20+1 faktů o mně I JÁ

29.3.19

Ahoj👀.

Zdá se mi, že o sobě na blogu moc nepíšu, což je takový neautentický, tak jsem připravila 20+1 faktů o mně. Do komentářů se podělte o vaše názory a třeba se na něčem shodneme🤘. A protože dnes 30.3. mám narozeniny, tak se tohle "otevření" hodí.

1. Miluju kočky. Fakt jakože dost.
2. Víc jak dvě kočky bych ale nechtěla. Jsem staromódní😁.
3. Mívala jsem ráda slovenský jazyk. Postupem času se mi ale mnohem hůř čte nebo poslouchá. Přelouskat něco ve slovenském jazyku je těžší, než v anglickém.
4. Mám ráda goth věci. Baví mě to od dětství. Sama se nijak nenálepkuju, ale miluju všechny pentagramy, punčochy s velkými oky, černou, čarodějnice, martensky, boty s širokým, vysokým a mohutný podpatkem. Mám v sobě tu temnotu od mala a moc mě to ba.
5. Jsem introvertní.
6. Ale zároveň mám dost přátel, protože mě baví poznávat ostatní.


7. Miluju horory. Začala jsem na ně koukat už v 10 letech.
8. Mám moc ráda přírodu. Vůně hlíny a Slunce jsou mé nejoblíbenější. A jehličí voní taky nádherně.
9. Čtu. Hodně čtu.
10. Dávám dobrý, ale občas krutý rady do života.
11. Bohužel dávám i nevyžádaný rady. Ale lepším se a čím dál tím víc nic neřikám, pokud nejsem tázaná.
12. Nesnáším lhaní. K*revsky se mi hnusí. 
13. Stejně tak nesnáším vyčůraný lidi, kteří se kamarádí jen, aby něco získali. A nebo využívají systému, aby si nahrabali.


14. Absolutně nejsem ze zámožný rodiny.
15. Máma je moje víla. Miluju jí. Ale jednou v životě mi dala facku a já jí to moc ráda připomínám. Proč? Protože je jinak úplně úžasná a mám od ní největší podporu na světě💖. A hlavně mě nikdy nemlátila😁, takže jí to dělám naschvál.
16. Protože umím udržet tajemství, když mě o to někdo požádá, tak mam pocit, že to tak bude i naopak. Tudíž jsem důvěřivá a občas toho lituju. Lidi v angry náladě proti vám dokážou použít snad všechno.
17. Miluju těstoviny s máslem a opečenou slaninou/šunkou. Každej mi cpe omáčky a já chci jen tuhle kombinaci. Jo a ještě s podravkou!
18. Mám 4 roky přítele.
19. Mám 156 cm. Jsem hrozně malá a vedle přítele (189 cm) vypadám, jak jeho dítě.
20. No a nakonec chci říct, že miluju tupej humor aka Bláznivá střela, Scary Movie a tak.

+ A ještě fakt číslo 21 - mluvím sprostě a píšu sprostě. Jinak to nebude.

Tak tohle jsem já. Dokázala bych vymyslet x dalších faktů, ale to zase někdy příště. Co vy a vaše fakty? Shodujeme se nebo jsme úplně rozdílní lidé?

Sledovat mě můžete i na instagramu. A nebo vás zajímá jakého projektu jsem součástí?

You Might Also Like

24 komentářů

  1. Teda, musím říct, že většinu věcí s tebou mám společných - vlastně všechno až na ty horory, hodně kamarádů a přítele (toho mám jinýho, heh:D). Kadopádně ještě k těm kočkám, já byla vždycky spíš psí, jako malá jsem si na psa hrála a štěkala na lidi, předstírala, že čůrám na patníky a tak (ale teď už jsem skoro normální), a pak se to nějak zlomilo a zamilovala jsem si i kočky, vždycky, když nějakou někde vidím, tak za ní hned musím běžet a ňuchňat ji, strašně se těším, až si číču pořídím:) Jo, a teda občas mňoukám na přítele, umím to docela věrohodně:D Super článek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale zase nechci aby to vyznělo, že mám hodně kamarádů na úkor kvality😁. Já jen ráda hledám, takže to je tím😁. Píšu i lidem, které neznám a z toho to celé vychází.

      Haha a to doufám, že máme jiného přítele. Kdyby ne, tak by to bylo takové nemilé🤣.

      Jooo a já taky ňuchňám všechny kočky, co potkám. To je závislost. Haha a já zase mňoukám na kocoura. No a od přítele mám přezdívky Čiči, Mici a tak. Prostě magor:D

      Vymazat
  2. Boží článek! Sice toho nemáme moc společného, ale mám ráda tyhle fakty a ty jsi to pojala skvěle :) taky miluju tupej humor, nejvíc Klub sráčů, je to děsná kravina, ale já z toho vždy chcípám smíchy :D a naopak já zas miluju psy a přírodu taky miluju :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, to jsem ráda, že se článek líbí❤. TO mě moc těší. Moc děkuju za komentář🌹.

      Já mám ráda i lidi, co mají úplně jiné zájmy. Náhodou je to super😁. A pejsky mám taky ráda, ale bojím se jich😕. Ale jednou bych chtěla vlčáka😁. A kočičku aby byli nejlepší kamarádi😁.

      Vymazat
  3. Skvělé počtení. Mám takové články ráda :) slovenštinu mám také ráda, ale jako správný plzeňák slovenštině rozumím hodně málo, což je škoda 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, jsem ráda, že se ti to dobře četlo💕. TO mi dělá radost.

      Jo já právě taky nerozumím. Něčemu jo, ale trochu mě to stresuje😁.

      Vymazat
  4. Mne sa občas slovenčina číta horšie ako angličtina a to je to môj prvý jazyk! :D a jedna drobná osoba pozdravuje druhú, nie je medzi nami veľký rozdiel (a aj ja vyzerám pri svojom patnerovi ako hobbit, úplne rozumiem :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, tak to je už úplně divný😁. Ale možná jsi prostě více jazyková a v minulém životě (🤔😁?) jsi byla anglicky mluvící osoba😁.

      Pozdravuju tě taky hobiťáku. Dej osud, ať se ještě nezmenšíme😁.

      Vymazat
  5. Ja mám fakt rada tento typ článkov na pobavenie. :D S mačkami to mám rovnako - raz sme ich mali doma 13 ale zbožňovala som ich všetky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyyy jo, tak já ti fakt nevím, jestli bych to dala. Ale kočky miluju, jen bych nedala asi tolik lásky😁.

      Vymazat
  6. Skvelý článok! :) V mnohých faktoch sme sa zhodli - tiež úplne zbožňujem horory (síce sa potom nesmierne bojím, ale tak čo už :D), som rovnako maličká, som introvert, ale tiež mám dosť kamarátov...proste som sa vo väčšine našla :D :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale právě to, že se bojíš je super. Koukat na horor a nebát se je trapárna:D!
      Joo, jsem ráda, že mám taky někoho, kdo je introvert, ale nevymlouvá se na to! Protože introvertství, neznamená, že se s nikým nekamarádíš😁. Já jsem si spoustu kamarádu našla online a oblíbila si je i offline😁.

      Vymazat
  7. Konečně tě znám zase o kousek lépe! My dvě jsme spíše rozdílné, už jen tou výškou - já měřím 178 cm. :D Jsem spíše introvert, nesnáším horory a nemám ráda goth věci, stejně tak jako Scary Movie. :D
    Ale shodly bychom se na lásce ke kočkám, horám, přírodě! A lhaní je hnus, v tom jsme také obě za jedno.

    www.terainchester.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, ale to vůbec nevadí. Rozdílnost je někdy zábavná a aspoň poznáš úplně jiný věci😁. A ty jo já myslela, že si spíš prcek, působíš na mě tak nějak "male" 😁.

      Joo kočky a příroda. To je nejlepší kombinace❤

      Vymazat
  8. A já jsem si zase vždycky říkala, že nikdy nechci žádnou kočku :D A hádej co... Mám tři tulačky a už bych na ně nedala dopustit :) A s horory já taky začala dost brzo :D ♥
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, tulačky jsou nej nej nej. Já kdybych si měla pořídit další čiči, tak jen z útulku🌹.

      Vymazat
  9. TOHLE JSI TY a já jsem moc rád, že jsem Tě mohl alespoň takhle v rámci článku trochu více poznat! :) Vypadá to, že si s Tebou musí spousta lidí rozumět, ale hodně se mi líbí několik věcí...TO, ŽE MÁŠ TOLIK RÁDA SVOU MAMINKU! :) Já když někdy slyším, jak dokážou děcka mluvit o svých rodičích, tak je mi z toho smutno. Určitě máš na maminku veliké štěstí a tak je dobře, že jí to pořád dáváš najevo! :) Máš moc hezké koníčky (čtení, blog), ale ty horrory...to nepochopím! :D Já jsem schopnej se podělat i u "Věřte nevěřte" a nestydím se to říct! :D

    Přeji Ti ještě jednou opožděně všechno nejlepší a přeji Ti, aby se Tvůj další rok života odvíjel co nejlépe ve všech směrech. Ať stále děláš to, co Ti dělá radost, zlepšuješ se ve všem možném a ať máš ty nejlepší vztahy se svými blízkými! :-)


    To vše Ti přeje Aleš z www.alesotava.cz :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za vyčerpávající komentář. Udělal mi radost. Hlavně to přání🌸😊!

      Jinak mamka je úžasná a štěstí (aspoň na ní) mám. Kdyby jí nebylo, tak nevím, jak bych to všechno dala.

      Jinak horory...no... Přítel je taky moc nedává 😁😁. A kamarádčin taky ne a přitom my dvě je milujeme. Kluci jsou prostě poserové😁

      Vymazat
  10. Ta trojka je dost zajímavá. Jinak s kočkami jsme na tom podobně :)

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná mám okolo sebe málo Slováků. Jako dítě jsem jich měla víc, tak jsem asi zdegenerovala😁.

      Vymazat
  11. Tieto články ma bavia tak moc!!! Taktiež som moc sprostá a hoci sa to “na dámu nepatrí” radšej to poviem narovinu ako sa skrývať za spisovné slovíčka. A stále ma fascinuje, že si taký fan hororov
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, tak to mě moc těší❤. Přesně, nesnáším příliš "polite" lidi. Nevěřím jim to.

      Jojo horory jsou mojí potravou😁.

      Vymazat
  12. Soudě podle těch faktů si myslím, že jsi absolutně boží :D Máme toho dost společného.... až na ty horory a výšky. Mám 182 :D
    Super článek, ráda se dozvídám něco o lidech, které sleduju, nebo čtu jejich články.... ale sama toho o sobě taky moc neříkám. Ach jo, začarovaný kruh.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeežíš Roni🌹. To je krásnej komentář, ty jsi taky boží❤. Moc ti děkuju.

      No právě, občas je dobrý se otevřít. Pak jsi blíž čtenáři a i to je důležitý🌸

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.