Nebojte se oslovit jinou blogerku a vznikne přátelství 😎 | POVÍDÁNÍ

31.7.20

Ahoj. Ty píšeš blog, viď? Já taky.
Jeee, nekecej. A jaká je adresa tvého blogu?

Takhle. Tvůj blog mě moc baví, jsi zajímavá. Nechtěla bys jít někdy na kafe až bude hezky?

No, jasně, moc ráda. A kam bys chtěla zajít?
Napadla mě třeba kavárna....

A takhle nějak to může vypadat. Já jsem to samozřejmě urychlila, nikdy jsem s nikým nešla takhle rychle ven 😁. Ale s pár blogerkama jsem už ven zašla. Ne s každým to vyšlo, ale ve třech případech to bylo 100% dobrý. 

Edit: Jestli mě rádi čtete, nebo se o mně chcete prostě dozvědět něco nového, přečtěte si můj rozhovor na Bloggersre.com. Bylo zabávný odpovídat, dost mě to bavilo, ačkoliv jsem byla hrozně unavená 😎.

Boomerang kavárna v Praze

Edit: Před lety jsem v TV zahlédla takovou jemnou mladou blondýnu. Zjistila jsem, že se jmenuje Ptáčková a je jemná jen na pohled. Jinak je to mistryně světa v bojových sportech! A ty já miluju! Nedávno prosila o propagaci projektu, který vede s bráchou. Zaměřují se na sebeobranu dětí a žen. Což je naprosto boží! Pokud se bojíte, že je váš sourozenec/dítě šikonované a chcete, aby ztratilo strach a získalo sebedůvěru, mrkněte k nim www.ptackovi.org/. Stejně pokud byste ráda šla na sebeobranu, běžte do toho. Martina je moc milá a nebudete se cítit nijak trapně. Naopak se budete cítit naprosto parádně. Já vím, je hrozně "trapný" tam jít. Fakt vás chápu. Ale první hodina na sebeobraně vás napumpuje dobrou náladou a sílou tak, že to nezvládne žádná jiná fitness hodina ani fitko. Chápete, že Martina působí jako Vyslankyně dobré vůle Ministerstva zahraničních věcí? A brácha cvičí v NATO v Bruselu a vystupuje na protiteroristických cvičeních? A navíc dělají i sebeobranu pro nevidomé! Naprosto boží sourozenecká dvojka! Já je opravdu cením a budu ráda, když se třeba někde zmíníte nebo na projekt mrknete. Nic z toho nemám, jen dobrý pocit :).

První byl vlastně podcast. Vznikl náhodou. A tak nějak vznikal, vznikal, vznikal až mi přirostla k srdci PJ. Myslím, že jsme ani neměly šanci na sebe nějak narazit. Teď když nad tím přemýšlím... kolikrát jsme třeba byly na stejném místě a přitom se neviděly? Třeba jsme okolo sebe prošly na ulici. To by mohl být zajímavý tip na článek 🤔.

Od tý doby jsme si začaly víc přirůstat k srdci, víc se poznávat a víc si věřit. A vzniklo z toho, aspoň dle mého, velmi silné přátelství. A nebylo to kvůli ničemu jinému než je obyčejná zpráva na Facebooku. Nic víc. Vlastně v tomhle případě jsem šla s někým, koho jsem vůbec neznala. A rovnou fotit myslím 😁. No a jsem co? Spokojená. Jsem fakt ráda, že jsme se našly, protože máme trochu jiný morální hodnoty a jiný pohled (možná spíš zkušenosti) na život, partnerství, finance a tak. Ale na druhou stranu si vlastně rozumíme a hlavně se respektujeme. Je vlastně jedno, že to každá máme malinko jinak. Já jsem teda morální diktátor, takže ode mě dostává větší bídu, ale to už je něco jiného. Hehe. Promiň😅.
Blog: stylebrunch.cz

Praha Výtoň


Jestli si bude tenhle článek číst, tak se tomu jménu asi zasměje😁. Kačí jednou napsala na Facebook do blogerské skupiny "Je tu nějaká blogerka z Prahy?". Já pohotově odpověděla a už jsme si psaly. Nečekala jsem od toho nic. Až jsem za pár měsíců dostala stálou práci u jejího přítele. Mojí vysněnou práci - to musím dodat. Ne žádný obyčejný místo. Ale to, kurva, nejlepší. Jinak to říct nejde! Byla to náhoda, zkusila jsem to a vidíte? Nikdy nevíte, kdy se co z čeho vyvine. A to je na životě kouzelný. S Kačí se kamarádím, mám ji moc ráda. Vždy, když se vidíme, tak si ten společný čas užiju. Je zábavná, citlivá a ráda si vyslechne mé rady. A to mám ráda 🤣. Kačí už nepíše, ale stejně jí tady chci mít.

Blog: kattyp.cz
Lucka. To je moje nejnovější kamarádka. A nejzajímavější je na tom to, že si vůbec nepamatuju, kdy jsme spolu začaly prvně komunikovat. Vím, že jsme si kvůli něčemu psaly na Facebooku (možná spolupráce?), a pak se mě zeptala, jestli bych nešla ven. Já jsem po několika hodinách zjistila, že mi napsala a já si zprávu přečetla. Ale nekecam, že já si tu zprávu fakt nečetla. Úplně jsem se vyděsila a omluvila se jí. Ona mi pak řekla, že se bála, že ji pošlu do háje, když jí neodpovídám🤣. No, to bych si teda dala! Díky bohu jsem to tak neměla. Zatím jsme se viděly 2x, ale řeknu vám jedno. Sedly jsme si. Fakt děsně moc. Při první schůzce jsme na sebe vyzvracely tolik věcí, že to je až nechutný. Ale prostě jsme si přirozeně věřily. A to je něco, co já potřebuju. Chci hluboká přátelství. Vyhledávám lidi, kteří mají to zázračné "něco". Nejde to popsat, ale je to esence, která se s tou mojí dokáže spojit a propojit.

Není to jako voda a olej. Je to jiný. Dobrý. 

Fotka na začátku článku je právě od Lucky. Lucka fotí opravdu krásně. Pokud potřebujete někoho, kdo vám vyfotí svatbu nebo produkt, zamiřte k ní. Je spolehlivá, pracovitá a dává si na všem záležet. 

Edit: Už jsme se viděly 3x. Byla jsem s ní na lekci kickboxu od její ségry Markéty. Po lekci jsem se cítila extra dobře, silnější a prostě děsně fajn! Pokud chcete v Praze ne kickbox, ale nechcete chlapa, tak si vyberte Markét. Je moc milá, malá a trpělivá.

Blog: moodytime.cz

Tímto článkem jsem vám chtěla dodat trochu sebevědomí a sil do komunikace s ostatními. Je hrozně lehký říkat, že nemáte kamarády a vymýšlet si důvody proč je nemáte. Věřte mi, že jsem introvertvní a navíc stydlivá. O tom jsem už psala v článku LET'S BE FRIENDS ANEB JAK NEBEJT SÁM A MÍT NĚKOHO NA POHŘBU I MŮJ ŽIVOT. Není nic špatného nemít moc kamarádů. Je to přirozený. A pokud žádné nemáte, a vyhovuje vám to, tak pohodka. Každý máme své. Ale pokud si zoufáte, že nikoho nemáte, tak se omlouvám, ale je to na vás. Posilujte své sebevědomí, staňte se zajímavými, buďte tu pro své přátelé. Berte, ale dávejte! Nesmíte být pouze na jedné straně tohoto spektra. Buď to zničí vás, nebo toho druhého. A dost možná vás oba.

Zkuste popřemýšlet, jak si představujete svého kamaráda. A hlavně si uvědomte, co můžete nabídnout vy. Nelezte nikomu do zadku. Pracujte na svým slabých stránkách. Makejte a půjde to. Já vám věřím 😎. S kamarády je život mnohem lepší. Zábavnější, lehčí...

Abych zase nebyla sluníčková, tak se může stát, že ten druhej člověk tak skvělej nebude. Ale to je život! Nenechte se tím zastavit. Lidé jsou na internetu často jiní. Je to až alarmující. Ale pro vás to taky může být zkušenost. Já jsem třeba na sebe pyšná, protože zrovna Lucka mi řikala, že jsem stejná na blogu i ve skutečnosti. Aspoň doufám, že si nevymýšlím. Co Luci🤣? 

Edit: Jsem si teď uvědomila, že mě většinou ven zvou ostatní. Ne já. Mám asi pocit, že bych toho člověka otravovala. Ale je to kravina. Nečekejte, kdy někdo pozve vás. Třeba se stydí a bojí, že ho odmítnete. Taky bych vám radila si všímat reakcí toho člověka. Pokud necítíte, že ho zajímáte, tak pozor. Hlavně nebuďte too clingy, není to vůbec hezké.

Pro ty, co nemají blog, platí to samé. Lajkujete si s nějakou holkou fotky? Reagujete si na storíčka? Zkuste někdy konverzaci rozvést. Já takhle našla kamarádku Míšu💃.

A to asi bude vše. Budu děsně ráda, pokud mi napíšete, jak to s kamarády máte vy. Hledáte si nový? Věříte lidem? Zranil vás někdy nějaký kamarád? Jak se s tím co nejlépe smířit?
Verča

You Might Also Like

19 komentářů

  1. Díky blogu jsem našla hned několik opravdu dobrých kamarádek, se kterými se pravidelně stýkáme, jsme v kontaktu a svěřujeme se...Musím říct, že jsem opravdu měla kliku na osudová setkání :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je naprostá paráda! To mě hrozně potěšilo. Myslím, že taková přátelství jsou super, protože se můžete poznat skrz články. To o člověku dokáže hodně vypovědět. Já mám taky spíše štěstí, což díky bohu teda. Tak držím palce, abys dále nacházela super holky❤😍

      Vymazat
  2. Super článek Verů! Naprostý souhlas, že i z jedné online konverzace může vzniknout pořádné přátelství. Jasně, někdy se to nepovede, ale my jsme důkazem, že to může dopadnout sakra super. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, Luci❤. Jojo, já tohle fakt miluju. Člověku to zase rozšíří obzory někde jinde. A jojo, my jsme dopadly super. Dvě drbny :D

      Vymazat
  3. To je super. Vidím to stejně jako ty. :)) Já se teda zatím s blogerkami (kdo se dá vlastně považovat za blogera? každý, kdo píše blog?) nesetkala, ale z instagramu už jsem se seznámila se spoustou lidí. Hlavně teda s muži. :D :D
    Jsem ráda za sociální sítě, díky nim máme zase o několik přátel víc. A když ne úplně přátel, tak alespoň známých. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě moc těším! Hele, já beru blogerku jako tu, co píše blog. A kterou to nějak naplňuje. Když píše jednou za rok, tak to asi moc dobrá blogerka nebude :D.

      Ty jo, tak to já z instagramu poznala snad jen jednoho a nebylo to nic slavného :DDDDDDD. Mě nikdo vůbec nebalí a ani mi nepíšou žádní chlapi, takže :D...

      Jojo, socky jsou super, když se využívají opravdu k seznamování :).

      Vymazat
  4. Já takhle poznala hodně lidí, když jsem chodila na srazy, které se pořádaly jako fanoušci hudební skupiny. Po těch letech lidí chodilo stále méně, ale o to lepší to bylo, protože jsme se pak bavili všichni se všemi a našla jsem tam i pár lidí, který mi byli blízko. Akorát jsme se pak po čase tedy přestali vídat, protože se všichni tak nějak různě rozprchli po ČR i po světě, ale ráda na ty chvíle vzpomínám, ale díky těmto fan stránkám jsem před více než 12 lety poznala svou kamarádku a trávíme čas spolu do dnes. Byla jsem ji i za svědka :) Ji považuji za kamarádku na vždy i přesto, že jsme každá z jiného města a vidíme se jen párkrát do roka, ale přesto víme o sobě snad úplně všechno :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, Kristý. Náhodou tyhle srazy jsou taky super, rovnou se s nima můžeš bavit a zjistit, jestli jsou ti sympatičtí. To rozprchnutí se občas stává, ale to je život.

      Nepravidelné vídání nevypovídá nic o síle přátelství. Víš, že se můžeš svěřit, že ti je oporou. A o tom přátelství je.

      Vymazat
  5. Veru super článek. Je skvely ze jsi poznala super lidi pres blog. Verim ze to jde a treba i nejaky skvely clovicky co ti zůstanou v zivote naporad.me se to zatim nepostestilo. Jednou jsem pozvala s mpjo kamaradkou taky blogovala, dve jine blogerky k nam do Kutne Hory abychom se poznaly offline. Ale po prvnim setkani uz žádné dalsi nebylo.. A neni tp tak davno co jsem se taky sesla s jrdnou blogerkou ale zuszalo jen u jednoho kafe. Nejak asi hralo mozna roli i to ze byla mladsi a nemely jsme tolik spolecnych temat nebo kdo vi. Ale je to skoda.snad se mi to taky nekdy postesti. doufam. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuji, Veru❤. Hele, ale to je přesně o tom. Zkoušet to a zkoušet. Oni si lidi opravdu ne vždy sednou. Já některý lidi taky viděla jen jednou. Je super být hodně otevřená. Já se třeba moc nedokážu bavit s hodně stydlivejma, slušnejma (já dokážu používat hodně sprostých slov a každý to rád nemá) a nudnejma lidma :D. Ale oni jsou třeba v pohodě, ale prostě si nesedneme. Ale hodně záleží. Rozdíly jsou v pohodě, dokud oba chtějí v konverzaci dále pokračovat. Jsou taky lidé, kteří vůbec neumí vést dialogy a to je taky těžký. Táhnout konverzaci je náročný a nemělo by to být nikdy jednostranné.

      Vymazat
  6. To je tak roztomilý článek až mi úplně vykouzlil úsměv na tváři :) je hrozně milý, že sis našla tolik skvělých lidí díky blogu. I kdyby z toho nikdy nemělo být nic jiného, tak za ty lidi to vždycky stojí. ♥ A na první fotce ti to děsně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi zlatá🤭! Jsem ráda, že v tobě probudil pozitivní emoce! To mě fakt těší.

      A až budeš v Praze, tak se potkáme 😋. Moc děkuju, já se furt křením, tak mě tak furt někdo fotí :D

      Vymazat
  7. Přes blog jsem poznala hodně fajn lidí. :) Ale stejně nejvíc, kdy jsem se skamarádila s jednou holčinou bylo přes fb stránku, kdy se chtěla stát adminkou a od té doby si spolu kecáme. :D Viděly jsme se za tu dobu jen 3x, ale důvodem je to, že je moc z daleka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaah, paráda! To jsem ráda, že máš takhle jednu holčinu, která ti přirostla k srdci. Hele nevadí, jsme v době socek, takže si můžete psát :). I to je důležitý :).

      Vymazat
  8. U mě vyloženě přátelství s žádnou blogerkou ještě nevzniklo. Ale moc ráda s některými prohodím pár slov, protože jsou to lidi, který nám rozumí. Většinou :D Ale je fakt, že občas respekt z oslovení někoho nového, nebo ještě ke všemu blogersky ''většího'', mám. Hledám nové kamarády, jsem poměrně společenská, ale pořádně až ve chvíli, kdy se s tím člověkem cítím fakt dobře. Nejde mi to hned. A zranilo mě už několik lidí v takové míře, že lidem věřím míň než dřív. Ale tenhle článek je super <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky bych řekla většinou. Ono to, že jsi blogerka taky není vždy záchrana :D. Ale to je na blogování super, toho člověka trochu poznáš a mnohem lépe se ti určuje, jestli do něj chceš investovat čas. Protože osobně já do každého čas investovat nechci. Není na to čas, ani energie.

      Jo na ty větší blogerky se taky moc "nelepím". Ale většíma beru třeba ty, co jsou v Elitkách. Tam je vidět, že se baví mezi sebou a že není jednoduchý se mezi ně dostat. A já bych asi ani nechtěla, protože... To, že jsou větší neznamená, že jsou lepší lidi :D.

      A chápu tě. Když tě někdo zraní, tak to bolí :/. Ale člověk se nesmí nechat zastrašit, jinak ten člověk, co tě zranil, vyhraje. A to by byla velká škoda😎. Zajdeme spolu na kebab a na všechny si zanadáváme.

      Vymazat
  9. Hrozně hezky napsáno a super příběhy! Já se takhle přes net s žádnou holčinou nikdy neskamarádila, ale možná to bude právě tím, že já nikdy takhle nenapíšu první, protože se právě bojím, abych třeba neotravovala :D V reálu to tak mám taky, kámošky ze střední i z vejšky jsou holky, co si jako první ke mně přisedly a začaly se bavit - já prostě nejsem ten typ, co by se jen tak k někomu "přisral" :D I když bych na tom ráda zapracovala.

    A seznámila jsem se teda z netu s pár kluky, ale z toho taky bylo max jedno setkání, takže žádné extra dobré zkušenosti :D

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, to jsem ráda💕. Je podle mě fakt škoda, to nezkusit. Prvně je dobrý to začít komentáři na blog a zjistit, jestli ti blogerka odpoví, a jestli tě bude komentovat i ona. No a chvilku čekat, pravidelně si takhle psát. Pak třeba i na instagramu zahájit konverzaci a z toho usoudit, jestli toho člověka zajímáš. Třeba nakonec navrhne ona, jestli se nechceš vidět :). To je takový přirozený a nemusíš se bát.

      Haha, no občas ty rande z netu fakt nevyjdou😂. Já moc storek naštěstí nemám.

      Vymazat
  10. Tohle je tak super! Já bohužel nikdy neměla kamarádku, co by také měla ráda blogování a vlastně všeobecně moc přátel nemám ale v poslední době jsem v kontaktu rovnou se dvěma skvělýma holkama, co nejen, že blogují, ale také žijí v UK, tak se těším, až se sejdeme a uvidíme naživo.
    Je skvělé, že jen díky tomuto koníčku můžeme poznávat další lidi a navazovat nečekaná přátelství :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.