NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT: Dermaroller 0.5 mm ♥

23.8.16

Ahoj.
Zakoupila jsem si slavný DERMAROLLER s jehličkami, které mají půl milimetru a těším se, až budu psát své názory, tipy a triky :).
Nevšimla jsem si, že by na to kromě Lukyho (jeho videodělal nějakou recenzi, takže doufám, že dostanete info, které si třeba přejete mít.
Zatím jsem dermaroller zkusila jednou a musím říct, že už druhý den pleť vypadala poměrně dost hezky. Pupínky se docela zredukovaly a pleť působila mnohem lépe, avšak je asi lepší, aby si pleť další den odpočinula od makeupu, ale o tom později.
Nevím, za jak dlouho Vám budu moci poskytnout smysluplnou recenzi, ale určitě se jí dočkáte:). Udělala jsem už i fotky v jakém balení vše přišlo, v jaké kvalitě...a tak:). Nebojte se nic nezapomenu a vše řádně vysvětlím, abyste se nemusely strachovat o peníze nebo, a to je důležitější, své zdraví.
Doufám, že jsem Vás třeba potěšila a za nějaký čas se uvidíme, tak pac a pusu. Mějte se krásně, pište básně a čaau♥.

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.