Procházka po Náplavkách | FOTOÚVAHA

22.7.20

Baví mě být sama se sebou.
Mám se ráda. Nevadí mi trávit jen se svojí hlavou. V klidu. Tichu. Bez mluvení.
Můžu se zastavit, kdy chci. Nikoho nezdržuju. Nikoho nepopoháním.
Podle mě je čas strávený jenom s vlastní osobou ten nejdůležitější. Umět žít s myšlenkami, které produkujeme, je umění.

Být smířený se svým vzhledem, se svými špatnými vlastnostmi. Zároveň ocenit své dobré vlastnosti. 
To je ale proces, nejde to hned. Ale když se chce, tak se to zlepší. Ale jde to jen bez výmluv.
Praha Náplavka
Proč jsem se rozhodla projít? Nevím, asi jsem chtěla splnit kroky :D. Ale prostě jsem šla. Dost mě motivoval článek V ulicích města od Lucky. Moc se mi líbily její fotky, takže jsem se chtěla přinutit taky něco cvaknout. Sice na ní nemám, ale i tak jsem to zkusila. Jednou foťák mám, tak proč ho nevyužívat. Na procházce jsem byla v oblečení z minulého článku.
Praha Náplavka

Praha Náplavka

Praha Náplavka
Fotek je vážně hodně, snad vám to neva.
Praha Náplavka

Praha Náplavka

Praha Náplavka

Praha Smíchov
Boty jsou ze stránky everything5pounds.
Praha Náplavka

Praha Náplavka
Koho milovat předtím, než začneme milovat druhé?
Praha Smíchov

Praha Náplavka

Praha Smíchov

Smíchov

Praha Železniční most

Praha Železniční most

Praha Železniční most

Praha Železniční most

Praha Železniční most

Vltava
Existuje osud? Máme nad svým životem kontrolu? Je něco osud a něco ne?
Vyšehrad

Železniční most v Praze

Řeka Vltava

Vltava river

Zamilovaný pár na Železničním mostě
Pro mě neexistuje nic důležitějšího než láska.
Vltava a Pražský hrad

Železniční most a koleje

Boty z everything5pounds.com recenze

Západ slunce v Praze

Schody

Výtoň

Železniční most a Vltava

Západ slunce v Praze

Gelato Výtoň

Na břehu Rhony

Hoegaarden boat Praha

Náplavka pouliční umělec
Být laskavý nestojí ani korunu. 
Náplavka žije

Kobka na Náplavce

Captain Morgan loď Praha
Určitým lidem se nezavděčíte. Moc byste chtěli. Přeje si být lepší. Máte pocit, že musíte někomu neustále dokazovat, že jste lepší, než si myslí? Je to zbytečný. Nikdy se to nezlepší. Je to toxický. Bolí vás na to pomyslet? Víc by vás mělo bolet to, že se ničíte.
Kobka na Náplavce

Most na Náplavce

Captain morgan boat

Výstava Náplavka

Náplavka restaurace

Schody na Náplavce

Kobky na Náplavce
Zkuste si někdy sednout a zamyslet se nad tím, jak se k lidem chováte. Přehrajte si situace, které jste nezvládli a vymyslete, jak se zachovat lépe. Sebereflexe je důležitá. Nekritizujte se. Berte to prostě tak, jak to je. Pozdě bycha honit, takže žádný slzy ani vztek. Prostě se v klidu zamyslete nad tím, jak řešíte stresové situace. Křičíte? Házíte věcma? Nebo je váš obranný reflex pláč? Máte pocit, že jsou vaše reakce neadekvátní? Prozradím vám jedno. Můžete se to odnaučit. Jen to trvá dlouho a je to o tom přiznat chybu. Ne se hejtit. Jen si ji přiznat a pracovat s ní. Easy as that. S chybami se má pracovat. Ne je ignorovat. Ne je nevidět. Samozřejmě je lehčí si říct "Já takový prostě jsem...". Ale prd. To jsou pouhý výmluvy.
Tančící dům

Most na Náplavce
Co když se jednou stanete světlem? Co když pouhé "Moc vám děkuji za ochotu. Mějte krásný den." pomůže?
Lucerna Náplavka

Náplavka loď
Chyby jsou na obou stranách.
Restaurace Náplavka

The World of Banksy Mánes
Někdy musíš myslet jen na sebe. Na svá přání a potřeby.
Zmrzlina Náplavka

Budova Náplavka
A někdy buď klidným přístavem pro ty, kteří zrovna neprožívají lehké období.
Noční Praha

Doufám, že jsem některé nenakrkla svýma myšlenkama, ale nechtěla jsem to nechat holé bez textu. Navíc si myslím, že zde bude někdo, komu pomůžou. Stačí mi jeden člověk. 

Co vy? Umíte žít sami se sebou? 

Verča

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Sama se sebou žít umím. Taky někdy takto vyrazím na procházku, ale většinou se psem. Moc krásné fotky, hlavně ty večerní.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Tak a dost.. Tohle je asi nejkrásnější článek, kterej jsem za poslední dobu četla :) Je v něm spousta pravdy a ty fotky ve mně vzbudily něco neskutečnýho. Asi jako kdybych těmi místy procházela sama ♥ Děkuju!

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné myšlenky. A též krásné fotky, hlavně ty večerní se mi moc líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou fotky jsou skvělé! Miluju ty západy a fotky během zlatých hodinek, ty jsou prostě krásné a přijde mi, že se ani člověk nemusí snažit :D
    Často mívám podobné úvahy a myšlenky. Někdy nad tím přemýšlím a bádám, jindy si zas říkám, že nepotřebuji dojít k řešení ale prostě jen tak být, mít radost z drobností a žít.
    Musím říct, že dřív jsem se opravdu ráda neměla a vše bylo špatně, ale běhěm posledních pár let jsem se začala mít hodně ráda, pochopila spoustu věcí a naopak jsem kolikrát hrdá, jaká jsem. Mít se rád a přijmout se je hrozně důležité, bez toho to prostě asi v životě nikdy lepší nebude. Jsem ráda, že také umíš trávit čas jen se sebou, kéž by to tak uměl každý, hned by na světě bylo lépe :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj :)
    Čtu tvé články už dlouho, ale dnes poprvé komentuji. Moc krásný článek a krásné fotky. Klidně zkus psát více o pocitech, někdy, mne by to určitě zajímalo (a sama kromě kosmetiky taky rada píšu o pocitech :) ).

    OdpovědětVymazat
  6. Úplně přesně tohle jsou myšlenky, který jsme řešili s kamarádem. Umět být sám se sebou je důležité, ale já k tomu mám ještě dodatek..nesmí se to přehánět. Protože můj jiný známý byl tak dlouho sám (chodil jen do práce, cvičit, nakoupit a domů), až se z něj stal samotář, který začal mít problém se začlenit mezi lidi. Ale takhle ty to určitě nemáš. A já taky ne. :D
    Fotky jsou nádherné, já Prahu miluju a taky bych se tam nejradši furt procházela a něco fotila. Chtěla bych tam bydlet. Už se tedy těším, až tam zase pojedu aspoň na výlet nebo pracovně. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, fotky jsou moc pěkné. Smíchovská náplavka mne zaujala nejvíce, málo kdo ví, nebo hned pozná, že tato náplavka je mnohem širší a nepraží na ni tak dlouho slunce, což je pro mne příjemnější. Doporučuji nově otevřenou Kobku Devět. ☺ Tzv. labutí pláž a Železniční most...
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky Praha má svá hezká místa :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky. Taky vezmu fotak a nekdy musim vyrazit. Ten chodnik na tom moste to bude asi ten železniční most na konci Naplavky ze jo? Jeste jsem tam nebyla tak si nejsem jista...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je Železniční most :). Šla jsem ze Smíchovské náplavky na tu druhou :).

      Vymazat
  10. Já vám všem děkuju za komentáře, ale nejsem schopná na všechny odpovědět. Nebo schopná jsem, ale jsem líná😂. Moc si jich vážím, jste super!

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná slova. Přesně tak, umět být sám se sebou je krásný. :) A fotky jsou kouzelný, náplavky miluju.
    Od myšlenky

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.