Equa skleněná lahev Active z Econea.cz | RECENZE

20.10.20

Jsem lajdák. 

Lajdám pitný režim. Už od dětství mě máma musela nutit pít. Nosila mi čaje, šťávy, obyčejnou vodu... Fakt se snažila. A já pila, ale pomalu. Byly dny, kdy jsem vypila třeba jen půllitru vody. A těch dnů bylo hodně. Dokonce i dnes takové dny jsou. Ačkoliv, jak jsem starší, tak mě odměňují bolestí hlavy, únavou a suchou pletí (rty).

Equa Skleněná lahev Active

Ale už je to lepší. Pořídila jsem si velký plastový barel. Jenže z toho se zas tak dobře nepije😁. A proto jsem měla obrovskou radost, že jsem mohla vyzkoušet skleněnou lahev Active značky Equa z e-shopu Econea. Econea je super, dokonce jsem před pár dny koukala na online přenos Kafe a Marketing, kde o ní mluvil spoluzakladatel pan Mates. Jejich myšlenka mi je velmi sympatická. I přesto, že nejsem eko bio maniak, mám radost, když můžu používat něco, co je k přírodě šetrnější. 

Equa Skleněná lahev Active

Proto jsem si vybrala tuhle flašku z borosilikátového skla, která by měla vydržet teplotu až 70 °C. Aspoň já si to myslím, protože je vhodná do myčky, kde je teplota údajně podobná. Já jsem tam žádnou horkou vodu nedávala, ani jsem ji nezkoušela mýt v myčce, takže nevím. Ale do myčky je vhodná určitě. To píšou přímo u lahve. Taky tam píšou, že se nemusíte bát nalít dovnitř vařící vodu, ale já to zkoušet nechci. Nikdy nevíte. Ale na čaj by to mohlo bejt fajn 🍵. Víte, že mám hrnek s čajem vytetovaný?

Odolnost zaručena!

Na lahvi je super, že je odolnější než normální skleněná láhev. Proč? Protože je z borosilikátového skla, které toho vydrží víc. Ale samozřejmě s ní nesmíte házet o beton 😁. Ale možná by vydržela i to, protože je na hranách nasazen silikonový obal, který nárazy částečně pohlcuje.

Ve flašce nejsou žádné ftaláty a BPA (Bisfenol-A) - což je určitě super. Já oceňuju, že je NA-PRO-STO bez zápachu. Jsem na to docela háklivá a tady je vše v cajku.

Equa Skleněná lahev Active
Equa Skleněná lahev Active

Hrdlo lahve je akorát široké - ani malé, ani moc velké. Já z příliš širokých hrdel pít neumím, vždy se poleju. A když si tam budete chtít hodit nějaké ovoce nebo pytlík s čajem, tak to půjde celkem bez problému.

Equa Skleněná lahev Active

Co bych k lahvi ještě řekla. Asi to, že je to snad jediná skleněná lahev, ke které mám poměrně dost emocionální vztah. Nevím, čím to je, ale ráda ji s sebou nosím i do fitka, v kabelce a mám ji i tady v novém bytě jako jednu z prvních věcí vůbec. Její design je velmi elegantní, ale přitom poměrně výrazný.

Skvělý víčko - klouže jak po másle!

Jooo, co miluju (!!!), je ten uzávěr. Nikdy jsem u lahve neměla tak smooth víčko. Nandáte ho a nikdy, fakt nikdy, se nestane, že se nezavře. Dá se s ním hrozně dobře točit. Je trochu těžší a to znamená, že když ho prstem roztočíte, pevně se zavře. Hrozně těžko se to popisuje, ale já osobně fakt nesnáším víčka, která se blbě zavírají nebo tečou. 

Equa Skleněná lahev Active růžová víčko

Jediné mínus je to, že jsem si na začátku musela trochu posunout ten horní silikonový "rukáv", byl trochu našišato. Ale pohoda. S trochou vůle to jde upravit😁.

Equa Skleněná lahev Active

Pár slov na závěr

  • Lahev stojí 489 Kč
  • Mám ji v růžové barvě, ale vyrábí se ještě v mentolové, citronové a broskvové
  • Váží 380 g
  • Skvěle se drží - veprostřed je užší, což je skvělý pro menší ruce (ty mám třeba já)
  • Vejde se do ní 550 ml
  • Kupodivu není vůbec těžká
  • Vyrobeno v ČR
  • Nikdy se mi nestalo, že by víčko propustilo byť kapku tekutiny
  • Je to moje láska❤
  • Dostala jsem ji k recenzi

A to je pro dnešek vše :). Doufám, že vám článek přinesl nějaké nové informace. Já můžu lahev doporučit všema deseti. Blíží se Vánoce, takže naprosto ideální dárek. Na webu Econea.cz mají x dalších lahví, např. Dopper skleněnou termolahev, která má naprosto boží kalíšek na pití. Pro cestovatele jak dělaná. Pak se mi hrozně líbila plastová lahev Black+Blumaktivním uhlím pro přírodní filtraci. Lahev je děsně stylová, ale já chtěla sklo. Proto jsem ráda, že jsem si vybrala láhev Active, která je krásná, ze skla a navíc má super úchyt a víčko.


Kdybyste chtěli vědět víc, tak mi napište. Přeju vám nádherný den❤.

You Might Also Like

33 komentářů

  1. Tyhle lahve jsou ultra bomba, taky jsem na ně koukala :) Já zatím používám lahev od Voss vody, ale jakmile se mi rozbije nebo něco, jdu do ní. Nejen, že ráda podporuji české značky, ale ještě skvěle slouží a vypadají.. A mentolová a broskvová barva? <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě Vossku nikdy neměla, a vlastně žádnou skleněnou láhev. Mě baví to víčko a to jak se dobře drží i v prťavý ruce. Takže já ti ji můžu jedině doporučit 🌸.

      Vymazat
  2. Econea je super, i když hledat u nich skleněnou lahev by mě asi nenapadlo... teď jsi mi připomněla, abych tam zas něco objednala :D Tyhle láhve jsou úplně super a vždycky na ně koukám, ale já jsem si nikdy nedokázala zvyknout z nich pít, jsem už prostě zvyklá na staré dobré skleničky a nějak se nedokážu donutit přejít na lahev :D Ale krásně napsaný článek, Veru :)

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš to, a přitom jich tam mají fakt dost :D. Já na Econea ještě nikdy nic nekupovala, tak jsem ráda, že jsem dostala barterovou spolupráci a můžu ji zkusit. Já osobně nejsem člověk, co by měl skleněný věci v lásce, hlavně protože bejvaj těžký. Ale tahle je lehká, což je velký plus :D

      Vymazat
  3. Já mám z Econei skleněné Retap lahve, ze začátku jsem z nich byla nadšená, ale postupem času moje nadšení začalo opadávat.. začaly mi protékat a jednu už jsem zvládla i rozbít, sice na ně je doživotní záruka, ale i tak to nebylo nic příjemného.. Tato lahev se mi ale líbí mnohem víc, možná si ji budu přát k Vánocům :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, tu taky znám. Už jsem ji u pár lidí viděla. Ale ta mi přijde až moc obyč. Tahle je takový nepřehlédnutelná a přitom dost elegantní :). A určitě doporučuju, díky tomu silikonovému návleku toho i víc vydrží.

      Vymazat
  4. Tak tohle si musím někam uložit a rozhodně si ji musím pořídit! Já měla klasickou plastovou z Lidl. Byla fajn, ale v práci mi spadla a praskla, proto sháním nějakou náhradu. Jednu už mám, ale do této jsem se naprosto zamilovala :)
    Jinak já nemám s pitným režimem problém. V létě dám úplně běžně 2-3 l a v zimě vodu nahrazuji s čajem :) i když toho vypiju tolik, tak suché rty mě trápí pořád :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt super, Péťo. Jak jsem psala, já nejsem přímo milovník skleněných flašek, ale tahle je super. A vyplatí se za ní dát i ty peníze. Firma, která ji vyrábí je dobrá, žádná prapodivná cizina :D.

      A jo. Máš asi pravdu, někdy jsou suchý rty geneticky. Možná proto trpím i na opary. A ty jo, 3 litry, to jsem snad nikdy nevypila :D. To bych odtekla pryč :D.

      Vymazat
  5. Má moc pěkný design. Musím to více omrknout. Pít se snažím, ale z téhle by se pilo samo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, určitě se podívej. Je fakt roztomilá, a mají i jiný barvy :).

      Vymazat
  6. Po lahvích jsem koukala, že byh si chtěla nějakou vybrat. Avšak teď to odkládám kvůli tomu, že bych ji moc nevyužila. :D Na doma mám svoji sklenici ve tvaru lebka, která mě nutí pravidelně pít, jinak bych hrozně zanedbávala pitný režim. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mam taky sklenici ve tvaru lebky! Z Tigeru :D! Sestřenka mi ji poctivě schovala, aby ji někdo nevykoupil :D. Tak mám hned dvě.

      Vymazat
  7. Ahoj, pamatuji si, nebo se mi vybavilo, kdy je Sportisimo začalo před cca 8mi lety prodávat (pracovala jsem tam). Měla jsem je s sebou třeba na služební cesty, výlety...., jjo to už je dlouho. ☺ Nyní jsem celkem k těmto věcem imunní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čauky :). Jee, neke? Tak to už je tady dlouho, to jsem vůbec netušila. Já jsem na lahve nikdy moc nebyla. Ale to je přesně tím, jak jsem neschopná pít jako normální člověk :DDD

      Vymazat
  8. Taky jsem měla možnost vyzkoušet tuhle láhev a jsem s ní velmi spokojená. Chodím s ní všude.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super. Kupodivu člověku přiroste k srdci, což bych o lahvi jinak neřekla :DD

      Vymazat
  9. It's good to stay hydrated, I love the bottles' design. Its added advantage that the bottle is eco-friendly.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yeah, but the hardest thing for me is to pick up the glass of water and drink :D. For some people it's the opposite, but I am really incorrigible.

      Thank you :)

      Vymazat
  10. Tak tuhle růžovou bych hned zvolila taky, už jenom tím designem je dokonalá! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt moc hezká. Ještě mají broskvovou a ta je teda taky super. Myslím, že mají i bílou, ale já se bojím žloutnutí, tak radši tuhle růžovku :D!

      Vymazat
  11. Musím říct, že já tedy nikdy s pitím problém neměla. Ale možná i proto já často vyhledávám různé láhve. Protože potřebuju mít u sebe pití pořád. :D Tahle vypadá krásně. Miluju růžovou. Ale trochu bych se bála, že bude těžká nebo že ji rozbiju. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vám to fakt závidím. Nechápu to :D. Já mam od dětství "odpor", nejsem schopná ho 100% překonat :D. A fakt těžká není :). Nosím ji i do tašky do fitka, vůbec se nepronese :).

      Vymazat
  12. Tak tá by sa mi hodila. Vyzerá naozaj elegantne a krásne. Mne sa moja jedna plastová nedávno rozbila a dosť ma to naštvalo(spadla ani nie z pol metra). Taktiež občas zabúdam na svoj pitný režim ale teraz v období dištancu sa ho snažím dodržiavať. Super článok!

    Maj krásny deň!
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď? Podle mě je fakt hezká, ani se člověk nestydí ji vyndat. Spíš naopak :).

      To je teda blbý, to člověka naštve, ještě když je třeba oblíbená :(. Tady je super ten silikon, který to aspoň trochu chrání.

      A moc moc děkuji, Ani :)

      Vymazat
  13. Skvelá fľaška. Za mňa je to dokonalá investícia!
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já ji teda dostala, ale myslím, že cena u týhle flašky není problém :).

      Vymazat
  14. Tak si sa na ňu predsa len dala !<3 Moju, trochu v inej verzíí mám z Martinusu, už sú tomu takmer dva roky a stále slúži   Takže, ktokoľvek toto číta, určo chodte do toho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, já vůbec nevím, že jsme se o ní někdy bavily :D. A je fakt super!

      Vymazat
  15. Wau tak ten design je hodně top! Já tyhle lahve také věčně kupuji, ale levnější obyčejnější varianty. Možná proto mi po nějaké době vždycky začnou tak divně smrdět a nepomáhá tomu už ani myčka. Mohla bys mi dát vědět třeba za 2 měsíce, jestli ti tahle taky nezačala zapáchat? :D Kdyby ne asi si jí budu přát k Vánocům. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, smrad při pití je fakt hroznej. S tím by si to člověk asociovat neměl. Každopádně ji mam asi 2 měsíce a vůůůbec nesmrdí :). A to ne, že bych ji pravidělne myla. To spíš vůbec :DD

      Vymazat
  16. to vypadá dobře, taková láhev by se mi do home office taky hodila!

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.