Jednoduchá zdravá rychlá večeře. Hotová do pár minut🍜! I RECEPT

22.6.20

Hele, buďme upřímní. Svíčkovou prostě nejde jíst každej den. Je sice dobrá, ale náročná a tak trochu nezdravá. A to mluvím o vás všech, kdo používáte do omáček mouku! Jinak je svíčková vlastně docela ok, když použijete hodně zeleniny.

Každopádně v tomhle článku nechci roastit. Ráda bych vám předala svůj až neslušně lehký, ale naprosto vynikající recept! Je to skvělá zdravá večeře pro všechny, kteří neradi čekají a přitom si jídlo rádi vychutnávají. Samozřejmě to můžete využít i jako zdravý oběd.

Stačí vám pár surovin, které navíc můžete obměnit podle své chuti. Už máte hlad? Tak pojďme na to.

Rýže s fazolemi a smetanovou omáčkou

Suroviny
  • Cuketa - stačí půlka
  • Rajčátka - cca 5 cherry rajčátek
  • Fazole v konzervě - já využila ty v rajčatové omáčce, protože jsme doma neměli obyč. Aby to bylo zdravější, uvařte si fazole z pytlíku
  • Smetana nebo plnotučné mléko - stačí malinko, třeba 30 ml
  • Rýže - nemusí jí být moc, spíš tam nacpat hodně zeleniny
  • Sůl
  • Sušená bazalka
  • Italské koření
  • Pokud chcete, přidejte maso na kostičky
Recept
  1. Uvařte si rýži. Gramáž záleží na vás, ale osobně bych to viděla třeba na 60 gramů. Já použila jasmínovou rýži, protože jsme ji měli uvařenou.
  2. Nakrájenou cuketu a rajčátka dejte na pánev, nechte lehce zhnědnout. Fazole přidejte až k opečené zelenině. Chvilku to ohřívejte.
  3. K zelenině přilejte smetanu, přisypte koření a sůl. Pokud se vám zdá, že je omáčky málo, dá se naředit vodou nebo mlékem.
  4. Až bude omáčka trošku tužší, a to myslím fakt jen o malinko, přidejte rýži a promíchejte. Většinou to nechávám na pánvi 2 minutky, aby se to ohřálo.
  5. Dobrou chuť 🙏

jednoduchá zdravá večeře

Lehká večeře do pár minut

A to by bylo pro dnešek vše. Je to fakt easy, ale přitom moc dobrý. Já si to v poslední době s lehkými obměnami vařím pořád. Co je vaše oblíbené rychlé zdravé jídlo? Máte tip?

Přeju vám krásný vstup do nového týdne ❤.
Verča

You Might Also Like

16 komentářů

  1. To je Veru super extra rychlej recept, a moc mě zaujal, protože fazole miluju a stejně tak cuketu. A vůbec, tyhle blivajzy (jak říká moje mamka, protože ta je schopná vařit pondělí svíčková, úterý koprovka, středa řízky... atd :D ) já bych mohla jít pořááád! :) Díky moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je to fakt super. Easy, ale musím říct, že je to moc dobrý. A jojo, je to takovej blivajz😂. Ale mně osobně se líbí, jak je to barevný :D

      Vymazat
  2. Mňam, to vypadá moc dobře! Zrovna mi v poslední době docházejí nápady, co vařit, takže děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus. Máš to do pár minut hotový a je to super jídlo například do krabičky. A dalo by se to sníst i studený :)

      Vymazat
  3. Tak tohle by mi sakra chutnalo, přesně takové jídla miluji! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to dobře. :) Ale já s zeleninou vůbec nejsem kamarád, takže nic pro mě. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, tak to je škoda. Já si asi život bez zeleniny nedokážu představit. Ale každý máme něco. Já třeba nejím tvrdý sýr :D.

      Vymazat
  5. No, já teď poslední týden přesně žeru jenom typicky český jídla a asi budu potřebovat tak měsíční detox, aby to ze mě vyprchalo :D :D Nejprv knedlo vepřo zelo a dneska mi babička donesla koprovku :D Takže díky za tip! :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, hele, to se nedá nic dělat. Někdy si to člověk prostě musí dát :D. Neboj, na detox se vykašli, stejně to neexistuje😂. A babičce se nikdy neodmlouvá, to sis musela dát. To je povinnost vnuček :D!

      Vymazat
  6. Mňam, vše co mám ráda. Tak jednoduché a rychlé, to musím zkusit! :)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  7. No joo to vypadá mooc dobře! :) Ostatně jako všechno, kde je moje milovaná cuketa. Oceňuji hlavně rychlost přípravy, protože já nenávidím vaření a strašně mě nebaví u toho strávit půl dopoledne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cuketa je božíííí. Mně jí představila třeba v 16 kamarádka a od tý doby jí miluju. Hodí se do jídla stejně jako do buchet. Což je docela neuvěřitelný.

      Jinak mně vaření nevadí, ale jak řikám, jsem spíš na easy věci. Nebaví mě v kuchyni trávit až moc času. Zbytečné plýtvání :D!

      Vymazat
  8. Mňam díky za tip, určitě si píšu, co budu kuchtit :-) maso nejím a zeleninu miluju, takže není co řešit.

    OdpovědětVymazat
  9. To vypadá naprosto dokonale!!! Jinak svíčková je prostě moje nejvíc nejoblíbenější jídlo 🤣♥️

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.