Celozrnné ravioli for dummies I RECEPT

26.3.19

Ahoooj, zdravím všechny kuchařský neprofesionály. Mám pro vás dobrou zprávu. Nic není ztraceno. I vy můžete uvařit něco, co se bude dát jíst! Stačí chvilka v kuchyni a budete spokojení nejen s jídlem, ale i sami se s sebou.


Inspirovala jsem se zde. Recept je ale tak univerzální, že se ani nedá mluvit o původním článku. Ale odkaz musí být🙂.

Ingredience (porce max. pro 2 osoby)

Těsto
300 gramů celozrnné mouky (v původním receptu je 270 g, ale já přidala, aby bylo těsto tužší)
2 vejce
cca 50-80 ml mléka (přidávejte postupně)
sůl

Náplň
1-2 hrsti kukuřice
půlka balení lučiny - cca 30 gramů
malinko smetany
2-3 plátky šunky 
koření - sůl, pepř, česnek,...co se vám zlíbí

Pomůcky
Tvořítko na ravioli - nemusí být, ale mně pomohlo. Mam ho z Ali za pár kaček.
Mixér (můžete to i nakrájet) 
Váleček na těsto
Kastrol, miska, prkýnko,... (jo to je pro ty z vás, co jste při vaření úplně mimo 😁)

RECEPT

Smícháte mouku, mléko, vajíčka a sůl. Těsto by se nemělo příliš lepit, pouze držet tvar.
Napustíte do hrnce vodu a přivedete jí k varu.
Do mixéru hodíte všechny ingredince na náplň. Můžete tam dát vše, co se nemusí moc dlouho vařit. Moje kombinace chutnala překvapivě hrozně dobře. Jedla jsem jí i ze lžíce, jen tak. Můžete taky zkusit sýr, mleté maso a nebo ovoce☝! Rozmixujte.
Těsto si rozválíte na tenký plát. Vykrajíte kolečka. Já použila skleničku, která měla otvor velký jako tvořítko.
Doprostřed těsta prdnete náplň a k uzavření použijete tvořítko a nebo vidličku.
Hodíte vše do vody a co vyplave, to vyndáte. Easy, ne?

Poznámka: Můžete si taky ravioli zamrazit a budete mít i na příště❤.

Pár fotek se seriózními popisky
Deep pohled do nádoby.
Seznamte se, kukuřice.
Černé kačátko daleko od skupiny.
Tohle není zubní protéza.
A tohle není zubní protéza s těstem.
Vypadá to celkem hrozně, ale bylo to fakt dobrý.
Při vaření je důležité udržet pořádek.
Mysleli jste si, že instagramová fotka bude chybět?


A to je milé děti pro dnešek vše. Věřím, že si o mě teď myslíte, že jsem kuchařské guru a... rozhodně máte pravdu. Takhle těžký recept je jen pro fajnšmekry.

Tak co, kdo z vás tyhle ravioli zkusí? Je to fakt jednoduchý jídlo, ale je moc dobrý a na pohled vypadá docela vymakaně a náročně. Můžete zkusit i normální mouku, rozemleté vločky a nebo mouky namíchat. To už nechám vaší fantazii nebo googlu.

Doporučuju třeba klukům, kteří chtějí svý holce/mamce/kamarádce udělat radost. No a pak všem ostatním 🍴.

Přeju hodně štěstí a zeptám se vás, co považujete vy za lehký, ale zároveň super chutný recept?

Pa a mějte se hezky💕.


Sledovat mě můžete i na instagramu. A nebo vás zajímá jakého projektu jsem součástí?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Vypadají super, třeba je někdy taky zkusím :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee, super. Akorát já bych si asi kukuřici vyměnila za něco jiného. :D

    wonderful-time.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona tam ta kukuřice je právě krásně jemná a krémová☝. Neřekla bych, že má výraznou chuť, ale chápu, každý jí nemusí😁

      Vymazat
  3. Jéééé Veru to vypadá naprosto luxusně, já to určitě zkusím. Ale nemám celozrnou mouku, tak to asi zkusím z klasické, snad to nebude ničemu vadit :D Já mám takováhle rychlá jídla nejradějí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě vůbec. Těsto jako těsto. Aspoň to budeš mít měkčí😁.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.