3 komediální seriály, které se vyplatí vidět📽| NETFLIX

29.11.20

Ahoj.

Dnes mám pro vás tipy na seriály z Netflixu. Pro rozjezd jsem se rozhodla začít žánrem KOMEDIE.

Každý občas potřebujeme něco, co nám posune aspoň jeden koutek úst nahoru. Nemusíme se smát jako bláznivý, ale ve dnech, kdy jsme skleslí, to naší psychice udělá dobře. Možná prší, sněží, fouká anebo nás někdo naštval. Jsme unavení a potřebujeme aspoň tu umělou pohodu. 

Doufám, že některé tipy vás zaujmou, a třeba najdete váš nový oblíbený seroš. Anebo si připomenete, že tenhle seriál jste chtěli vidět už nějakou dobu a konečně pustíte PLAY.

Edit: Tohle jsem psala před mnoha a mnoha měsíci, kdy třeba Lucifera moc lidí neznalo. Jsem teda dost pozadu. Ale nevadí 😎.

Článek pochází z mé Netflix série. Přečíst si můžete také

O čem to je?

Eleanor umřela. Její smrt nebyla nijak zvlášť elegantní. Srazil ji nákupní vozík. Co se stane po její smrti? Dostane se na Dobré místo. Do nebe. 

Vše, co chce, se vyplní. Banánová zmrzlina? Easy. Banánová zmrzlina s cukrovým poníkem, který má na hlavě ledovou korunku? Pff. Zjistit jakoukoliv informaci nebo odpověď? "Haló, Janet, kde jsi?"

Vše je dokonalé. Ale je to tak doopravdy? Čím víc času zde Eleanor tráví, tím jí vše přijde divné. Proč nemůže nadávat? Proč vlastně není tak šťastná, jak by měla být? 

A neměla by někomu říct, že není ta Eleanor, za kterou jí přijímací anděl měl? 

Ona není ta Eleanor, která svou dobrotou dostala x posmrtných bodů a proto se dostala do nebe. Naše Eleanor byla úplný opak. Nechovala se úplně... příkladně. Krádeže, lhaní, agresivita a vyčůranost. To byl její denní chléb. 

Proč si to pustit?

Tenhle seriál miluju. Je to přesně "ten", který mě každým dílem donutí se usmát anebo se rozesmát. Pohodovej kousek, kterej mě občas nutí přemýšlet. Ale ne moc, díky bohu. Už stačí moje vlastní over-thinking.

Skvělý herci a super svižný příběh. I přes otravnost některých postav, miluju všechny.

O čem to je?

Jak už název napovídá, o Luciferovi. Nudí se v pekle, a tak se rozhodne, že chce potrápit lidi na Zemi. Samozřejmě to není obyčejný smrtelník, má v rukávu pár triků. Nesmrtelnost, ďábelskou tvář a schopnost, které vás donutí přiznat vaše nejtajnější přání.

Lucifer si ve svém nočním klubu Lux užívá spoustu sexu, alkoholu a drog. Není sám, přivedl si s sebou démonku Mazikeen a ta je pro změnu posedlá vším, co je ostré. To víte, její prací v pekle bylo týrat hříšníky

Čirou náhodou se Lucifer potká se detektivem Chloe Decker. Není jí sympatický, naopak ji otravuje. Když si však uvědomí, že Lucifer dokáže být užitečný, přizve ho, aby jí dělal asistenta. A bude to sice nafoukanej, ale strašně sexy asistent 😈! 

Protože je Lucifer z lidského chování tak trochu mimo, najde si terapeutku. Linda samozřejmě neví, že pomáhá reálnému Luciferovi, tudíž mu neúmyslně dává rady, jak lidma manipulovat.

Po nějakém čase Lucifer zjišťuje, že si taťka Bůh hraje s jeho životem, a tak je čím dál tím víc rozzuřený. Vyhodil ho z nebe a ještě se mu míchá do života? To teda ne!

Proč si to pustit?

Je to vtipný, ale tak trochu temný. Je to směs komedie a akce.

  • Lucifer je sexy, a kdybych ho potkala, tak by se mi podlomila kolena.
  • Chloe je taky hrozně fajn. Srdcem pravý detektiv(ka) chce uctít památku svého mrtvého táty, který býval policistou.
  • Mazikeen, sexy kočka, která svými koženými oblečky a prořízlou pusou dokáže instantně zaujmout.
  • Linda, chytrá ženská, která se omylem zapletla s Peklem. Podaří se jí z toho vymotat?

Postupně přichází nové postavy, takže napětí se zvyšuje čím dál tím více. Sem tam nějakej anděl, mamka, která utekla z pekla... no určitě se podívejte.

Příběh je hrozně zajímavej a ubíhá mílovými kroky. Doporučila jsem to i mámě, a ta se zamilovala. 

O čem to je?

Kupodivu o zombíkách. Nebo... o zombici? Liv se probudí po pařbě a zjistí, že má chuť na mozky. Aby působila jako člověk, je nutné mít pravidelný přísun stravy. To jí usnadňuje její práce. Pracuje jako policejní patoložka, a tak si občas nenápadně uřízne šťavnatý kus mozku. Bohužel pak získává vzpomínky mrtvého - vidí ústřižky života a smrti. To ale není vše.

Převezme i chování, a právě to dělá seriál hrozně vtipným. Liv bude buran, hiphoper, emo, umělec, drsňák... Není to však jen vtipný, ale i užitečný, protože zjistí informace, které následně využívá při práci s podezřelými. Clive, detektiv, je jejím chováním poměrně šokovaný a nechápe, kde se její vize berou a proč se pokaždé chová jinak. Neví, že je zombie.

O její zombie stránce ví jen její parťák v práci, dokonce se nechá inspirovat a hledá pro Liv (zombie)protilátku. 

Je Liv jediná? Není..., zombíků přibívá. 

Proč si to pustit

Je to vtipný a občas drsný. Naučíte se taky spoustu receptů od Liv, kde hlavní roli hraje růžovoučkej mozek. Nene, kuchařská show to není. Jen trochu🧠. Opět jsou zde sympatičtí herci, kteří dohromady tvoří super tým. No a třešničkou, teda mozkem na dortu, je pak to, že je každej díl jinej a originální.


Doufám, že se vám článek bude trochu líbit. Možná jsou 3 seriály málo, ale nebojte. Přijdou další články 😍. Do komentářů mi napište, jaké žánry máte nejradši. A co vás naposled z Netflixu bavilo.

Můj instagram: Ztracena v Praze 💕
Společný podcast: Ještě jednu, prosím 🎧

You Might Also Like

8 komentářů

  1. S Luciferem souhlasím, jsem u třetí série a mohu doporučit 😊 zbytek neznám, ale the Good Place zařídím do seznamu, na co se chci kouknout 👍🏻

    OdpovědětVymazat
  2. The Good Place jsem viděla asi 3 díly a bylo to fajn, dobrá oddechovka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Lucifera a iZombie mám v plánu. Ale nejdřív po Stranger Things. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju za tipy :) Viděla jsem jen The Good Place, respektive jsem si pustila jeden díl, ale moc mě seriál nenadchnul, tak mu možná dám ještě jednu šanci :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Lucifer mě naprosto nadchl a nemůžu se dočkat zbývajících dílů! :D iZombie je pro mě novinka, o které jsem ale už slyšela - třeba se k tomu také dostanu. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Mňa bavil The Queen's Gambit a začala som sledovať novú Annu zo Zeleného domu. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  7. The Good Place je skvělý seriál! Nejen že je to skvělá oddechovka s milionem perfektních vtipů a narážek ("Tohle je peklo, Jasone. Samozřejmě, že tady je obchod se suvenýry."), ale dějové zvraty diváka nejednou dostanou do kolen. Myslím, že konec první série nečekal snad nikdo.
    A Lucifer? Až na nepovedenou třetí sérii je to nejnávykovější seriál, jaký jsem kdy viděla :-) Už se nemůžu dočkat posledních dílů!

    OdpovědětVymazat
  8. Slyšela jsem snad jen o seriálu Lucifer, ale ne nijak blíž. Já seriály takřka vůbec nesleduji a televizi k životu taky nepotřebuji. Přijde mi to jako ztráta času :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.