysvětlený. Například se dozvíte, že jsou horní podtóny (začervenání) a spodní podtóny. Molly tam mluví o více podtónech (teplý x studený), ale vám by měly stačit 3 základní .


Pokud vám to nebude stačit, mrkněte na video od Alex. Ta vám to také vysvětlí naprosto skvěle, takže od teď už budete vědět, po jakém make-upu sáhnout 😎.


Zjistily jste, že jste do žluta? Máte doma jen make-upy, které jsou růžové? Ha, nebojte, já jich taky mám dost do růžova. Nejlepší je, že je nemusíte vyhazovat. Já už několik let používám bílé mixery, kterými zesvětluji. Velmi často make-upy oxidují/ztmavnou nebo jsou prostě tmavý, což mě jako Sněhurce nesedí. Jenže já ani nevěděla, že mám žlutý podtón! Nejsem úplně do žluta, jsem neutrální do žluta. To mi sedí úplně nejvíc. Ale stejně jsem byla překvapená, že mé červené tváře nejsou automaticky braný jako podtón.

L.A. Girls PRO.color Foundation Mixing Pigment
A protože jsem nechtěla nic vyhazovat, poohlédla jsem se po mixeru. Dostala jsem doporučení na L.A. Girls PRO.color Foundation Mixing Pigment v odstínu Yellow. Největší překvapení mě čekalo při zjištění ceny. Pouhých 250 Kč. Má 30 ml, což není málo, jelikož na míchání spotřebujete maličko.

LA Girls Pro color Foundation Mixing Pigment Yellow

Mixer je krémový, kryje a je velmi pigmentovaný. To se samozřejmě hodí, protože vám vydrží opravdu dlouho. S make-upy se velmi dobře kombinuje. Já mixuji na hřbetu ruky normálně prstama, žádný velký srandy😁. Při mixování přidávejte žlutou barvu postupně a fakt jen naprostý ždibíček. 

LA Girls Pro color Foundation Mixing Pigment Yellow

Mixer jsem kupovala na cosmeticos.cz. V nabídce mají bílý, žlutý, oranžový (hnědý) a modrý mixer, což je naprosto ideální, pokud rády experimentujete a zkoušíte. Díky tomu už nikdy nebudete mít špatný odstín make-upu!

LA Girls Pro color Foundation Mixing Pigment Yellow

Tenhle ždibíček jsem namixovala s make-upem a úplně to stačilo. Fakt to nepřehánějte, budete litovat.

LA Girls Pro color Foundation Mixing Pigment Yellow

A tady už v praxi vidíte, jak to vypadá. Nalevo je make-up a napravo make-up s mixerém. Docela rozdíl, že? Vypadá to, jak úplně jiný odstín. Přitom mi stačilo asi 10 vteřin.

Plusy
1. Kryje
2. Pigmentovaný
3. Skvěle se mixuje
4. Cena

Mínusy
1. Trochu make-up ztmavuje

Mixer vám určitě doporučuju. Hodí se vždy, když si nejste jisté, jestli vám make-up z e-shopu sedne, nebo ne. A vlastně to ani nevíte v drogérce, kde není dobré světlo, takže pak vylezete a zhrozíte se, co jste si to koupily 😁.

To je pro dnešek vše. Doufám, že vám článek pomůže🎆. Budu ráda, když se semnou podělíte o váš názor na nabídku odstínů v drogérii, nebo jak vybíráte odstín vy a jaký si hlavně myslíte, že máte podtón.
Pa, Verča

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Já to mám s odstíny tak, že vždycky beru ten nejsvětlejší. Zatím jsem se vždycky trefila. Přes léto makeup nenosím. Tento mixér vidím poprvé. Neměla jsem ani tušení, že něco takového existuje, ale díky za tip. Je fajn o něm vědět, kdyby náhodou. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já si taky beru vždy nejsvětlejší. Ale podtón make-upu mi ne vždy sedne bohužel. Tak to řeším takhle a dobrý :). Nemáš vůbec zač :)

      Vymazat
  2. Co jsem se jednou zatoulala k make-upům, tak vím, že je dost těžké si njít tu svou správnou barvu. Ale jelikož mě to ani nějak nebavilo, tak se držím jen pár věcí, které mi zvýrazní obličej - řasenka, obočí. A stačí mi to. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joooo, je to trochu boj. A víš co? Někdy to obočí a řasenka stačí. Hlavně, když je vedro :)!

      Vymazat
  3. Já používám většinou jen BB a nebo make-upy, které jsem vzala ani nevím kde a sedí mi. Ale až teď jsem se o to začala pořádně zajímat. :-D
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ještě nenašla dobrý BBčko. Chtěla bych zkusit nějaké korejské, to by mi totiž mohlo sednout. Ale zatím nemám. Jinak držím palce v tvé cestě za dobrým odstínem a podtónem :D

      Vymazat
  4. Ja som rozmýšľala že si tieto produkty na miešanie kúpim ale mne by trebalo čo by mi nerobilo oranžový makeup alebo príliš žltý.

    MÔJ DRUHÝ TRÍMESTER

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, stačí dát opravdu malinko :). Když to děláš opatrně, tak se nic nestane :). Maximálně to setřeš kapesníkem nebo to šoupneš do lahvičky s make-upem a tam se to ztratí :D

      Vymazat
  5. Hmm tak já si celý svůj makeup život myslím, že mám růžový podtón, protože jsou na mě zase skoro všechny makeupy příliš žluté a až oranžové. Teď si mě ale trochu znejistěla, takže jakmile bude čas, kouknu pro jistotu na videa, abych měla konečně jasno. :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš to. Třeba jsi opravdu ta výjimka a jsi růžová. Ačkoliv z fotek to působí, že jsi spíš neutrální než růžová:D.

      Vymazat
  6. Já popravdě vůbec netuším, jaký mám podtón pleti. Mám moc ráda make-upy od Maybelline a Bell cosmetics, protože už vím, co od nich čekat. Většinou si beru odstínově takový střed a pokud jsem opálenější, beru na léto o odstín tmavší a vždycky se trefím :-) vždy je vybírám online, protože mě nebaví si to zkoušet na ruku v drogerii, protože na obličeji to je pak většinou stejně jiný :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je možný, že už to prostě poznáš od oka nebo máš štěstí. Já bohužel všechny podtóny nezvládám. Ale to jsem tak 24 let nevěděla :DDD.

      A jojo, ruka a obličej nemusí mít stejný podtón, ruce jsou často opálený a třeba víc do žluta. A to pak mate.

      Vymazat
  7. Tyjo, ještě ze existují lidi, kteří s makeupem pomůžou nebo poradí, ale v drogeriích Vám moc nepomůžou. Takže je super, že tyto videa jsou. :)

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepomůžou. A znám i příběhy z parfumerii, kde ti poradí blbě🙄. To si pak koupíš make-up za 1500 Kč a přitom ti nesedí...

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.