Co jsem si koupila v Rossmannovi v akci 1+1 💄 | KOSMETIKA

19.11.20

Neuvěřitelné se stalo skutečným. Kupodivu jsem neutratila přes litr při akci v Rossmannovi. V minulých letech měli akci -50 %, což bylo trochu lepší, protože teď jste na to museli fikaně. Zdarma jste dostali to, co bylo ve dvojici levnější. Takže jsem si musela vždy udělat kupičku dvou věci, který byly podobně drahý. Ale protože jsem toho moc neměla, tak to problém nebyl. Vzala jsem si 6 věcí, což není moc. Já totiž dokážu utrácet za šminky až moc. Ačkoliv já nakupuji jen v drogérce, takže za litr, kterej dáte za jeden make-up z parfumerie, mám klidně 5 věcí. Ale nic proti dražší kosmetice. Ale já prostě nejsem ochotná za šminky dávat hodně peněz 😁.

Dermacol Coco Splash Essence Tinted primer

Essence Tinted primer Pretty natural Catrice True Skin

Edit: Jdu trochu s křížkem po funuse, jelikož ta akce byla do 18.10. 🤣. A druhej křížek je za to, že se doma vůbec nemaluju, takže...

Edit 2: Už je 19.11. 😅.

Co jsem si koupila?

Catrice - True Skin

Viděla jsem videa, četla jsem články a neodolala. Kamarádka mi psala, že je moc moc spokojená. Uvěřila jsem. Dle informací, které jsem zatím získala, by tento make-up měl být hydratační bratr od HD Liquid Coverage. Původní verzi miluju, hlavně, jak udělali nový odstín, o kterém jsem psala v článku 9 KOSMETICKÝCH NOVINEK, KTERÉ JSEM POŘÍDILA V DM. True Skin má krýt, ale nevysušovat. A to zní pro všechny vysušený sušenky dost pozitivně. Párkrát jsem ho už zkoušela a kupodivu fakt fakt dobrý. Ale víc v recenzi.

Catrice True Skin 004

Essence - Tinted Primer

Primery obecně nemusím. Což je vtipný, když v tomhle článku jsou rovnou dva. Ale nejsem extra milovník, ale ani hejtr. Jsou mi prostě fuk 😁. Ale jen protože mi nepřijde, že by to byla nutnost. Každopádně tohle mě zaujalo. Ani nevím proč. Možná jsem to někde viděla? Každopádně mi spadl do košíku a odešel. Zkoušela jsem ho a byla jsem hodně mile překvapená. Po aplikaci mi zmizely póry. To se mi nikdy v životě s primerem nestalo. Já teda na rozšířené póry příliš netrpím, ale i tak jsem rozdíl hned viděla. Nemám fotku, ale balení vidíte hned na druhé fotce vlevo.

Koho zajímá víc, mrkněte na video od mojí oblíbené Vasilikis Lifechanging?? Essence My Skin Perfector Tinted Primer - 11Hour Wear Test!

Dermacol - Coco Splash Make-up Base

No a tady je další primer/báze. Ale meeega hydratační. Strašně hezky o bázi mluvila Petra, např. ve videu 👍TOP PRODUKTY Z DROGERKY A MŮJ PODZIMNÍ "GO TO" LOOK 👍 | 1+1 zdarma akce na dekorativku. Moje pleť je spíš normální, ale někdy dokáže být hodně vysušená. Hlavně teď v novém bytě. Možná je to těmi okny, které nepropuští skoro žádnou vlhkost. Což je na jednu stranu dobrý, ale na druhou asi tak moc ne, když to pociťuju na pleti. Proto jsem ráda, že v drogérii přibyla báze pro sušší pleť. Moc krásně voní, dobře se roztírá.

Dermacol Coco Splash make-up base

Essence - Pretty Natural

Už jsem někdy řekla, že mám závislost na nových make-upech? No, je to tak. Hlavně, když jsou to levný novinky! Nelze odolat. Ani když make-up vůbec nenosím 🤣... Ale tak, aspoň vím, co komu poradit, když se mě ptá, co za make-up. To je trochu výmluva, ale nevadí. Každopádně tenhle make-up obsahuje kyselinu hyaluronovou a aloe vera. Obě složky jsou pro pleť super. Kyselina hyaluronová pleť krásně hydratuje a aloe pleť uklidní. Jak vypadá na pleti? Víc ve videu ESSENCE PRETTY NATURAL FOUNDATION REVIEW | JULI GEHER.

Essence Pretty Natural 030

Essence Pretty Natural 030

Essence - Hello, Good Stuff!

Na skincare si od března ujíždím. Možná díky tomu mám pleť fakt hezkou, bez akné a podráždění. Musím říct, že co jsem začala používat The Ordinary, je moje pleť hrozně spokojená. Proto jsem si řekla, že zkusím tohle ananasové sérum. Dá se použít i jako primer. Pokud milujete ananasovou vůni, budete extrémně spokojený. Mělo by to pleť hydratovat a rozzářit.

Essence Hello, good stuff

Essence - Brow Pomade + Brush

Poslední věc, kterou jsem si vzala, abych využila slevu, je tahle pomáda. Je to 2 v 1. Kalíšek s barvou na jedné straně a štěteček na druhé. Pokud hledáte studený odstín, budete spokojené. Je to zajímavý koncept a mně se moc líbí. Bohužel já si vzala trochu vyschlý kus. Koukala jsem na videa a nikdo takový problém neměl, takže jsem si asi vzala nějaký kus, který každý otevíral. Ale vyřešila jsem to a už to používám poměrně ráda. Pomádu a dalších pár věcí najdete ve videu od Káji TESTUJI PODZIMNÍ A ZIMNÍ NOVINKY CATRICE A ESSENCE 🤩🤩.

Essence Brow Pomade + Brush


A to je pro dnešek vše, co pro vás mám 🌸

Znáte tyhle kousky? Máte nějaké? Jaká je vaše oblíbená kosmetika? Za co byste daly ruku do okně?

Můj instagram: Ztracena v Praze 💕
Společný podcast: Ještě jednu, prosím 🎧

You Might Also Like

25 komentářů

  1. Tato akce byla fajn, také jsem ji využila a ušetřila jsem pár stovek :) ..a kamarádka mi tento týden posílala, že akce 50 % na dekorativku by měla být od 27. do 29. listopadu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když si to člověk promyslí, tak náhodou ušetří spoustu peněz. A moc děkuju za tip, dneska to začíná :D! Tak uvidíme, jestli něco koupím.

      Vymazat
  2. Není nad to využít podobnách akcí. :D Což teď se několik měsíců už vůbec nemaluji. Nemám pro to jaksi důvod, když jsem jen doma. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :DD. No já vlastně taky ne. Na to, že jsem takový milovník, se moc nemaluju. Jen někdy, pro radost. A občas oči :D.

      Vymazat
  3. O tej hydratačnej báze som ešte nepočula, ale pri najbližšej návšteve drogérie si ju určite musím kúpiť, lebo moja pleť je momentálne absolútne vysušená. Aj tá pomáda na obočie vyzerá zaujímavo, navnadila si ma na ďalší poriadny nákup kozmetiky :D :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, je fakt super. Kráááásně voní. A dobře funguje, myslím, že by se ti mohla zalíbit. Já jsem teď taky hrozná sušenka. A vůbec se toho nedá zbavit :(.

      Vymazat
  4. Všechno vypadá super! Ten makeup od Catrice si chci koupit už dlouho, takže jsi mě asi nakopla a poběžím si pro něj:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, je super. Jen by mohli přidat i světlejší odstín :D

      Vymazat
  5. U mě to sice nebylo v téhle super akci, ale Dermacol bázi jsem si po Petry vychvalování také musela pořídit. A jsem vážně spokojená. :) Sehnala jsem jí tehdy myslím také v nějaké slevě. Protože stejně jako ty fakt nechci utratit za jeden produkt šílené peníze, a proto nakupuji kosmetiku zásadně v drogerkách. :D
    Díky za tip na makeup, můj už mi dochází, tak je asi čas vyzkoušet nový. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí právě taky znam od Petry :D. Tak jí vychvalovala, že jsem ji musela koupit taky. A je fakt super. Jsem ráda, že jsi spokojená i ty :).

      Vymazat
  6. Tyhle akce jsou nejlepší. Nezkoušela jsem žádný z těchto produktů, tak se těším na recenze.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné úlovky! Já se teď chystám do Rossmanna na akci 50% na dekorativku.

    OdpovědětVymazat
  8. Udělala sis radost hezkými produkty. Zaujal mě ten make-up od Catrice a je super, že jsi s ním spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to ananasové sérum musí mít přímo nádhernou vůni! :) Já jsem se už asi dlouho neprocházela drogérky, hodně produktů vůbec nepoznávám..:D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní fakt úžasně. Docela jsem koukala. Jak kdybych se mazala plátkem ananasu :D.

      Vymazat
  10. To sérum od Essence mě hodně láká. Celkově teď na skincare ujíždím a hodně mi v tomto ohledu sedí korejská kosmetika Klairs :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, Klairs jsem nezkoušela. To se prodává v Sephoře, nee? Nebo se pletu? Jo tak koukám, že asi ne. Ale ty ceny teda :D. To bych asi nedala. Já si ujíždím na The Ordinary 🌸

      Vymazat
  11. Kdybych o té akci věděla, tak beztak koupím i to, co nepotřebuji. :D Úplně nejvíc vždycky utrácím v drogerii. Jdu tam třeba jen pro lak na nehty a odcházím s dalšími 10ti produkty. :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, jo, když si milovník, tak je těžký se udržet v klidu :DDD

      Vymazat
  12. Mě naštěstí nechávají akce v drogeriích chladnou, takže moc neutratím. Už si ani nepamatuji, co jsem si koupila naposled :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tak to si nedovedu představit. Kosmetiku naprosto miluju ❤

      Vymazat
  13. Pekný nákup! Ja by som potrebovala nejaké Essence novinky ♥ ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.