Zdravý proteinový mugcake s tvarohem 🤤 | RECEPT

31.5.20

Potřebuje vůbec někdo tak primitivní recept? Já věřím, že ano. Proteinový fitness mugcake s tvarohem je super nápad na snídani nebo pro mlsoně, kteří nechtějí nic prasáckého, ale přesto by si malý zákusek moc rádi dali. 

Ten můj je z pouhých 4 ingrediencí. Můžete taky udělát banánový mugcake, ale já na banán neměla chuť. Ačkoliv tam na mě jeden, akorát tak riped, smutně koukal.

Fitness mugcake s tvarohem

Mně se dlouho nedařilo udělat dobrej. Vždy byl takovej nedodělanej a prostě "bleh". Ale teď je konečně fakt jako buchta, takže here I am with my recipe.

Zdravý mugcake

Ingredience
1 odměrka Aktin proteinu Pekanový koláč (cca 30 g)
1,25 odměrky mouky (cca 40 g)
Čtvrtka lžičky kypřícího prášku
120 ml mléka

Na ozdobu
Maličko kokosu
Půl vaničky tvarohu (ale klidně o trochu méně)

Postup
  1. Smícháte protein, mouku, kyp. p. a mléko. Já to dělala v shakeru, aby se mi protein dobře rozpustil, ale určitě můžete i rukou. Směs dejte do misky nebo do hrnečku. Já zvolila misku, protože je širší a dortík se může lépe "propéct". Hoďte mugcake do mikrovlnky - já jsem to dala na plný výkon na cca 2 minuty. 
  2. Smíchejte pořádně tvaroh s proteinem. Stejně tak smíchejte mandlové máslo v prášku s trochou vody, aby se vytvořila pastovitá konzistence. Vyndejte mugcake na talířek, pomažte ochuceným tvarohem, posypte kokosem, pokapte mandlovým máslem a posypte borůvkami.
  3. Hotovo
Slovo na závěr: Samozřejmě můžete použít jiné věci, ale já se držela toho, co fungovalo mně. Použila jsem polohrubou mouku. Mugcake nakonec vyšel trošku tužší, ale mně to díky tomu napatlanýmu tvarohu nevadí. Připomíná mi to piškotové těsto, což je super 😁. Takhle pěknou konzistenci jsem ani nečekala. Mléko jsem použila plnotučné, ale asi na tom nezáleží. A tvaroh je vlastně taky plnotučný. Jiný tvaroh nejím, protože není kyselý a nemusím ho vůbec sladit. 

Dávejte pozor, kolik použijete kokosu a másla. Pokud si nedáte bacha, můžete z toho udělat extrémně tučnou bombu. Tuk je samozřejmě zdravý, ale zase byste to neměli v jednom mugcaku přehánět. Já použila to práškový máslo, které má o 90 % méně tuku a téměř o 70 % méně kalorií než tradiční mandlové máslo. Btw práškový másla jsou to nejlepší, co existuje. Naprosto boží záležitost!

Edit:Snědla jsem 3/4 a jsem přežraná 😅.

Doporučuju si k tomu pustit jeden ze seriálů, který doporučuji v článku 5 ANIMOVANÝCH SERIÁLŮ NA NETFLIXU, CO MĚ BA.

Když nad tím tak přemýšlím, tak by to byl naprosto skvělý korpus na dort! Drží tvar, neproteče a přitom je měkký. 

Edit 9.6.: Dneska jsem si dělala mugcake s banánem, oříšky a bez prášku do pečiva (omylem😅) a moc dobrý. Fotka hned pod tímto dodatkem.

Fitness zdravý banánový proteinový mugcake


Proteinový mugcake

Mugcake s proteinem

Zdravý mugcake s proteinem

Mugcake s tvarohem

A to je asi vše. Doufám, že to třeba někomu pomohlo. Pokud máte nějaký jiný recept, určitě mi ho hoďte do komentářů. A nebo mi dejte vědět až vyskoušíte ten můj 🌸. 

A pokud nemáte nic jiného ke čtení, tak mrkněte na tenhle recept na hummus od Lindy. Pokud vás víc baví péče o pleť, zamilujete si peeling pro citlivou pleť, který pro vás připravila Dana. Rády nosíte sandálky, ale vaše nohy jsou nicmoc? Přesně pro vás sepsala Iva článek DOMÁCÍ PEDIKÚRA V 5 KROCÍCH

You Might Also Like

28 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Dneska jsem si ho dělala znova a pořád chutná dobře :D

      Vymazat
  2. O. MŮJ. BOŽE... Nikdy, fakt přísahám, že NIKDY, jsem neměla takhle dokonalou konzistenci. A ten kokos v tom, asi umřu :D♥ Fakt dík, teď nebudu snídat nic jinýho :D :D

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, ale já tomu taky nerozumím. Tam ani není vajíčko😅. Možná, že je ten protein od Aktinu fakt kouzelnej, protože já to asi jinak nechápu. A je to fakt mňamka, doporučuju. Určitě můžeš dát kokos i dovnitř, ale to pak chce přidat na mléku 😁.

      Vymazat
  3. Mě teda na sladké moc neužije, ale tohle vypadá hodně luxusně. Dost mě zaujalo mandlové máslo v prášku, o tom jsem ještě neslyšela. Ségra všechny tyhle másla zbožňuje, tak už vím, co jí pořídím k narozeninám! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě na sladký taky moc nejsem. Asi ani proto jsem nepřidala žádný cukr, takže to určitě pro spoustu lidí bude nedostatečně sladký😁. Ale já fakt moc nesladím, takže jsem byla spoko.

      A to máslo je božský!! Určitě jí ho pořiď. Akorát to mandlový nikde nemůžu najít. Ale arašídový jde najít na Aktinu nebo Fitness 007. A určitě i jinde, ale já jinde moc nekoukám :D.

      Vymazat
  4. Noo vypadá to tedy dost dobře. Já miluji kombinaci banánu a kokosu, takže tohle by mi mohlo chutnat. Dávám si do záložek a až budu mít po zkouškách čas, vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, s banánem by to mohlo bejt určitě super. Mám teď hodně banánů, tak to asi zkusím. Možná by to mohlo být více šťavnatý🤔.

      Vymazat
  5. Mňam, vypadá skvěle! Jednou jsem zkoušela mugcake, nějaký obyč recept, byla tam mouka, prdopeč, vajíčko, mléko.. a dala jsem tam mandarinky a taky dobrý :) Pro mě, trouby nemajíc, je to ideálka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oo, mandarinky, jo? Jsou dobrý teplý? To bych se asi trochu bála, přitom je mám moc ráda :D. Jojo, my teď máme akorát malou troubu, takže pro mě je mikrovlnka taky super věc :D

      Vymazat
  6. Sakra, vypadá úžasně! Mugcake si dělám poslední dobou často ke snídani, ale s tvarohem jsem ho ještě nezkoušela. Musím to napravit! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, tvarohová "omáčka" je fakt super. Bílkoviny navíc :D!

      Vymazat
  7. Uuu mňaam. Tak môj mug ceke nikdy, nikdy nevyzeral takto dobre. Ukladám recept a skúšam. Ďakujem

    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj taky ne. Ale dneska jsem se doslechla, že ten protein dělá tuhle tužší hmotu🤔. Tak to je asi fakt tím proteinem :D.

      Vymazat
  8. No mňam, hned bych si dala, sbíhají se mi sliny, jak je to i hezky nafocené :D
    A navíc neskutečně jednoduché, až je mi to podezřelé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to fakt dobrý, akorát člověk musí kvůli tomu proteinu trochu předpokládat, že to je tužší. Což mě nevadí :). A když si tam dáš tvaroh nebo jogurt, tak to zase bude vláčnější :).

      Je to podezřelý, ale je to pravda :D! Taky jsem překvapená, že to jde i bez vejce. Moc tomu nerozumím.

      Vymazat
  9. Páni, fakt krásné piškotové těsto! Akorát se trochu divím, že jsi nedala vajíčko, toho bych se trochu bála :D Mě se spíš stává, že mám těsto moc suché, ale minule jsem dělala mrkvový mugcake a povedl se na 1* :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, že to tak vypadá? Já jsem čuměla. No jako tohle je troooooošičku susší, ale to se dá vždy vylepšit banánem, jogurtem, tvarohem. Nebo si uděláš tu tvarohovou "omáčku" a pomatláš to.

      A mrkvovej mugcake asi taky zkusím. To je dobrej nápad! Díky za tip:)

      Vymazat
  10. Já si dělám klasiku z vloček, banánu, jogurtu, vajíčka a prášku do pec. 😊Ale nějaký právě s proteinem bych chtěla zkusit, vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si právě taky dělala z vloček, ale z nějakého důvodu se mi to takhle hezky nepovedlo. Nevím, čím to je :(. Ale určitě chci vyzkoušet mouku z vloček místo tý bílý obyčejný, co používám. Nebo špaldovou, ta je prej na pečení super.

      Vymazat
  11. Ja na mugcake používam výhradne iba vajíčko, proteín, podľa chuti kakao, banán, sem-tam pridám vločky a hlavne kypriaci prášok ♥

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím, že vajíčko používá většina z vás :D. To je zajímavý. Tenhle recept je fakt dobrej i bez něj. Ale možná bych mohla někdy zkusit, jak to chutná nebo vypadá s ním. Já obvykle taky všude dávám vejce.

      Vymazat
  12. Mugcake jsem zkoušela jen Jendou v životě, čokoládový a nic moc. Ale po přečtení t ego článku a Zkouknutí těch božích fotek mi snad dám ještě šanci a vyzkouším ho! 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ten můj byl do tohodle receptu taky nic moc. Vždy jsem z toho měla takovou kejdu :D. Hodně tomu pomáhá ten protein :D.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.