Bullet Journal - jak jsem si ho zpracovala já? I TVOŘENÍ

19.1.19

Zdravíííím:).

Dneska tady mám článek na který se mě už několik lidí ptalo. No a je konečně tady, tak doufám, že vám k něčemu bude:).

Nedávno jsem vydala článek na téma Bullet Journaling a protože je to teď velmi vyhledáváný téma, tak jsem se rozhodla vám ukázat, jak vypadá mnou vytvořený diář pro rok 2019. Dělám ho poprvé v životě, takže nějaké chybky tam jsou, ale to mě nijak netíží, jsem fakt spoko.

Řekla bych dokonce, že jsem na sebe dost pyšná. Tvoření diáře ve mě vyvolalo naprostou lásku k vlastní výrobě. Taky jsem se rozhodla udělat si vlastní samolepky, o tom ale až někdy jindy.
Kreslení a malování mě bavilo od malička, ale postupem času a zvyšujícím se věkem na to člověk začne kašlat. Naštěstí se moje kreativita zase probudila a here I am!

Takže jak vypadá můj první Bullet Journal?

Samotný diář
Diář má mléčně žlutou barvu stránek a je tečkovaný. Pro někoho, kdo neumí nakreslit rovnou čáru je to nutnost. Sehnala jsem ho v Tigeru za 200 kč. Teda dala mi ho sestřenka, abych nekecala. Dělá v Tigeru vedoucí, tak jsem ten den dostala spoustu dárečků :). Diář je A6 a má dostatek stránek. Nemá nejsilnější papír, ale na klasický fixy je super. Dokonce můžete použít i vodovky a na druhé straně se nic neobjeví a to je fajn:)! Jak uvidíte, tak jedny fixy z Tigeru mi pustily na druhou stranu a trochu mi jí poničily, ale naštěstí to bylo jen jednou.


Pomůcky
Taak a teď, co jsem k tvoření použila. Samozřejmě pravítko, ale to jsem nefotila. Rozhodla jsem se, že do diáře budu psát černě, což je trochu problém, protože mám spoustu krasných per s modrým inkoustem:D... Asi si budu muset pořídit černý inkoust.

Čím tedy píšu? Centropenem. Má krásně sytou černou barvu a po chvilce se nerozmazává. Když používáte fixy, tak se snažte do té černé nezasahovat, protože "voděodolný" není a trochu se rozpije:/. Ale stačí si dávát pozor a všechno bude ok.



Pak jsem použila vodovky z Tigeru. Mají sytou barvu a jednotlivé barvy se dají vyndat. Jsou totiž v kalíšku.


Pak jsem si pořídila fixy se štětcovým hrotem. Myslela jsem si, že s nima půjde dělat kaligrafie, ale buď jsem nešikovná a nebo na to prostě nemají udělaný ten hrot. Blbě se koriguje tloušťka :(. Ale jinak jsou super. Stály cca 45 kč a jsou krásně sytý. A protože mají štetcový hrot, tak se s nima nadherně a rychle vybarvuje! 


Super pomocníci jsou oboustraný lepící pásky. Nemusíte se patlat s lepidlem, které vám může protéct na druhou stranu nebo olepit všechno okolo. Žlutá páska je z papírnictví za cca 30 kč a bílá je z Aliexpressu za pár kaček.

V Tigeru jsem taky objevila tyhle super tiskátka. Mají v sobě černý a červený polštářek s inkoustem. Zatím mi to s nimi moc nejde, jak můžete vidět na úvodní stránce diáře (dole). Ale to neva:). Je to strašně roztomilý, takže jsem spokojená:D.



Samolepkyyyyy! Juchů. Tyhlety jsou z Aliexpressu a kdyby někoho zajímaly, tak mi napište do komentářů a snad najdu odkaz. Jsou to kytičkový samolepky a jsou přenádherný. Blbý je, že jsou sněhově bílý a tak se příliš do diáře nehoděj. Ale to nevadí, jejich krása vše převážuje:).



To by asi z propriet zatím bylo všechno. Ještě mi mají příjít další, jukněte do minulého článku. O těch vám určitě taky napíšu. Joo a pak ještě používám fixy z Aliexpressu, ale ty jsem nevyfotila:(. Tak třeba příště.

Uspořádání diáře
Diář jsem si uspořádala hlavně prakticky. Nemám tam moc blbostí, nechtěla jsem plýtvat papírem. Nemám to ani přeplácaný, to se mi fakt nelíbí. U mě nenajdete xx washi pásek, milion třpytek a podobných kýčů. To přenechám těm, kterým se to líbí a chtějí si to tak vyzdobit:).

Většinu věci jsem obšlehla podle ostatních na Pinterestu. Tady máte mojí nástěnku, třeba se vám něco zalíbí:).


Narozeninové kolo
Tohle kolo se mi hrozně zalíbilo a tak jsem si ho chtěla vytvořit sama. Moc se mi líbí, jak jsem ho udělala. Kolečko si můžete udělat kružítkem, skleničkou a nebo nějakou šablonou. Já jsem si udělala šablonu z papíru. Ale bylo to zbytečně pracný:D. Nemám tam napsaný ještě všechny narozeniny, ale na tom se pracuje:D. Haha. 

Můžete si tam taky napsat důležitá data - já tam mam například výročí s přítelem! Nemůžu uvěřit, že za dva měsíce to budou 4 roky, kdy jsme se dali dohromady.


Holčičí útrapy
Holky, asi je vám jasný, co tohle znamená, že? Já si sice vedu kalendář v telefonu v aplikaci Můj kalendář, ale někdy se potřebuju podívat na celý přehled do diáře. Takhle přesně vím, kdy si co naplánovat:).

Byla to moje první malůvka a nic moc teda. Barvy se vůbec nedoplňují a je to takové hala bala, ale to se dá upravit vždy. Není to moje priorita:).



Přehled roku 2019
Dlouho jsem data neměla doplněný, protože jsem nevěděla, co tam napsat. Ale nakonec jsem zvolila nejpraktičtější zpracování a vzniklo z toho toto. 

Styl "papírků" se mi moc líbí. Podle mě je to hrozně hezký na to, jak je to primitivní:D. Na pravé straně můžete vidět ty žluté skvrny, to mi udělala ta fixa z Tigeru :(. Škoda, ale jak řikám, who cares.


Články
Někdy mám super nápad na článek, ale hned ho zapomenu. Nebo si nepamatuju, jaký článek (a jestli vůbec) jsem vydala. Tohle je super přehled, kde si zapisuju tipy na články a po sepsání a vydání si ho můžu odškrtnout. Dole si ještě chci dodělat Zpracováno/Rozpracováno/Zbývá.

Všimli jste si tam nějaké chyby? :D


Knihy
Když jsem poprvé viděla to krásné zpracování přečtených knih (vlevo), tak jsem neodolala a udělala si ho také. Zabralo mi to haaafo času, ale je to krásný a já jsem pyšná:D. Ponocovala jsem do dvou, koukala na Brooklyn 99 a tvořila a tvořila.

Vpravo můžete vidět, jaké knihy si chci přečíst. Díky Terce z Outcry blogu jsem našla pár zajímavých knih, které si nutně musím přečíst.


Recepty
Nejsem si ani moc jistá, proč tady mám tohle, protože se mi tam nic nevejde, ale můj nápad je ten, že si tam zapíšu, kde recept najdu. Například něčí instagram nebo web. To si myslím, že je dobrý, protože kolikrát chci něco udělat a následně nejsem schopná si vzpomenout u koho jsem daný recept viděla.

Ozvláštnila jsem to kresbičkama, který tomu dodávají na roztomilosti. Pokud chcete dělat také malé kresby, tak je hledejte pod názvem "doodles". Pinterest, Youtube a Google je jich plný. Vždy si to nakreslím tužkou a když jsem spoko, tak to překreslím centropenem.

BTW vajíčko je nažloutlý omylem. Já si spletla barvy:D. Snažila jsem se to zachránit bílou vodovkou.






Youtube
Nevím, jestli to víte, ale mám na Youtube pár videí. Teď je tam pusto a prázdno, ale chtěla bych brzo zase začít natáčet. Docela mě to bavilo, takže proč ne:). Budu si sem zapisovat, co bych si přála natočit.
Wishlist
Můj první wishlist! Nikdy jsem si ho ještě neudělala, ale protože nejsem schopná si cokoliv zapamatovat, tak si to musím zapsat. Zatím tam mám kancelářkou židli, protože ta moje je otřesná a bolí mě záda, Joni Jeans aka nejlepší džíny na světě a dva druhy čajů, které mi poradil kamarád.



Akce
Víte kolikrát jsem přišla o akci, protože jsem si nevzpomněla, že nějaká bude? No hrůza! Pojistila jsem se tímto seznamem. Není rozdělený do měsíců, protože nevím, jaký měsíc bude plný a jaký ne. Musím důvěřovat sobě, že se do diáře podívám:D.

Stránku jsem ozvláštnila kaktusama, protože jsou prostě cute. A ty papírový mi nechcípnou:(...



Filmy a seriály
Jak to říct...já jsem trochu magor. Sjíždím Netflix pořád a tak jsem si řekla, že nějaké výstavní kousky zaznamenám i do diáře. Navíc mi občas někdo poradí film a já si to nezapamatuju, nepodívám se a následující setkání mi to ten člověk pořád připomíná:D.

Znáte nějaký z těch seriálů?


A protože vás nechci unudit (a jsem trochu mrcha), tak zde článek končí. Příště vám ukážu, jak jsem si rozdělila leden. Mám ho poměrně jednoduchý, tak ho snad do dalšího článku trochu upravím:). 

Doufám, že vám článek nějak pomohl a inspiroval.

A co vy? Tvoříte si diář? A líbí se vám ten můj? Co nesmí chybět ve vašem diáři?

You Might Also Like

20 komentářů

  1. To je moc pěkný. Líbí se mi :-)
    Já osobně mám problém s tím, že si nedovedu poznámky zaznamenávat a když, tak jen pár dní a často jsou moje diáře po zbytek roku prázdné :-( Zkusím s tím něco udělat, protože mám takový vnitřní pocit, že diář potřebuju :-)

    Kátfoblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně, člověk se musí diáři věnovat, ale po chvilce zjistí, že je díky němu mnohem více aktivní:)! Dobrý je dělat si ty chlívečky a následně odškrtávat. To je pocit k nezaplacení:D.

      Vymazat
  2. Ahoj! Já si na tento rok objednala diář z papelote.cz, který si nemůžu vynachválit, mám ho v bavlněném obalu, je krásný, má u každého týdne stránku navíc na poznámky, takže přesně akorát pro mě, nejsem úplně tvůrčí duše:D:-( Ale tvůj bullet journal mě totálně nadchl! Schodou náhod jsem zrovna dneska v Tigeru byla, takže jsem ho tam viděla, ale při představě, že něco hezky kreslím mám husí kůži, to není pro mě:D Pokaždé, když jsem se snažila o antistresové omalovánky, tak jsem byla mnohem více rozzuřená, než ve chvíli, kdy jsem se k uklidňujícímu vybarvování odhodlala. :-D
    A panebože, ty jsi tak šikovná! Moc se mi líbí to narozeninové kolo a přehled SOS dní, to je pecka! Kéž bych také uměla tak hezky kreslit. :-)
    www.terainchester.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně Terko. Není to o tom umět kreslit, ale umět dobře gumovat:D. Ten diář je v podstatě jedna velká gumovací párty. Překreslovala jsem všechno fakt x-krát:D. A strávila s tím x-hodin. Takže jde spíš o to, jestli to člověka baví. Fakt mi věř, že jsem všechno aspoň 5x překreslovala:D.

      Jinak papelote neznám, ale podívám se. Občas mě baví se koukat na diáře, který si nikdy nekoupím:D.

      A moooc děkuju za komentář:)!

      Vymazat
  3. krásné, já bych to nevydržela tak organizovaně vést, mám jeden s daty jako klasický diář a jeden bez linek, kam si píšu vše, poznámky, lepím si tam lístky z divadla, atd:)
    www.libenanovakova.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to fakt naplňuje, takže mě to snad vydrží:D. Ale i "hotové" diáře jsou nádherné:)!

      Vymazat
  4. Já jsem si jednou pořídila Doler, že si ho dotvořím podle sebe. Strašně jsem se na to těšila a pak jsem zjistila, že už toho i tak mám nad hlavu a najít si čas na odreagování a tvoření mi nějak nejde najít. Potom byl diář černobílý, smutný a raději jsem sáhla po už hotovém motivačním :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasný. Já to chápu:). Každému to prostě nesedne:). Aspoň se uživěj papírnictví a "tvořiči" diářů:D.

      Vymazat
  5. Tyjo máš to fakt kráááásný <3

    OdpovědětVymazat
  6. Ježiš, to je super!! ♥ Úplně skvělý nápad! Přesně tyhle věci bych si i já potřebovala zapisovat... v klasickém diáři najdu narozeniny mých blízkých, akce, které mě čekají, ale třeba knihy, které jsem přečetla, filmy, které jsem viděla, to vždycky zapomenu a pak si nemůžu vzpomenout, když chci někomu poradit. :D Takže takový seznam knih, seriálů a filmů, to by bylo super. A celkově ten diář vypadá báječně. :))

    wonderful-time.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super, taky se mi to líbilo hned od začátku:D!

      Moc děkuju za pochvalu, jsem ráda, že se to líbí i někomu jinému:D!

      Vymazat
  7. Na to, že je ti tvůj první bullet , tak je to nádherný! Nejvíc se mi líbí ten nápad s narozeninovým kolem :) Jo a ještě ty kaktusy jsou boží :D!

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Aničko <3! Ty kaktusy jsou parádní, nevím proč, ale jsou prostě hrozně hezký obecně. A sukulenty:D!

      Vymazat
  8. Máš to moc krásné! Letos jsem se taky poprvé vrhla na BuJo:)

    S láskou,
    ELIS MINAROVÁ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to moc děkuju a doufám, že budeš s BuJo taky spoko:).

      Vymazat
  9. Musím říct, že diář máš opravdu nádherný!:) Já bullet journal párkrát dělala a nebavilo mě to, protože jsem vždycky po pár dnech zlenivěla, takže mám teď Doller a s tím jsem zatím moc spokojená:)
    To narozeninové kolo je skvělý nápad, stejně jako zapisovat si akce a recepty a wish list. Fakt super, moc se mi to líbí:)
    Jinak ze seriálů jsem zrovna včera dokoukala první sérii You (zkoukla jsem ji za 3 dny, neuvěřitelně mě ten seriál chytil!) a jsem z toho strašně rozčarovaná- jak to dopadlo a o čem bude druhá série.. Pecka :D Pak samozřejmě znám Lucifera, u toho se nemůžu dočkat nové série. A na Sabrinu chci koukat teď, protože už mi došly seriály:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee to jsi moc hodná Vaness! Jako není dokonalej, ale taky se mi moc líbí. Hele každý na něj prostě není, takže já to chápu:D. Kdyby si každý dělal svůj, tak by výrobci diářů neměli, co žrát:D.

      Já už You dokoukala taky a musím říct, že jsem teda nečekala, jak to dopadlo:D. Byla jsem docela překvapená, že to nedopadlo zrovna romanticky:D. Lucifer a Sabrina jsou skvělosti nad skvělosti!

      Vymazat
  10. Musím říct, že obdivuji, že jsi deník dokončila. Nejvíce paf jsem z malůvky u wishlistu. Ty žárovky jsou strašně roztomilý :) Já jsem si ještě netroufla si svůj diář takto vytvořit. Dělat ho ručně by mě asi bavilo, jen bych se bála, že něco pokazím a už bych se na to musela dívat celej rok :D (na takový věci jsem talent - přetáhnutí čáry, něco napsaný šikmo atd.) a navíc by mě úplně stejně bavilo dělat ho v počítači a pak jen vytisknout a nějak sešít. Nad tím si nepřemýšlela? :)
    Jinak moc děkuji za milý komentář u mě na blogu. Budu moc ráda, když se nějak zkontaktujeme a ujmeš se mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuju :). Hele já tam mám taky spoustu chyb. Rozpitý stránky, černá čáry, co jsem udělala omylem, otisky...a víš co? Je mi to jedno. Aspoň je vidět, že jsem to dělala já a ne někdo jiný. To, že něco není dokonalý je úplně normální😊.

      Jinak určitě ti napíšu🌹.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.