FOTO JÍDELNÍČEK: Zdravá jídla

13.6.17

Ahoj, dlouho jsem zde nebyla. Napadlo mě, že se mi nahromadily fotky ve foťáku a tak bych je sem mohla dát. Třeba se někdo inspiruje:).
Spousta jídel je jednoduchá, zdravá a levná. Strava nemusí být nic jiného. Vždy když někdo říká, že je zdravá strava drahá, tak mi je líto, že nikdy neměli snahu najít si suroviny, které lze jíst. Když si vyhledáte správné internetové obchody nebo prostě obchody, tak můžete najít naprosté cenové poklady.

Stačí se jen trochu snažit!
Bulgur se zeleninou. Super jídlo, ale musím říct, že po tom hodně rychle vyhládne. Proto doporučuji přidat více proteinů nebo tuku.

Domácí pizza. Něco nepřekonatelného. Zdravá, vynikající, ÚŽASNÁ! Stačí pár ingrediencí a máte hotovo. 

Banánovo-mrková buchta. No povídat vám, že jsem to mixovala v mixéru a mrkev byla velká třeba 1 cm...nemusím:D.

Zkoušel někdo z vás domácí chipsy z mikrovlnky? Boží!

Když jdete hlídáte děti a jdete ven. Nejlepší sváča.

Snídaně, jak má být. Barevná, krásná, chutná. Ovesné vločky, chia, kokos, jahody, musli a maliny.

Květáková. Tahle polévka ke zdravému životnímu stylu prostě patří.

Je okolo oběda, takže přeju dobrou chuť!

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.