8 otázek, které vás zajímají ohledně Netflixu | NETFLIX

12.1.19

Tak tu máme další článek. Chtěla bych ho věnovat všem, kteří se nemůžou rozhodnout.

Pořídit si Netflix nebo ne? Vyplatí se to za ty peníze? Budu mít dostatek filmů a seriálu ke shlédnutí? Je ovládání složité? Co české titulky? Jak zjistím, co už jsem viděl/a a kde jsem skončil/a? Mám si ho pořídit s někým jiným?

Tohle a ještě víc se dozvíte, když budete číst dál.

Co je to ten NETFLIX?

Je to, jednoduše řečeno, online poskytovatel filmů a seriálů. Založení se datuje již od roku 1997! Kdo z vás ví, že už je tady 20 let? Pamatujete si, kdy vy jste o něm prvně slyšeli? Hádám, že to bude rok 2015-2016? Dávalo by to smysl, do Česka se dostal v roce 2016.

V současné době je dostupný v cca 190 zemí celého světa.

Ze začátku samozřejmě Netflix neposkytoval filmy a seriály online. Jak by si to ti lidé pouštěli, že? Spousta lidí žádný PC vůbec neměla.

První aktivitou této společnosti bylo půjčování DVD. Mladší ročníky možná ani nezažily ty skvělé chvilky ve videopůjčovnách. Minuty, půlhodiny až hodiny strávené před dost omezeným výběrem. Buď jste přišli s jasnou představou a nebo naopak bez ní a tak jste jen bloumali a hledali, co se vám zalíbí. Jojo, kde jsou ty doby 😁.

Naštěstí se firma od roku 2007 přesunula na internet. Zde se začala rodit nám dobře známá, online výpůjčka filmů. Roky ubíhaly, až se v lednu 2016 Čechům a Slovákům otevřely úplně nové možnosti. Od té doby máme na výběr k dispozice tisíce různých filmů a seriálů.

A co cena? Kolik stojí Netflix předplatné?

Máte 3 možnosti, záleží jakou kvalitu vyžadujete. Klasicky se vyplatí ta nejdražší možnost.

  1. Přístup pro 1 zařízení v SD kvalitě -199,- 
  2. Přístup pro 2 zařízení HD kvalitě - 259,- 
  3. Přístup pro 4 zařízení v (až) 4k kvalitě - 319,-
Rozhodně doporučuji možnost třetí. Pokud si přístup rozdělíte mezi 4 osoby, zaplatí každý pouhých 80 kč! Kvalita se samozřejmě odvíjí od rychlosti vašeho internetu, ale nemusíte mít to nejlepší na trhu. Náš internet má 20/5 Mb/s a vše jede bez jediného problému. Není to žádný rychlík a myslím, že spousta z vás má ten internet rychlejší než já. Jen tak pro zajímavost uvedu stránku http://rychlost.cz/. Zde si můžete změřit jak rychle data přijímáte, odesíláte a jakou má váš přijímač odezvu.

Možná budete mít taky dobrého kamaráda, který vám dá svůj účet zdarma. Jako to mám já. Haha.

Co když mě to nebude bavit, to zaplatím zbytečně za celý měsíc?

Ničeho se nemusíte vůbec bát. Netflix nabízí měsíc zdarma! Nemusíte platit a když vám Netflix ani za tu dobu neohřeje vaše ledové cynické srdíčko, tak to prostě jen zrušíte.

If you decide Netflix isn't for you - no problem. No commitment. Cancel online anytime.

Super, zatím se mi to líbí. Bohužel někdy se mi prostě víc hodí mít film nebo seriál stažený... 
Já žádný problém nevidím ani v této situaci. A víte proč? Na Netflixu máte u spousty obsahu umožněné stahování. Ne vždy to u všeho je, ale u naprosté většiny ano. Můžete si stahovat jak do telefonu, tak i do pc.

Jak moc je super letět letadlem a sjíždět třetí sérku Stranger Things v podstatě bez omezení?

Jediné omezení je občas to, že některé filmy (seriály) nemůžete mít stažený neomezenou dobu. Už se mi stalo, že mi platnost stažení vypršela. Tak si na to dávejte pozor. Ale když si něco stáhnu, tak stačí pár dní, ne že budete koukat za dva měsíce, že jo😁...

Je výběr dostatečně velký?













A nechcete se mě náhodou zeptat i na to, jestli je země kulatá? Samozřejmě, že je tam obří výběr. A nejen to! Netflix vám na základě shlédnutých filmů/seriálů doporučí podobný tituly. Neuvěříte, kolik vám toho Netflix nabídne. Obrovské množství prokrastinace! Nudit se určitě nebudete. Já vám zaručuju, že televize pro vás přestane existovat. Kouknete se maximálně na večerní zprávy, ale pak poběžíte na Netflix.

Filmy také můžete třídit podle žánrů.

V poslední době začali přidávat obrovské množství populárních filmů či seriálu. Každý den mě překapí něco nového. Čeká na vás třeba Witcher aka Zaklínač, Sabrina, The King nebo Rick and Morty.

Edit: Pokud si dáte Netflix do češtiny, zmizí vám část obsahu. Proto doporučuji si ho dát do aj, k českým titulkům a dabingu se dostanete úplně v pohodě 🙂. Možná už se vám stalo, že kamarád měl na výběr víc filmů a seriálů než vy. A to je přesně tímto. Takže si ho dejte do angličtiny a vše bude ok.

Je ovládání náročné?
Není.

Neumím anglicky...
Nebudu říkat, že je mi vás trochu líto, ale i pro vás se najdou seriály a filmy s českýma titulkama (klikněte a tam najdete info, další odkazy dole v článku). Já bych vám spíš doporučila tento nešvar převést na výmluvu, proč si Netflix pořídit. Vždyť, kdo z nás se neučil angličtinu shlížením Přátel?
Já teda ne, ale znám hodně lidí, co jo:D. A fakt, i Přátelé tam jsou! A HIMYM. A pokud hledáte český dabing, rozklikněte si na počítači tento odkaz Netflix český dabing. Můžete si tam navolit, jaké audio chcete, tedy i to české.

Adam Šafránek z blogu Two Gentlemen mi poradil, že do Chromu existuje rozšíření, které vám dovolí přidat svoje vlastní titulky. Jukněte sem.

Vždy zapomenete, co už jste četli...nebo viděli?

U knížek mám tento problém taky, ale Netflix je kámoš. Dá vám rozkoukané filmy hned nahoru do samostatného šuplíčku a vy víte, že stačí kliknout na šipku a koukáte dál. Není to paráda? Podle mě je, protože nemám čas si zapisovat, kde jsem skončila.

Užitečné odkazy
  1. Jak Češi hodnotí obsah na Netflixu? Takhle.
  2. Jaké novinky očekávat?
  3. Jaké jsou nejlepší, nejoblíbenější či nejnovější filmy a seriály v kategorii Netflix novinky
  4. 30 nejlepších Netflix filmů za rok 2018 
  5. Netflix nově umožňuje platbu v českých korunách a přidává další filmy s českými titulky 
  6. 75 nových filmů s českými titulky na Netflixu
Doufám, že jsem tímto článkem vyčerpala všechny otázky, jaké kdo může mít 🙌. Snažila jsem zapátrat v hlavě a zodpovědět takové, které jsem mívala já. Příště vám dám tipy na moje oblíbené filmy a seriály!

Co vy? Máte Netflix? Chtěli byste si ho pořídit a nebo vám stačí online filmy na internetu?

Pokud vás něco zajímá, tak určitě napiště do komentářů a já odpovím:). Mějte se krásně, piště básně a ahoj!

Pro více info, mrkněte na IG účet Netflix_CZ.

You Might Also Like

26 komentářů

  1. Netlix jsem si totálně zamilovala, protože na něm můžu sledovat seriály, které nikde jinde nejsou. Měla jsem ho na zkoušku někdy v srpnu, když měl zrovna premiéru jeden seriál. Znova jsem se přihlásila až v prosinci a začala sledovat víc seriálů a hlavně filmů. Líbí se mi na tom, že si mohu film stáhnout na mobil v aplikaci a pak ho spokojeně sledovat ve vlaku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, ty jsi rychlá s tím komentováním:D.

      Jo Netflix je super věc, je tam toho fakt hafo a člověk si vybere. To stahování taky miluju, když člověk jede déle, tak se aspoň nenudí. Ono stačí, když člověk jede po Praze hodinu:D.

      Vymazat
  2. Veru. Netflix jsem si stáhla na dva měsíce v létě, pak zrušila a teď zas na pár týdnů obnovila. Je super, že to jde i takhle na omezenou dobu, přitom můj účet stále funguje a pamatuje si, co jsem měla například rozkoukané. Když nemám čas, zruším, když naopak vím, že využiju, ráda ty 200 zaplatím. Krásné dny, Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, to jsem ani nevěděla, že to takhle ukládájí i když přestaneš koukat. Tak kvůli tomu je to ještě lepší, teda:)!

      Děkuji a tobě také:).

      Vymazat
  3. Mimochodem, to co nemá oficiální titulky, tak je tam lze dostat i oklikou :-) Stačí si do Chrome stáhnout Super Netflix, a budete mít v každém videu co si pustíte nahrát titulky vlastní, rozhodně doporučuji.

    https://chrome.google.com/webstore/detail/super-netflix/iakpdiefpdniabbekcbofaanjcpjkloe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adame moc díky za zprávu :O! Vůbec jsem nevěděla, že to existuje, dopíšu to do článku. Já to nepotřebuju, ale je dobrý o tom vědět. Moc díky:)).

      Vymazat
  4. Zrovna dnes jsem se začala o Netflix zajímat, jelikož neustálého stahování mám dost. Takže asi do něj půjdu-konečně:D.
    Měj se krásně, dávám odběr tvému blogu a budu ráda, když se zastavíš na návštěvu i u mě na blogu, navíc teď u mě probíhá soutěž s Dermacol.

    Měj se krásně!
    ByGabra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čauky:)! Tak to jsem ráda, že jsem ti zodpověděla nějaké otázky a ty teď budeš filmovo-seriálová královna:D.

      Moc děkuju za odběr a soutěž mě určo zajímá:)!

      Vymazat
  5. O Netflixu jsem slyšela, ale nějak jsem zatím neměla potřebu zjišťovat jak funguje. Vše, co jsem chtěla shlédnout jsem našla jinde, ale věřím, že když člověk okusí, tak je pak těžké se odtrhnout :D Každopádně pro můj větší rozhled, jak to s Netflixem je, mi Tvůj článek poskytl dostatek ucelených informací, dík moc :)
    P.S. Filmům a seriálům zdar :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, hlavně tady se ti to vůbec neseká. Jako není tam vše samozřejmě. Bohužel:D. Ale je tam toho fakt hodně.

      Tak jsem ráda, že aspoň k něčemu málu ti byl. Třeba nějaké info pošleš dál:D.

      Zdar, nazdar! :D

      Vymazat
  6. Uff, k Netflixu mám zmiešané pocity. Občas tam nájdem zaujímavé seriály, ale poväčšine tam neviem nájsť filmy, ktoré chcem (slovenský účet na Netflixe, čo už)....každopádne vďaka za tento článok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba by ti víc sedlo HBO? Ty mají taky spoustu různých seriálů. Pak je ještě Hulu, ale to je asi jen americké:).
      Já na Netflixu koukám převážně na seriály, filmy si pouštím jen občas. Ale je možný, že Slovákům to víc okleštili a máte toho méně:/...

      Vymazat
    2. Hulu myslím nie je vôbec v tomto regióne možnosť. A som si takmer istá, že Slováci to majú okresanejšie, než Česi ... a áno, začala som ho využívať lavne na seriály aj ja, tie tam aspoň ako-tak väčšinou nájdem :D

      Vymazat
    3. Já si taky myslím, že to Hulu tady nepůjde. Ale to HBO jo a prej je taky super:). Je tam Game of Thrones:D! Tak škoda, že vám to takhle oklešťujou:(...ale tak to je vždy se mi zdá. Je mi to líto, protože jste naši bratia :(. Ale věřím, že jste nám v patách a bude to jen a jen lepší.

      Vymazat
  7. Netflix znám, ale ještě jsem se nedostala k tomu, abych ho začala používat. Vždycky přetrpím pár vteřin reklam a seriály sleduji online zdarma:) Ovšem tvůj článek mě dost nakopl a začala jsem přemýšlet, že si to společně s někým zaplatím, protože ten výběr je velký:)!
    www.terainchester.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele ono ani nejde o reklamy, ale spíš o to, že to fakt jede hrozně rychle a nebo si to můžeš stáhnout do telefonu či pc:D. Já můžu vřele doporučit:)!

      Vymazat
  8. No co se týče Netflixu tak mě zajímá samozřejmě to, jestli bude zase vysílat pokračování Gilmorek :-) teda, jestli nakonec nějaké bude...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, já jsem viděla, že tam pokračování bylo, ale teď jsou tam asi jen 4 díly. Nevím, kolik těch dílů fakticky vyšlo. Jo tak už koukám, jsou fakt jen 4:D. Takže tam mají vše, ale píšou u toho Limited series, tak nevím:(...

      Vymazat
  9. Netflix se stal za posledni rok, co ho mam, moji velkou laskou, a take studnici poznani k anglictine :) je to skvely nastroj, ktery rozviji slovni zasobu, clovek tam najde spoustu pokladů, o kterych dosud nevedel.
    Treba zrovna vyse zminene serialy, ktere tam mas na fotce, Atypical, 13 reasons why a dalsi. ted jsme narazili na serial Sex education, normalne bych si rekla proboha co to je uz podle nazvu :D ale shledli jsme celou serii a jako neuveritelne jsem se nasmala a jeste si procvicila dalsi slovicka :) fakt skvely... :)
    at uz filmy, serialy, nebo ruzne dokumenty a reality show treba o uklidu, o tom jak lide vymysli projekty a obchazi hypoteky, proste vsecko me bavi :) skvely skvely. za me ty penize co platime mesicne za netflix za to stoji kazdou korunou.



    https://veronikahajkova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsi zklamaná:D! Netflix je prostě fakt boží. Je to studnice největši prokrastinace na světě:D!

      Vymazat
  10. Super článek. Také s přítelem přemýšlíme, zda si ho pořídit. Často koukáme na filmy, ale přehrávače se sekají a někdy se to online ani nedá sehnat. Také kdo furt má vymýšlet na co koukat :D A ta cena mi nepřijde nijak vysoká. To si radši odpustíme jednu návštěvu restaurace měsíčně :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám takovej pocit, že byste ani do restaurací nechodili a jen čuměli na Netflix:DDD.

      Vymazat
  11. Zdravím Vás, existuje možnost, jak odebrat zařízení? abych mohl později přidat případně nové?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí se odhlásit a přihlásit se jinde. Ale já jsem přihlášená zároveň na telefonu a zároveň na pc :).

      Vymazat
  12. Co na mě machruješ ty pizdo že neumím anglicky? Zase si ho umím v kuse 6 hodin honit.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.