Jak by měl vypadat můj vysněný relaxační/pracovní koutek? | INSPIRACE

29.8.20

Neměla jsem moc štěstí na to, v čem jsem se narodila. Ačkoliv si spousta lidí myslí, že bydlet v baráku znamená, že máte hromadu místa, není to pravda. Nemám kam dávat věci, s židlí se můžu posouvat jen omezeně, vlastního prostoru moc nemám. A taky je všechno starý, ošklivý a no... bez života. Vždy jsem každému jejich pokojíčky záviděla. 

Žena v džínové sukni a žlutém topu drží knihu

Což znamená, že x let sním o jiném bydlení a hlavně o jiném způsobu, jak věci uspořádat. Všechno musí být praktické, ale na druhou stranu krásné, minimalistické a kreativitu probouzející. Můj názor (a zkušenost) je, že místo, kde pracujete, je extrémně důležité. Navíc pracovní koutek může být jednoduše přetvořen na relaxační místo, kde se budete cítit dobře. S knihou, hrnkem čaje a rostlinkami.

Co je pro mě důležitý mít v relaxační zóně? Praktické hledisko

1. Měkké polštářky
Jde vůbec relaxovat bez hladkých polštářků, kterými si můžete podepřít krk, nohu nebo si na ně položit talířek s nějakou dobrůtkou? Já mám polštáře hrozně ráda. Nejsem blázen a nemám jich 20, ale hrozně ráda na ně koukám a dotýkám se jich. Jsem trochu úchyl na hladké chlupaté materiály, které se přizpůsobují vašemu doteku. Zrovna teď si třeba podepírám záda, protože jsem malá a většina židli je pro mě hluboká. Proto je to pro mě praktická věc, díky polštářům mě nebolí záda a krk.

2. Pohodlné křeslo
Nikdy jsem pohodlné křeslo nevlastnila. A hrozně, ale fakt hrozně mi to chybí. Chtěla bych mít místečko, kde si čtu, omylem usnu a pak nadávám, že mě bolí krk. No ten bolavej krk bych si odpustila, ale věřte, že i taková kravinka jako hezké křeslo je pro mě sen. A největší zážitek? Houpací (a pohupovací) křeslo! Všude si na ně sedám. A houpu se jak idiot. Nevím, jestli mě máma moc málo nebo naopak hodně kolébala, prostě houpání miluju. Mám na tom takovou neškodnou závislost. První houpací křeslo jsem našla u sestřenky, bylo moje! Jakékoliv koukání na film se neobešlo bez houpání v křesle. Pak jsem si oblíbila jedno u rodiny, kde jsem hlídala děti. Ty děti mě fakt hodně rozčilovaly, a tohle mě trochu uklidňovalo. Lepší jak terapie. Koukala jsem na Biano a víte, že ty křesla nejsou zas tak drahý? Najdete křesla do 2000 a spoustu dalších do 2500! A pokud přidáte další tisícovku, tak máte na výběr až obludný množství. Třeba tohle zelený houpací křeslo je úžasný.

Mnohem víc praktický jsou pohupovací křesla. Ty se totiž nehoupou jen tak, musíte se o to snažit. A to je super, protože díky tomu může bejt ta židle klidně pracovní.

Houpací a pohupovací křesla

3. Huňatý přehoz
Mám ráda teplo. Musím mít buď župan nebo přehoz/deku. Nejde to jinak. V létě, v zimě. To je fuk. Už od dětsví s bráchou na ramenech neustále vláčíme deky. Asi si chceme připadat jako králové, co mají okolo krku hermelín. Takže nejen, že potřebuju houpat, já si chci připadat jak v lůně 😂.

4. Stůl
Velmi vtipné je, že jsem na stůl úplně zapomněla 🤣. Přitom bych bez něj nemohla být. Pracuju na něm. Odehrává se na něm spousta aktivit. Práce, Netflix, Youtube, psaní do iPadu, nehty, odkladání veškerého bordelu... Stůl si přeju bílý a s hodně šuplíky. Kam jinam dávat věci, které nemám srdce vyhodit? Pracovní stůl máme vyřešený. Teď se dostáváme k tomu nejlepšímu. TOALETNÍ STOLEK! To musím mít i kdybych na něj měla dát poslední peníze. Dost mě překvapilo, že na Biano najdete poměrně dost stolků do 2 550 Kč. Já je vždy viděla za nehorázný peníze. 

Taky mě napadlo, jestli nepořídím rohový stůl. Máte někdo? Zaberete to málo místa, ale zase může bejt jen v rohu. Občas člověka chytne nálada a přestaví pokoj, tak nevím, jestli je to dobrý? Já teda nikdy pokoj nepřestavovala, ale občas to u někoho vídám 😁. Jaký máte názor? Mínus je, že nemá šuplíky.

Toaletní a pracovní stoly

Co je pro mě důležitý mít v relaxační zóně? Estetické hledisko
Dekorace. Zbytečnost, která k ničemu praktický není. Ale dokážeme bez toho být? Asi těžko! Je to potřeba. Něco jsou otravný lapače prachu, ale když si vyberete správně, proměníte obyčejné místo na své místo. A není to nakonec to nejdůležitější? Mít vlastní místečko zařízené podle vás?

Co bych v pokoji chtěla mít?

1. Zrcadlo
Hele. Já na sebe zas tak často nekoukám. Jen když se maluju, nebo kontroluju outfit. Nejsem člověk, který se na sebe při každé příležitosti kouká. A kupodivu to není proto, že se nemám ráda. Naopak. Nemám potřebuju kontrolovat, jestli jsem ošklivější a šklebit se na sebe. Proto je divný, že zrcadla miluju. Nástěnný i stojací. V mém pokoji musí být oboje. Ale hlavně to stojací, kde si budu fotit outfity 😁. Moc se mi líbí, jak to děla Aneta Chroustová. Má boží Instagram i Youtube! Její stěhovací vlogy give me life! Taky mám ráda stěhovací články od Dom by DomBtw, v minulosti jsem natáčela na YT a přestala. Ale jak se budu stěhovat, tak možná zase začnu. Ta potřeba natáčet totiž ve mně pořád je a já se jí asi nezbavim😂.

Stojací a stolní zrcadla
2. Obrázky
Jako dítě jsem milovala plakáty. Měla jsem je úplně všude. Pamatuju si, že jsem si vylepila Šárku ze Superstar, Avril Lavigne 😍, Sandru Bullock a x dalších. Pak už jsem byla starší a říkala si, jestli to nesundat, protože to opticky zmenšuje pokoj. No, a aby toho nebylo málo... Jednou v noci mě probudilo škrábání nad hlavou. Byl to pavouk. Ale ne obyčejnej, ti mi nevadí. Byl to obrovskej pokoutník. Dostala jsem hysterák, vzbudila mámu a ta ho zabila. A asi mi neuvěříte, ale další den se stalo ÚPLNĚ TO SAMÉ! Přitom ten mrtvej pavouk byl spadlej za postelí! No tak to byl konec plakátů 😂. Teď bych radši obrázky. Nějaké jednoduché a jemné. Nepotřebuju žádný šílenosti. Moc se mi líbí různé listy, nebo kytky. A vlastně mi stačí jen pár kousků. Mám ráda holé zdi. Ale něco bych na zeď přecejen šoupla.

3. Vázy
Jsem milovník. Kytek. Umělejch. Pardon. Já jsem ale hrozně citlivá a sentimentální a nedávám proces, kdy kytka chcípá. Přijde mi to hrozně zbytečné. Je krásná a pak chátrá. Navíc já si kytky neumím užít na 100 %. Často je ignoruju. Nestarám se o ně. A proto mám radši svoje umělý, který můžu v případě potřeby použít na focení nebo je umýt od prachu pod vodou. A taky zbožňuju vázy. Jednu krásnou průhlednou mám. Vypadá jak když je popraskaná, což neuvěřitelně krásně odráží světlo, takže vypadá, jako když se třpytí.

Žena sedící v pokoji pracuje na počítači

Všechny produkty z koláží jsou z Biano.cz a Bonami.cz.

A to je asi vše. Určitě by se toho dalo vymyslet ještě mnoho, ale nechci mít ten článek moc dlouhej. Kdyby vás to zajímalo, tak fotky nejsou focené u mě, ale u kamarádky. U nás to odmítám fotit. Z toho byste radost ani neměli 🤣. 

Jak by měl vypadat váš relaxační a pracovní koutek? Máte pro mě tipy, až se budu stěhovat? Ráda si je vyslechnu 😎.

Krásný den, užívejte zbytek léta.
Verča 💕
Sledujte mě na Instagramu

You Might Also Like

23 komentářů

  1. Tyjo, takový relaxační koutek bych brala taky, ale na to mám moc malej pokoj (i když já ten malej preferuju, když jsem vyrůstala, měla jsem obrovskej a pro mě to znamenalo akorát víc místa, kde mohl být bordel). Naštěstí mi stačí můj stůl s počítačem, kde stejně trávím většinu volného času a když si chci číst, zalezu si s tím raději do postele, takže křeslo nepotřebuju :D

    Velké stojací zrcadlo bych do pokoje hrozně chtěla, ale to je zrovna nevýhoda toho malého pokoje, protože se sem nic pořádně nevejde... když chci zkontrolovat outfit, musím do jiné místnosti, kde máme větší nástěnné, ale je to takové nepraktické :D

    BTW: S těma pavoukama u plakátů jsi mě teda pěkně vyděsila, fuj :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono hodně záleží, k čemu ten pokoj využiješ. Já chci mít hodně prostoru na stůl, skříně, cvičení, možná i nějaké to křeslo a tak. Ale dítě určitě velkej pokoj nepotřebuje. Co by v něm taky dělalo, že jo? Bordel, přesně jak píše 🤣😂.

      Já právě ráda prostor, nemám ráda malé prostory, kde se bojíš, že něco shodíš a nic se ti tam nevejde. Ale chápu, že pro někoho je to velmi útulný:).

      No jasný, to je na prd. Stojací outfit zrcadlo je prostě nej :D. Navíš, když si ho chytře natočíš, tak jsi i dobře osvětlená. My taky máme nástěnný, ale v chodbě, kde je málo světla a úplně retardovaná žárovka :D.

      Jo, holka. Věř mi, že od tý doby žiju v děsu, že se to stane znova :D.

      Vymazat
  2. Nějaké křeslo, ve kterém bych si četla, bych potřebovala, ale nevím, kam bych ho dala, tak možná až do vlastního bydlení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že se ti to povede a budeš mít nějaký prďácký a hrozně pohodlný :)!

      Vymazat
  3. Myslím, že máme stejný vkus. :D :D polštáře, přehozy, zrcadlo, křeslo... ♥ Jinak ten stolek úplně vlevo je přesně ten, co mám já, a je super. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je, nekecej. Tak to jsem ráda za recenzi :D. Budu ho mít v hlavě. Díkes, Míšo.

      Vymazat
  4. Bomba článek Veru <3 Toaletní stolek si přeju snad celej svůj život, ale do mýho pokoje se zatím sotva vešel jen menší psací stůl :D S většinou věcí to mám dost podobně, miluju polštáře, zrcadla, minimalismus :) A teplo je pro mě naprostej základ spokojenosti :D Tipy pro tebe nemám, stejně není důležitý, co bych si tam dala já, ale co si tam budeš chtít dát ty, aby jsi byla nejspokojenější <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaah, jsi hodná Pájo😎. Tak až budu nastěhovaná jiné, tak se můžeš k nám mrknout a rozhodnout, jestli máme fakt stejnej vkus :D.

      Pro mě jsou ty tipy důležitý, abych nekoupila zajíce v pytli. Něco je hezký, ale je to naprosto nepraktický. Takže se ptám spíš kvůli tomu :D.

      Vymazat
  5. Já mám hodně malý pokoj. Je to spíše taková nudle a široký je na rozpažení rukou. :D Ale svůj spíše relaxační koutek bych nevyměnila. Není nad to mít stůl u okna a koukat ven. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je určite veľmi dôležité si vytvoriť nejaké takéto miesto, ktoré nás upokojuje, vzbudzuje v nás inšpiráciu a podobne. Veľmi sa mi páči tvoja predstava vysnenej izby. Dokonca môžem povedať, že sa celkom zhoduje s tou mojou. Taktiež by som chcela mať v izbe nejaké hojdacie kreslo. Premýšľa sa mi lepšie pri chôdzi a mať v izbe hojdacie kreslo by bolo naozaj skvelé. Hlavne by som ho využila pri učení. ;) Veľmi pekný a inšpiratívny článok! ;)

    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, hojdacie křeslo, to zní skvěle. Moc slovenských slov neznam, ale tohle je funny :D. Zajímavý, že se ti přemýšlí lépe při chůzi. To asi nemám, ale když volám, tak u toho pochoduju :D

      Vymazat
  7. Máme to velmi, velmi podobné! :D Můj "pracovní koutek" je momentálně tak akorát gauč. V příštím bydlení chci také pořádný koutek!

    OdpovědětVymazat
  8. Doufám, že se nějakého útulného relaxačního koutku dočkám, až se budu příští rok stěhovat do svého. Tohle je přesně to, nad čím velmi často přemýšlím a nemůžu se dočkat, až si vše zařídím podle svého! :D Máme podobný vkus - křeslo a huňaté přehozy jsou nutností! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím palce, ať jde všechno podle tvých představ. To bych ti přála, Pájo :)

      Vymazat
  9. Tak jsem asi odhalila, proč už mi taky ti pavouci tolik po posteli nelezou, když mám plakáty dole xD Taky se mi strašně líbí všemožné dekorace s květinami, zatím jsem svou výdrž zkoušela u sukulentu, který drží něco přes rok, takže se někdy možná odvážím koupit nějakou kytku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DDDDDD fujkyyy! No jako právě, ono jak je to tmavý, tak jim to přijde jako dobrej úkryt, ale spíš je to kekel :D.

      Ježiš, jo sukulenty jsou nádherný!

      Vymazat
  10. Až jednou budu ve vlastním, taky si to chci hezky vyšperkovat. Tak, abych se cítila příjemně a budilo to ve mně kreativitu. Já toužím po dekoracích a jenom z těch zrcadel, co máš na obrázku. :-) Teď bydlím v domečku od ségry a bohužel si to tu nemůžu přizpůsobit tak, jak bych si přála. Přeci jenom tu má dost svých věcí a bylo by to na dlouho, než by se toho zbavila (nemá ani čas a nebydlí nejblíž). No, těším se prostě do svého! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, být už ve vlastním je prostě super, to se rozhodně nedá popřít😍. Já jsem teda v pronájmu, který je skoro 100% zařízený, ale je to tak hezky promyšlený, že mi to vůůůbec nevadí :).

      Vymazat
  11. Konečně někdo, kdo má rád umělé kytky! Taky mi doma všechno schípe a nemám to ráda :D Já teda ještě potřebuju nějaký huňatý koberec pod sebe, jinak jsi vystihla vše, co bych tam také chtěla mít :) Teda až na to zrcadlo, nemusím se vidět pořád :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, jsem to já, přiznávám. Já vím, že lidi to rádi třeba nemají rádi, ale mně to přijde dost praktický. Opláchnu a mam to na 10 let :D. A huňatý koberce ❤. To je tak příjemný na holou nohu!

      Vymazat
  12. Polštářky a deky, to je moje. Mám jich nepočítaně :-) a taky svíčky, bez těch nemohu existovat. Pálím prakticky od září až do jara, kdy už začíná být teplo. Jinak jediná kytka, která u mě přežije, je orchidej. Zalévám ji občas, jednou za 10 dní a to mi i vykvete :-) je fakt nenáročná a hezky i vypadá. Na umělý moc nejsem, ale ráda si kupuju třeba růže. Kdybych čekala na narozeniny, tak mám kytky jen jednou ročně a já něco v té váze potřebuju častěji, tak se musím zařídit sama :-) vždy dávám do vázy jen trochu vody, aby byly ponořené konce a vydrží živé mnohem déle, než když dám plnou vázu :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.