Voním, voníš, voníme s YODEAYMA parfémy 🌹I KRÁSA

23.2.19

Ahoj pravidelní i noví čtenáři. Mám pro vás otázku. Poměrně jednoduchou. Jaký máte názor na voňavky, které se "opičí" po originálech?

Moje zkušenost s "napodobeninama"?

Já jsem se před pár lety vydala do jednoho kadeřnictví, kde se voňavky dalo očuchat. Přišla jsem nadšená, že si pořídim levný, ale krásně voňavý parfém a... No, nebyla jsem spokojená. Voňavky ukrutně smrděly a já jsem byla zoufalá a čuchala dál a dál, jestli jsem se třeba nespletla. Strávila jsem tam docela dost času a nakonec odešla s prázdnou.

Ty voňavky smrděly všechny úplně stejně
😒. Podle mě je tam měli vystavené delší dobu a tak se zkazily. Já mám totiž doma voňavku, kterou jsem ani za dva roky nebyla schopná vyprázdnit a má podobný "odér". Hlavní důvod je ten, že jsem škrt. Originální voňavky jsou drahý a mně je líto je používat. Hrozná vlastnost, když se nakonec zkazí a nedá se používat:D... 

To mě od těhlech voňavek odradilo. Nechtěla jsem smrdět lacinou voňavkou, ať si to každý chválí, jak chce. 


Poznámka: Ty voňavky nebyly značky YODEYMA, jen aby bylo jasno😁.

A teď?

Narazila jsem na nabídku spolupráce s e-shopem, který tyhle vůně inspirovaný originály prodává. Když jsem se spojila s majitelem www.swee.cz, byla jsem trochu nervózní. Co když budou ty voňavky smrdět? Co když budu nespokojená? Já mu to pak budu muset oznámit, protože nic takovýho propagovat nechci.

Jak to dopadlo? No...zaslaný voňavky miluju
💕. Voním se mnohem častěji, než předtím. Už je mám asi 2 měsíce a jsem fakt spokojená. Ptám se i lidí okolo, jestli jim voním a mám jen pozitivní ohlasy. Díky bohu. I máma si chce objednat svojí oblíbenou Light Blue od D&G (lze najít jako Kara).

Edit: Když se juknete do komentářů pod tímto článkem, tak uvidíte, že si tuhle značku holky pochvalují.


Katalog voňavek

Katalog YODEYMA parfémů najdete ZDE. Mají ženské i mužské vůně. Myslim si, že si najdete tu svojí oblíbenou a ještě budete mít problém se rozhodnout😁. Mně tam ještě chybí Diamonds od GA. Snad se v katalogu někdy objeví. Hledat můžete i tady.


Ceny?

● 99 Kč - Tester bez víčka a obalu, 15 ml (omezené množství na skladu)
● 129 Kč - Víčko, obal, 15 ml
● 549 Kč - Víčko, obal, 100 ml

Mám pro vás slevový kód na 5 %. Stačí zadat v košíku "ztracenavpraze" a sleva se uplatí. Je platná do 30.4. Tak jí určitě nezapomeňte využít.

Dost mě překvapilo, že 15 ml voňavky není vůbec málo! Když mi přišly, tak jsem myslela, že mají 30 ml, ale kupodivu ne. Pokud tedy chcete voňavku prvně vyzkoušet, tak je 15 ml ideální volba. Docela dost i vydrží a do kabelky je naprosto ideální.

Testery nenajdete přímo u dané voňavky, mají svojí "prodejní stránku". Když zadáte název parfému do vyhledavače, tak vám to najde dvě verze. Hezky zabelené s víčkem x testery. Vypadá to takto.

Musím uznat, že voňavky jsou hrozně pěkný a fotogenický. Takže pro všechny #instagramzávisláky jako dělaný 😁.

Jaký voňavky jsem dostala?

Black Elixir (YSL - Black Opium) - káva, likér, vanilka
Adriana (Giorgio Armani - Sí) - černý rybíz, vanilka, pačuli
Cheante (Channel - Coco Mademoiselle) - pomeranč, jasmín, pačuli
Velfashion (Channel - Allure) - bergamotka, jasmín, vetiver


Black Elixir

Tahle kráska byl hned první kousek o který jsem Lukyho ze Swee.cz požádala.  Pár dnů předtím  mi přišel tester Black Opium a protože mi voněl, tak jsem chtěla vyzkoušet, jak moc si budou parfémy podobný.

Jaký překvapení bylo, když jsem si stříkla na každé zápěstí jinou voňavku a zjistila, že nejsem schopná poznat rozdíl. Fakt jsem se snažila. Nic. Dokonce jsem se pak byla vykoupat a Black Elixir přežil a vůně zůstala víc intenzivní
😁


Adriana

Tohle byla moje druhá volba, protože Sí od Armaniho doma mám a miluju. Samozřejmě už rok, protože #škrtforever. Opět nejsem schopná poznat rozdíl. Voňavky jsou totožný a Adriana voní moc hezky. Sí a Adrianu můžu vřele doporučit, zdá se mi, že jsou to voňavky skoro pro každého. Byla doba, kdy jí používal snad každej. Což se nedivim.


Cheante

První voňavka, kterou jsem si sama nevybrala, takže jí nemůžu jakkoliv porovnat s originálem. Teď jsem si voňavku kvůli vám nastříkala, abych si jí připomněla a voní moc hezky. Taková citrónová svěží vůně. Není příliš květinová, spíš dospělá a sofistikovaná. Snad používám ty správný "termity" 😁. Každopádně i tahle si u mě našla místečko.

Edit: Voňavku jsem si stříkala včera večer na župan a i teď druhý den odpoledne jí cítím.


Velfashion

Ani tuhle voňavku jsem si nevybrala a bohužel mi nesedla. Není to tím, že by byla "hnusná", ale spíš tím, že se ke mně nehodí. Nevím, jak voní originál, takže vám k tomu těžko řeknu něco víc😁. Voní trochu jak nějaký mejdlo, ale mamce se líbí, tak jsem jí podarovala a jsme spokojený obě dvě. Na fotce můžete vidět v jaké krabičce vám parfém za 129 Kč přijde (+ víčko).


Já jsem se zaslanýma voňavkama fakt spokojená a určitě doporučuju. Myslim si, že jako (sebe)dárek jsou naprosto ideální. Mají hezký design a potěší každýho, kdo se rád voní, ale nechce nechávat 1500,- za parfém. A navíc si za tuhle cenu nemusí vyčítat každodenní vonění.

Jak se vám voňavky YODEYMA líbí? Máte zkušenost s parfémy YODEYMA? Jaký parfém je vaším nejoblíbenějším? Můj je Diamonds od Giorgio Armani. 

Přeji krásný zbytek dne,
Verča 🌹.
Článek vznikl ve spolupráci se swee.cz

You Might Also Like

18 komentářů

  1. Škoda, že tam není Chloe, to je moje srdcovka. Ale třeba Coco Mademoiselle používá ségra, tak by mě zajímalo, jestli by v tom viděla rozdíl :D . Možná si něco pro srandu objednám, je to super nápad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele je tam tahle Chloe https://www.swee.cz/parfemy/yodeyma-seduccion-edp/. Není to ona?

      Jinak určitě zkus, aspoň ten tester. Za kilo dobrý si myslím:D.

      Vymazat
  2. Jé, to je super náhoda, moje mamka Sí od Armani miluje a jmenuje se Adriana jako jeho napodobenina... to jí budu muset koupit!:D Moc moc díky za tip:) Jinak přítelova mamka teď taky donesla od kosmetičky napodobeninu Mademoiselle a ačkoliv jsem vůči napodobeninám byla dost skeptická, tak voní úplně stejně jako originál a výdrž má fantastickou:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je teda hodně velká náhoda:D. To je skoro neuvěřitelný, možná je to nějaký znamení:D!
      No vidíš. Já právě byla taky skeptická a fakt jsem se bála, co mi přijde. Ale už jak voněl ten balík mi udělalo radost:D.

      Vymazat
  3. Já koukala, zda tam mají tu mojí a bohužel :D Je ale pravda, že moje voňavka ani v originále nestojí tisíce, takže mi to asi tolik nevadí :) Jinak se mi koncept celkem líbí, i když se vlastně jedná o "padělek", které obecně nemám ráda.

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to je škoda, tak to je škoda. Ale katalog se postupně prý bude rozšiřovat:).

      Já právě nevím no. Já si myslím, že je to spíš asi inspirace, než jako padělek. Ale vím, jak to myslíš a chápu to:D. Každopádně pro studenty je tohle stravitelnější cenovka:D.

      Vymazat
  4. tyjo, tak o otom jsem nikdy neslyšela. Ale mě nevoní ani drahé parfémy, jsem marná :DDD
    www.libenanovakova.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevoní? No tak každý to má jinak:D. Ona i taková niche voňavka je skvělou volbou:).

      Vymazat
  5. Od tejto značky som mala pár mini voňaviek už pred pár rokmi a boli úplne úžasné - nádherné vône a vydržali celý deň :) Ďakujem za pripomenutie, určite si od nich niečo opäť zakúpim :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, fakt? Tak to jsem moc ráda:)! To mě těší, že nejsem jediná vtěrka a vońavka má už dlouholeté příznivce:)!

      Uričtě využij i ten slevový kupón. Já z něj nic nemám, ale ty aspoň pár %.

      Vymazat
  6. Já používám Black Elixír a jsem z něj absolutně nadšená, sestra má Adriana a potom ještě jednu napodobeninu od Chloe. O znacce jsem psala i článek na blogu. Díky za slevu :) Rozhodně doporučuji stojí za vyzkoušení! :)

    Blog Plný Života

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, tak super! Samý dobrý ohlasy, to mě těší:D! Moc moc děkuju za komentář. A vybraly jste se ségrou skvělý kousky :P!

      Vymazat
  7. Díky za tenhle článek, protože tyhle voŇavky chci už hrozně dlouho zkusit. Omrknu jaké mají, ale vidím to na YSL...:-D

    OdpovědětVymazat
  8. super clanek a krasne fotky :) ja uz parfemy take poctive zkousim a testuji i na pritelovi :D :) i kdyz u nej je to dost subjektivni, ale zas mi rad rekne kdyz mu neco nevoni, a zatim je spokojeny :)))

    https://veronikahajkova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee moc děkuju:)! Snažila jsem se:D. Já na příteli ještě ne, neměla jsem moc jak. Ale mám jednu mužskou, tak jí zkusím:D! Jsem ráda, že jste oba spoko:)!

      Vymazat
  9. Super parfémy, a Chloe mají, Seducción se jmenuje a je úžasná. Také Black Opium tady Black Elixír,přesně mi došel vzorek originálu, tak jsem si koupila zde a je super. Za mně doporučuji. Navíc opravdu také jsem myslela, že je to 30 ml a do kabelky lehká a fakt dlouho vydrží.

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkný článek, a krásný blog :), Parfémky od YODEYMY jsou opravdu super, navíc nejsou drahé tak si k mé milované CELEBRITY WOMAN vždy na swee.cz vemu nějaký 15ml který bych si originál vživotě nekoupila, a narovinu pokud si střiknete jednou na papírek v parfumerce tak parfém moc nepoznáte. Už jsem tak otestovala YODEYMA Transparencia - Issey Miyake - L Eau D Issey, YODEYMA Rafael Divini - Roberto Cavalli - Roberto Cavalli YODEYMA Atrapame - Cacharel - Amor Amor a vše super, a buud pokračovat dále, ( pokud by mi něco nesedlo tak to věnuji kamarádkám :D, A ještě co porádím tak mému příteli už nekupuji nic jiného než YODEYMU, jemu je to jedno jaká je to značka :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.